Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellotin suihkukäyntini: 5min. Miten jotkut saa kulumaan jopa 20min?

Vierailija
01.03.2024 |

Minulla on puolipitkät hiukset, jotka vaahdotan 2 kertaa. Hoitoaineen vaikutuksen aikana saippuoin itseni. Pikasuihku ilman hiustenpesua kestää 1min.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen itseni puhtaaksi asti, siihen menee kauemmin kuin minuutti.

Vierailija
22/53 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla saattaa mennä kolme varttia. Pitkät hiukset, 2 pesua ja maskihoito hiuksiin. Karvojen ajelu, kropan pesu ja kuorinta. Jalkapohjien raspaus ja hartioiden vesihieronta. 

Miten usein sinä niitä jalkapohjia oikein raspaat?

Kerran päivässä hohkakivellä. Jos käyn useamman kerran päivässä suihkussa niin en joka kerta . Harrastan paljon urheilua niin helposti tulee muuten kovettumia jos ei hoida.

Hah. Tähän jonkun jalkahoitajan kommentti, kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla saattaa mennä kolme varttia. Pitkät hiukset, 2 pesua ja maskihoito hiuksiin. Karvojen ajelu, kropan pesu ja kuorinta. Jalkapohjien raspaus ja hartioiden vesihieronta. 

Mun ei tarvitse valuttaa vettä kun karvoja ajelen, opettele sinäkin.

Mun tarvii kun muuten tulee kylmä suihkussa. Ja koko ajan pitää huuhdella teriä.

Niinpä, jos suihkun laittaa välillä kiinni, niin tulee kylmä ja sitten siellä pitää lämmitellä kauemmin. Lisäksi en halua, että iho on kananlihalla kun sheivaan.

Vierailija
24/53 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeimmillaan suoriudun seuraavan aikataulun mukaisesti (8,5 minuuttia), mutta harvoin jaksan pitää kiirettä, joten venähtää yli kymmeneen minuuttiin.

1 minuutti hiusten kasteluun

2 minuuttia shampoon levittämiseen ja päänahan hierontaan

1 minuutti hiusten huuhteluun

1 minuutti hoitoaineen levittämiseen

1 minuutti kasvojen pesuun

30 sek kasvojen huuhteluun

1 minuutti kriittisen paikkojen saippuointiin

1 minuutti vartalon ja hiusten huuhteluun

Vierailija
25/53 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkutus samalla VEDOLLA.

Vierailija
26/53 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin suihkuun mennessäni aivoissa vielä jumittaa niin että menee helposti kymmenen minuuttia pelkästään suihkun alla seisomiseen ja mietiskelyyn.

Vierailija
27/53 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät hiukset, karvojen annan "rehottaa" (vaaleat harvat karvat), alakerran pusikkoa siistin jos jaksan. Suihkussa menee just se 10min.

Onnekas olen ilmeisesti, kun ei ole pakko niitä karvoja ajella, kesälläkin vain jos oikein haluan panostaa. Miestä ei haittaa, alakertakin on luonnostaan siisti.

Vierailija
28/53 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pitkät hiukset, karvojen annan "rehottaa" (vaaleat harvat karvat), alakerran pusikkoa siistin jos jaksan. Suihkussa menee just se 10min.

Onnekas olen ilmeisesti, kun ei ole pakko niitä karvoja ajella, kesälläkin vain jos oikein haluan panostaa. Miestä ei haittaa, alakertakin on luonnostaan siisti.

Tuo loppu: olen kyllä joskus uimahallissa järkyttynyt. Melkoisia mattoja.

Vierailija
29/53 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä sai suihkupään, joka näyttää veden kulutuksen ja lämpötilan. Hyvin riittää 20 litraa lämpötilassa 38 astetta. 

Vierailija
30/53 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten usein sinä niitä jalkapohjia oikein raspaat?

Kerran päivässä hohkakivellä. Jos käyn useamman kerran päivässä suihkussa niin en joka kerta . Harrastan paljon urheilua niin helposti tulee muuten kovettumia jos ei hoida.

Hah. Tähän jonkun jalkahoitajan kommentti, kiitos!

Ei tarvi jalkahoitajan kommenttia. Liiallinen raspaus liian kovakouraisesti pahentaa tilannetta. Hohkakivi hellää hoitoa. Ennen kiveä mulla oli pahat kovettumat jotka halkeili eikä rasva imeytynyt. Nimenomaan jalkahoitajalta sain neuvot millä nyt pärjään. Paras keino olisi tietty puuttua syihin mistä tulee. Pääharrastus on kuitenkin minulla pyöräily joka vaatii usean tunnin kovien kenkien käytön. Tästä en kuitenkaan halua luopua.

Vierailija
31/53 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan hoitoaineenkin vaikuttaa kauemmin kuin tuon 5 min. Joskus shampoon täytyy myös antaa vaikuttaa (syväpuhdistava/hopeashampoo). Kasvot ja vartalo pestään eri aineilla. Kyllä siihen vartti vähintään aina menee. Jos en pese hiuksia niin 5 min.

Vierailija
32/53 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä menen uimahalliin uimaan, en katselemaan muiden karvoituksia. Mutta mikäpä minä olen muiden "uinteja" tuomitsemaan.

Vierailija
33/53 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sinä naisena olet järkyttynyt toisen naisen alakerrasta? Erityisesti kun se ei tosiaan ole edes mikään "matto"?

Suosittelen elämään elämääsi, niin ei toisten karvoja saati karvattomuutta tarvitse kytätä :) oikeasti tää sun vastaus ei aiheuta minussa kuin sääliä.. Tarkoituksella vastasinkin, että voi olla myös karvattomia ihmisiä, joilla ei elämä kulu suihkussa, jotta saa muilta ihmisiltä karvansa piiloon 😂.

Vierailija
34/53 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellottele elämäs ihan rauhassa. Mua ei kiinnosta suihkussa nipottaa, olen niin kauan että on valmista. Tuskin siinä kahtakyt minuuttia kuitenkaan menee.

Vierailija
35/53 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tarvii kun muuten tulee kylmä suihkussa. Ja koko ajan pitää huuhdella teriä.

Tyypillinen uusavuton. Ei karvoja tarvitse suihkun aikan ajella, opettele oikea tapa vaikka youtubesta.

Vierailija
36/53 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee ilman hiusten pesua 10min. Hiusten pesun kanssa vähintään 15min. Kerran-kaksi viikossa kuorinta ja sheivaus 15min. Suihkussa käyn joka päivä ja hiukset pesen joka toinen päivä. 

Vierailija
37/53 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, jos suihkun laittaa välillä kiinni, niin tulee kylmä ja sitten siellä pitää lämmitellä kauemmin. Lisäksi en halua, että iho on kananlihalla kun sheivaan.

Miten helvetin vaikeaksi teette sen sheivaamisen sitten? 

Vierailija
38/53 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, palstalla näköjään runsaasti näitä hirsutismiä sairastavia naisia.

Vierailija
39/53 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko prosessiin menee helposti 20 min, vettä ei silti tarvitse juoksuttaa kuin alle 5. Meillä on lämmin kylppäri.

Vierailija
40/53 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni suhku on usein päivän ainoa hetki, jolloin voin olla yksin ja rentoutua. Ei ole kiire pois. Aitoa arjen luksusta on, kun ei tarvitse sekuntikellon kanssa kytätä elämäänsä.

Kun vielä itse maksan vesilaskut, niin turha tulla kenenkään ruikuttamaan mitään. Ankeuttajat voi rauhassa kellottaa omia suihkukäyntejään ja pingottaa koko elämänsä kehdosta hautaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä