Melko uusi Finlux-TV - kuva pikselöityyy. Osaatteko neuvoa, missä voisi olla vika?
Hain kanavat uudelleen, mutta se ei auttanut. Antennijohtoa milli kerrallaan säätämällä auttaa hetkeksi.
- mummo -
Kommentit (67)
osta antennivahvistin, homma hoituu,
sulla voi olla pitkä tai huono antennijohto-
https://www.prisma.fi/tuotteet/110381587/hama-antennivahvistin-bb-catv-…
Onko telkkarin lähellä laajakaistamodeemi? Eihän mikään sähköjohto osu antennijohtoon josta voisi "indusoitua" häiriötä signaaliin?
Analogiaikana kuvaputkitelkuilla ei edes kuva pikselöitynyt...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin finluxin halpa älytv. Olen ollut todella tyytyväinen. Vähän liian hidas on reagoimaan minun makuuni. On se hirveää odottaa puoli sekuntia napin painalluksen jälkeen, mutta olen tottunut siihen. Andriod-pohjainen, joten käytössä android-tv myös. EI ole ollut mitään vikoja.
Minullakin on finluxin tv ja kyllä se reaktionopeus, tai reaktiohitaus on paljon suurempi kuin puoli sekuntia. Monta sekuntia, jopa viisi saa välillö odottaa ja usein ehtii painaa jo toisen kerran ennen kuin tv reagoi ensimmäiseen painallukseen, kun luulee että se ei mennyt perille. Tuntuu olevan ominaisuus näissä. Niin ärsyttävä piirre että en osta enää finluxin tv:tä.
Nimen omaan, on erittäin hidas reagoimaan ihan kaikkiin valintoihin
Finlux on turkkilainen paskafirma nykyään
Jos asut omassa mökissä, myrsky tai jokin on kääntänyt antenniasi hiukan, näin kuva näkyy, mutta huonosti.
Jos asut taas kerrostalossa tms. vaihda antennijohto tai jos se ei auta ota yhteyttä isännöitsijään.
Joka tapauksessa kyseessä huono antennisignaali..
Hölmö käyttäjä