Onko tunkeilevaa
Onko tunkeilevaa jos laitan ihastukseni postiluukkuun kirjeen jossa tunnustan tunteeni ja jossa on puhelinnumeroni? En kehtaa kysyä häneltä kun oon aika ujo ja jännittää.
Kommentit (20)
Ota ensin varovasti selvää hänen tunteistaan sinua kohtaan, muuten voi olla aika outoa.
Mitä jos laittaisit ihan normaalin kirjeen postimerkkeineen? Oma nimi olisi myös hyvä kirjoittaa kirjeen loppuun.
Sisältääkö kirje kosinnan? Varaudu hamekankaisiin. 😂
Ei! Älä tee sitä! Teinitouhua ja jo silloinkin noloa, aikuisena creepyä 😳
On mielestäni vähän liian outoa jos ette ole olleet edes missään moikkausta lähemmässä kontaktissa eikä hän edes tiedä nimeäsi. Jos taas olette siinä määrin tuttuja että hän todennäköisesti tietää nimesi perusteella keneltä kirje on, mielestäni silloin tuo on ihan ok.
Työnnä postiluukusta noettu kulli,jos hän vastaa ei vielä rakas,niin tiedät että hän ei ole kiinnostunut oikeasti sinusta.
Jos olette tuttuja niin miksei. Jos hän ei ota yhteyttä, niin säilytätte molemmat kasvonne.
On jo outoa, että tiedät hänen osoitteensa.
Vierailija kirjoitti:
On jo outoa, että tiedät hänen osoitteensa.
Ei ole jos ovat (olleet) tuttuja. Jos taas eivät ole, tulee vahvat stalkkerivibat.
On outoa ja voisi olla aika ahdistavaakin.
Jos olet teini, ei. Jos olet aikuinen ihminen, on.
En ainakaan itse haluaisi saada tollasta kirjettä. Tuntuisi ahdistavalta, varsinkin jos itse en ole kiinnostunut sen lähettäjästä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet teini, ei. Jos olet aikuinen ihminen, on.
Minusta tuo olisi söpöä, siis jos tietäisin tyypin ja pitäisin hänestä itsekin.
Riippuu tilanteesta. Onko siis joku naapurisi vai ihan tuttusi, vai miksi tiedät missä hän asuu? Tiedättekö toistenne nimet? Oletteko edes moikanneet?
En sinuna heti oikopäätä sanoisi, että olet ihastunut. Voisit ihan vaan kertoa että hän vaikuttaa kivalta ihmiseltä, voitaisko käydä vaikka kahvilla. Sitten katsoisit johtaako se mihinkään.
Toi olisi maailman suloisinta. Itse rakastaisin tuota elettä. T. N27
Ota somessa mieluummin yhteyttä tai jotenkin muuten. Koti on koti eikä anna hyvää kuvaa juosta rapussa stalkkaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Toi olisi maailman suloisinta. Itse rakastaisin tuota elettä. T. N27
Samoin. :))
Kun käytät sanaa tunnustaa, sanon kyllä. Se kertoo jotain tilanteestakin. Itse ottaisin hyvällä vastaan tuollaisen, myös jos ei olisi molemminpuoleinen tunne.
Itse olen ihastuksissani hölmöillyt enemmän ja vähemmän. Mitään en kuitenkaan kadu, varsinkin kun näin ihastuksen kateellisten kavereiden ilmeet. Aion siis jatkaa.
Ainakin vähän outoa. Joku voi pitää moista pelottavana.