Mitä mieltä olet pojastani
Ahkera
Osa-aikatöissä kahvilapäällikkönä
tekee fiksua sisältöä youtubessa ja tiktokissa
erinomaiset arvosanat lukion ykkösellä
hyvin suosittu naisten kesken
Kommentit (30)
Tiktok ja fiksu sisältö eivät sovi yhteen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna pojan löytää oma uransa. Tuskin jää loppuiäksi kahvilaan tai somehommiin, jos koulumenestyskin on ollut hyvä.
Kahvila ei ole sinusta ura? Ja itse tienaan streamaajana 2600 euroa kuukaudessa KOTONANI. :-)
Keski-ikäiset naiset ei tajua, että sisällöntuottaja on oikea työ.
M27
Ei niin, koska se ei ole oikea työ kuin hyvin harvalle. Jos minä rämpytän kitaraa kotonani ja joskus voin saada joltain jonkun vitosen säälistä niin onko se työ vaikka joku Eric Clapton sitä onkin työnään tehnyt?
Kuuleppas, streamaamalla saa helposti 1400 euroa kuukaudessa. Se on oikea työ. Tuohon asumistuki ja soviteltu työttömyystuki, niin 1900 ja Itä-Suomessa on halvat vuokrat, niin jää joka kuukausi 1300 säästöön. Sillä summalla voi sitten matkustella Japaniin ja Koreaan lomalle ja siellä pitää IRL streamejä, niin voi laittaa matkat vähennyksiin.
Oikea työ. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna pojan löytää oma uransa. Tuskin jää loppuiäksi kahvilaan tai somehommiin, jos koulumenestyskin on ollut hyvä.
Kahvila ei ole sinusta ura? Ja itse tienaan streamaajana 2600 euroa kuukaudessa KOTONANI. :-)
M27
Ei niin, koska se ei ole oikea työ kuin hyvin harvalle. Jos minä rämpytän kitaraa kotonani ja joskus voin saada joltain jonkun vitosen säälistä niin onko se työ vaikka joku Eric Clapton sitä onkin työnään tehnyt?
Kuuleppas, streamaamalla saa helposti 1400 euroa kuukaudessa. Se on oikea työ. Tuohon asumistuki ja soviteltu työttömyystuki, niin 1900 ja Itä-Suomessa on hal
AV-mammoista toimistotyö on oikea työ, mutta streamaus on nolo harrastus.
M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M27
Eivät niin. Aivan yhtä oikea, kuin hyvinvointivalmentaja.
Miksi ahkera nuori mies nolaisi itsensä tiktokissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M27
Kyllä me tiedämme, että se on joillekin oikea työ. Mutta sinä et ymmärrä, että suurimmalle osalle se ei todellakaan ole työ.
t. keski-ikäinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M27
Eivät niin. Aivan yhtä oikea, kuin hyvinvointivalmentaja.
Hyvinkin moni tienaa tuhansia euroja kuussa hyvinvointivalmentajana. Mutta ehkä se sinusta ei sitten ole oikeaa työtä, kun sinä lähärinä tienaat nippa nappa 2 000€/kk bruttona.
Mun poika saman ikäinen. Seurustellut kohta 2 vuotta kivan tytön kanssa, on ajokortti ja itse hankittu auto, käy töissä ja lukiota suorittaa erinomaisin arvosanoin, harrastaa jalkapalloa, laskettelua ja kuntosalia. Tekee ruokaa. Kuvaa ja editoi videoita.
Mitä ja mihin tässä piti verrata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M27
Kuuleppas, streamaamalla saa helposti 1400 euroa kuukaudessa. Se on oikea työ. Tuohon asumistuki ja soviteltu työttömyystuki, niin 1900 ja Itä-Suomessa on hal
Kuulepas, kitaraa soittamalla on tienattu kymppitonnejakin kuukaudessa. Se että joku niin tekee ei tee harrastelijarämpyttelijästä ammattilaista. Ja tuilla eläjän ei kannata kauheasti rehvastella, sillä tuilla eläjiä elättää ne jotka tekevät töitä tukia saamatta.