Mistä johtuu tämä joidenkin lasten kasvojenpiirre?
Onko vain geneettistä vai merkki esimerkiksi jostain kehityshäiriöstä? Tarkoitan sellaista, että silmien sisänurkat jäävät piiloon ihon alle ja ikäänkuin nenän päällä olisi liikaa ihoa, josta tulee sellainen heltta silmien päälle? Tiedän, todella huono kuvaus mutta en löydä kuvaakaan kun en tiedä millä lähtisi hakemaan!
Kommentit (45)
Mongolipoimu
geenit sieltä vaikkakin sukupolvia sitten
Lappilaiset muuhhaaa,minä asun lapissa,mutta vanhemmat ovat tulleet keskisuomesta.Ei ole poimuja,lyttynokkaa.Mistähän niin sanotut valkoiset lappilaiset ovat tulleet,luuletko että lappilaiset ovat joku oma kansa,saamelaiset on erikseen.
Aasialaisilla on todella kauniit silmät! Harmi, että monet eivät siellä arvosta sitä vaan leikkauttavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Down-syndrooma tai sitten alkoholi. En tiedä miksi jotkut alapeukuttaa alkoholista koska sellainen syndrooma oikeasti on
On tietysti, mutta alapeukutin, koska suurimmassa osassa ei ole kyse kummastakaan, vaan ihan aasialaisten geeniemme tuomasta geneettisestä piirteestä, joka on peräti neljäsosalla suomalaisista, vahvemmin idässä ja pohjoisessa. Ei ole todellakaan mukavaa alkaa väittämään, että kaikki tuon näköiset olisi jotain FAS-lapsia (alkoholi) tai downeja, kun suurimalla osalla on kyseessä pelkkä itäisen perimän tuoma ulkonäköpiirre.
Omassa lapsuudenperheessäkin Lapista kotoisin olevalla isällä ja veljelläni on nuo, samoin aasialaistyyppiset mustat piikkisuorat hiukset, itse olen perinyt taas Lounais-Suomalaiselta äidiltäni "länsimaalaisemman" näköiset silmät jossa ei ole epikantuspoimua ja liikkuva luomi näkyy.
Mä en mikään aasialainen ole saatana
Mielestäni Aasialaiset simät ovat kauniita. Äitini oli kotoisin Joensuusta, hänellä olivat kyseiset silmät. Minä en niitä perinyt, perin isäni hailakat silmät, joista en pidä.