Kellotin suihkukäyntini: 5min. Miten jotkut saa kulumaan jopa 20min?
Minulla on puolipitkät hiukset, jotka vaahdotan 2 kertaa. Hoitoaineen vaikutuksen aikana saippuoin itseni. Pikasuihku ilman hiustenpesua kestää 1min.
Kommentit (53)
Mulla on pitkät ja paksut hiukset. Siinä on jo yksi tekijä joka lisää aikaa ihan huomattavasti. Jos käy 5 Min suihkussa niin eihän hoitoaine ehdi vaikuttaa kuin pari kolme minuuttia. Itse tykkään siitä että vähän kauemmin se saa vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla saattaa mennä kolme varttia. Pitkät hiukset, 2 pesua ja maskihoito hiuksiin. Karvojen ajelu, kropan pesu ja kuorinta. Jalkapohjien raspaus ja hartioiden vesihieronta.
Mun ei tarvitse valuttaa vettä kun karvoja ajelen, opettele sinäkin.
Mun tarvii kun muuten tulee kylmä suihkussa. Ja koko ajan pitää huuhdella teriä.
Tyypillinen uusavuton. Ei karvoja tarvitse suihkun aikan ajella, opettele oikea tapa vaikka youtubesta.
Ei tarvi mutta saa jos haluaa. Ei se ole uusavuttomuutta. Minulle suihku on ihana rentouttava hetki josta ei ole kiire pois. Välillä käyn ihan vaan huvikseni suihkussa vaikkei tarvis.
Hierovan suihkupään kanssa aika kuluu kuin siivillä
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pitkät ja paksut hiukset. Siinä on jo yksi tekijä joka lisää aikaa ihan huomattavasti. Jos käy 5 Min suihkussa niin eihän hoitoaine ehdi vaikuttaa kuin pari kolme minuuttia. Itse tykkään siitä että vähän kauemmin se saa vaikuttaa.
Ainiin ja lisään toki karvat, joita hiusten tavoin on myös paljon ja runsaasti joka paikassa... Ja niistä eroon pääseminen ja siistiminen ottaa oman aikansa.
Laitan veden nii kuumalle kuin kestän ja istun lattialle ja annan lämpimän veden ja höyryn ympäröidä minut. 45 min menee helposti. Ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän sitä vettä valuteta koko hoitoaineen vaikutusaikaa, ainoastaan sen verran mitä tarvitsee itsensä kasteluun ja huuhteluun. Menee minullakin joku reilu 10min suihkussa kun pesen pitkät paksut hiukset, mutta suihku on päällä alle puolet ajasta. Jos ei pese hiuksia niin sit ei mene kyllä kuin muutama minuutti.
Suihkussa käyminen on inhottavaa, joten en todellakaan lorvailisi siellä kymmeniä minuutteja. Sen mitä peseytymiseen menee, eli ei kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän sitä vettä valuteta koko hoitoaineen vaikutusaikaa, ainoastaan sen verran mitä tarvitsee itsensä kasteluun ja huuhteluun. Menee minullakin joku reilu 10min suihkussa kun pesen pitkät paksut hiukset, mutta suihku on päällä alle puolet ajasta. Jos ei pese hiuksia niin sit ei mene kyllä kuin muutama minuutti.
Tulee kylmä jos suihkun sammuttaa. Joskus laitan suihkun höyryämään jo ennen kuin itse menen sinne.
onko sekin liian luxusta nykyään.
Ettekö pese vartaloitanne millään aineella, ihan kuin hiki tali kuolleet ihosolut jne. poistuisivat puoli minuuttia vettä lurauttamalla? Yök.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö pese vartaloitanne millään aineella, ihan kuin hiki tali kuolleet ihosolut jne. poistuisivat puoli minuuttia vettä lurauttamalla? Yök.
Pesusienellä pestään, suihku sit vaan huuhtelee
Mulla on pitkät hiukset joiden peseminen vie aikaa, ja koko kropan karvojen ajeluun vielä enemmän. Aikalailla menee tuo 20 min silloin kun teen nämä. Ja joskus suihkun ulkopuolella on yksinkertaisesti niin kylmä, ettei sieltä halua lähteä pois.
Kauankohan Stubb viipyy suihkussa?