Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku voi asua muualla kuin Helsingissä?

Vierailija
01.03.2024 |

Itse en vois kuvitella asuvani missään böndellä.

Ihmisillä on kauhea murre, tuulipuvut päällä ja muutenkin juntti meno. Viikon kohokohtana on päästä Skodalla markettiin.

Stadissa on kivijalkaliikkeitä, tyylikkäitä ihmisiä ja varakasta meininkiä.

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniainen ei ollenkan ole  köyhälistö ja muu likaine haiseva rahvas, Se  hyvä, parempi kun on Helsigfors. Ja verot pois.

Vierailija
82/116 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun Tampereella.

Jos olis ihan pakko lähteä käymään Helsingissä, niin Onnibussilla pääsee, 4.90€ / suunta. 

Kas kun siellähän on Ateneum, Ooppera ja Kansallismuseo.  Mutta pärjään ihan ilman noitakin, joten ei tarvii lähteä käymään.

Ah, Tampere ja sen ryöstelevät jengit/narkit. Sehän se vasta onkin ihana paikka asua. 

Onhan niitä Helsingissäkin ihan kiitettävästi, siksi en sinne tulekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni on sinun maailmasi, lähellä korvat toisiaan. 

Iso pää, mutta harvassa korvia ja maksalla yrittää ajatella. 

Vierailija
84/116 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseudulla ei ole kivijalkoja enää sotien jälkeen tehty.  Betonista alettiin valamaan.  

Vierailija
85/116 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Statin pellet menkäähän laskemaan hiekkaprinssit,josko niitä olisi tullut taas lisää,vanjat myös olisi myös hyvä kartoittaa.

Vierailija
86/116 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en muuttaisi sinne ma mu landiaan,joskus tulee ohimennen käväistä eikä tunnu että ollaan Suomessa.En pystyisi asumaan.

Vierailija
87/116 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä en muuttaisi sinne ma mu landiaan,joskus tulee ohimennen käväistä eikä tunnu että ollaan Suomessa.En pystyisi asumaan.

Ma mujahan ei muualla ole. Joo ja sitten heräsimme tästä unesta. 

Vierailija
88/116 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, minä asun Sydneyssä. Elämää on Helsingin ulkopuolellakin. Minulle se on tuppukylä, mutta nauti elämästäsi siellä. Minulla takana jo 10v täällä ja nauti  valtavasti. Nyt Suomessa vierailulla... enkä kyllä enää voisi asua täällä. Niin tuntuu takapajulalta.

Vierailija
89/116 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Austraaliaaaaaaaaaaa,heh saatanan suuri saari ja kourallinen ihmisiä.

Vierailija
90/116 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä aloitus. Ankea on elämä jos se rajoittuu vaan Stadiin.

Vierailija
91/116 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n maailma on ihan julmetun pieni. Varo ettei käy aika pitkäksi. Itse käyn Helsingissä töissä, mutta asun sellaisen 40 km:n päässä.

Vierailija
92/116 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, onpas junantuomalla noussu "Hesa" hattuun!

Naurahdin samaa. Varmaan jostain Keravalta tai Nakkilasta tultu Helsinkiin ja nyt ollaan niin ylpeetä hesalaista.

Vierailija
93/116 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle syy maaseudulla asumiseen on insesti.

Hee-hee, meillä se on vaimon hakkaaminen.

😉

Vierailija
94/116 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki ei pärjää asumisviihtyvyydessä Turulle ja Tampereelle, eikä toisaalta matkailukaupunkina Tallinnalle ja Tukholmalle. Se on surullista.

Synnyin ja asuin lapsuuteni ja nuoruuteni stadissa, mutta Turku ja Tampere ovat suuret rakkauteni. Niillä on oma persoona ja ilmapiiri viehättävä.

Vierailija
95/116 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI Halla-Aho ei oo pressa!!! Suatana!!!

Mikä teitä vaivaa!? Jussi kunniaan!

Vierailija
96/116 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Kuule AP, ihan hyvin voi asua muualla kuin Helsingissä. Terveisiä Kööpenhaminasta!

Vierailija
97/116 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi asua Hesassa vaikka miltei päivittäin tulee käytyä läpikulkumatkalla töiden takia. Itseasiassa oon sitä mieltä et Hesassa ihmiset on paljon enemmän ns samasta muotista kuin muualla.

Vierailija
98/116 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkuun muutin. Sopivan kokoinen kaupunki. Kauniskin. Hesassa asuin ennen, liian kallis mulle. Kannattaa matkustella niin tajuaa miten pieni kaupunki Hesakin on. 

Vierailija
99/116 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin Helsingin keskustan 28 neliön kerrostaloyksiöni myyntiin, ja ostin samalla rahalla Lapista 120 neliön omakotitalon rantasaunalla ja lämpimällä autotallilla, oma laavukin löytyy tuolta jokisuusta hyvien kalavesien ääreltä. Kaupan päälle vielä moottorivene omaan laituriin ja moottorikelkka pihaan talvikeleille. Elämä on valintoja, jotkut tykkää ruuhkista ja ahtaudesta, toiset puhtaasta luonnosta ja vapaudesta. Kukin tyylillään. Ja ei, en edes omista tuulipukua, vaikka olisihan se kätevä tuolla tunturin laella maisemia tiiraillessa.

Vierailija
100/116 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun 100 km Helsingin keskustasta ns böndellä, menee 1 tunti ja olen siellä jos haluan, yleensä en halua. En voisi kuvitellakaan asuvani jossain ahtaassa kanakopissa Helsingissä, yök.

Miksi asua kanakopissa? Mulla on ihan perus 65m2 kaksio kantakaupungissa . Täysin riittävä yhdelle.

Varmaan kaikkeen tottuu. En kyllä missään kaksiossa haluaisi asua. Olen asunut maailmalla metropoleissa pilvenpiirtäjissä isoissa asunnoissa, joista hulppeat näköalat. Suomessa ei ole tasokkaita kerrostaloasuntoja, mutta arvostan kyllä rauhaa ja hiljaisuutta, joita löytyy paremmin muualta kuin Helsingistä. Helsinki on minusta säälittävän rähjäinen pikkukaupunki, jossa ei ole suurkaupungin tuntua, mutta juu, se on Suomessa ainoa kaupunki, jossa on edes vähän kaupunkikulttuuria.