Missä Suomen kaupungissa et ole käynyt, jossa haluaisit käydä?
Itse en ole käynyt koskaan Turussa. Tarkoitus olisi kesälomalla käydä siellä.
Kommentit (34)
Rovaniemelle menisin mielelläni käymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Göteborg on minua aina kiinnostanut. Ehkä keväällä menen käymään.
Ei taida olla Suomessa.
Eikö? Ohhoh ja ajatella. Hyvä, että kerroit.
Turenki ja iisalmi. En muista käyneeni näissä. Näistä paikoista puhutaan jatkuvasti.
Ei ole ainuttakaan missä haluaisin käydä. Oriveden keskusta ei kiinnosta, menisin maaseudulle silloin kun ei ole hyöteisaika tai liian kylmää.
Mietin oikein missä en olisi käynyt. Raahe lienee ainut, joka ei koskaan ole osunut reitille, sinne siis pitäisi päästä.
Pori ja Yyteri sekä samalla reissulla Rauma.
Ilomantsissa voisin käydä joskus. Ei taida olla kaupunki kylläkään.
Vierailija kirjoitti:
Ilomantsissa voisin käydä joskus. Ei taida olla kaupunki kylläkään.
Täällä on Parppeinpirtti, jossa on erittäin hyvää lounasta tarjolla. Olen ympäri Suomen reissannut työni ja harrastuksen puolesta, joten monta lounaspaikkaa on testattu.
Itse en ole koskaan käynyt Hangossa, Maarianhaminassa enkä Inarissa, joten vastaan ne 😊
Olen jo käynyt tarpeeksi monessa Suomen kaupungissa.
Hanko ja Rovaniemi on näkemättä, kiinnostavat kovasti. Ja siellä päin olen kyllä ollut, mutta keskusta jäänyt väliin, esim. Loviisa, Kajaani, Rauma ja Vaasa. Kesäksi suunnitteilla pitkä kotomaan kiertomatka, etelästä pohjoiseen ja takaisin eri reittiä...
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan käynyt kaikissa kaupungeissa, joten olisi ihan kiva käydä jossain maaseudun pikkupaikkakunnalla.
"Vuoden 2023 alussa nimitystä kaupunki käyttäneiden kuntien kokonaismäärä oli 108."
Ahkeraan olet matkaillut jos tosiaan jokaisessa Suomen kaupungissa olet aikaa viettänyt. Muutakin kuin moottoritietä ohi ajaen. Ehkä joku kiertelevä keikkamuusikko voi sanoa käyneensä jokaisessa kaupungissa?
Vierailija kirjoitti:
Hanko
Kannattaa käydä! Ihana paikka kesällä!
Sodankylä, Rauma ja Porvoo.