Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei enää kehu kauniiksi

Vierailija
29.02.2024 |

Olen n. 35 v nainen. Normaalipainon ylärajalla, normaalipituinen. Tatuoimaton, ei korvakoruja kummempia lävistyksiä. Tavallinen tyyli, ei mitenkään massasta erottuva.

En siis ole koskaan ollut mikään missi, mutta aika kaunis kuitenkin. Naiset eivät ole minua koskaan kauniiksi kehuneet, mutta miehiltä olen saanut kehuja kasvokkain ja somessa. Enää en kuitenkaan kuule kehuja, kukaan ei enää kehu kauniiksi. Ei edes oma mieheni.

Näinkö aikaisin tämä alkaa, että tämän ikäinen nainen ei voisi enää olla kaunis?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun joku sanoo, että mitä väliä muiden ajatuksilla on. Kyllä minusta olisi kiva joskus kuulla olevani vielä kaunis.

Ap

Vierailija
2/15 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyhyy! Jos oot ruma oot ruma, osta dildo ja ole hiljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Vierailija
4/15 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hättäile, olen 48v nainen ja vieläkin kuulen olevani yhtä suloinen kuin enkeli, varsinkin työpaikalla. Ehkä pelkkä ulkonäkö ei kuitenkaan tässä asiassa ole se tärkein🥰 

Vierailija
5/15 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia pointteja tuli omalta kohdalta mieleen. Kehut loppuivat kuin seinään äidiksi tultuani. Ehkä sinullakin syy oli jossakin näissä:

-Pukeutumistyyli muuttui. Ennen oli vartalomyötäisiä, trendikkäitä vaatteita. Nykyisin jotkut legginssit ja nopeasti päälle kiskottava paita. Kengät sellaiset, mitkä saa nopeasti jalkaan. Pukeutumiseni varmaan huutaa pienen lapsen äitiä, eikä jotain seksikästä mimmiä.

-Meikkasin vähemmän. Sinkkuna/lapsettomana ehdin meikata aamulla rauhassa. Nykyisin laitan vaan äkkiä CC-voiteen naamaan, vähän kulmakynää ja ovesta ulos. Ainakin omasta mielestäni olen näyttävämpi ilmestys kunnolla meikattuna kuin vähällä meikillä/ilman.

Vierailija
6/15 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 53-vuotias, luonnollisen näköinen ja vähän ylipainoinen. Edelleen kehutaan. Aina on kehuttu, miehet ja naiset, tutut ja vieraat. Kiitos!

Vierailija
7/15 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaudu, niin varmaan tulee kehuja. 

Vierailija
8/15 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tavista voi kehua kauniiksi. Tavikset luulee että ovat kauniita kuten missit.

Vierailija
9/15 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva niin kerron mielipiteeni.

Vierailija
10/15 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ole kehuttu ikinä, ei teininä, ei nuorena aikuisena eikä nyt. Oma mies kehuu juuri ja juuri.

Sen sijaan työpaikalla on yksi nelikymppinen nainen joka saa aina kaikilta asiakkailta rakkaudentunnustuksia, servettiin kirjoiteltuja puhelinnumeroja yms. Tuo meni kerran niin pitkälle että yksi häntä vähän nuorempi mies yritti saada häntä treffeille pari vuotta ennen kuin luovutti.

Vierailija
11/15 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot rupsahtanut.

Vierailija
12/15 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyssä iässä meistä naisista tulee läpinäkyviä.Kukaan ei huomioi eikä kehu. Näin se vaan on. 

Vierailija
13/15 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttaisiko sua ajatus, että asiasi ovat todella hyvin, jos näinkin turhamaisesta aiheesta teet aloituksen ja tällaista murehdit?

Vierailija
14/15 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ole kehuttu ikinä, ei teininä, ei nuorena aikuisena eikä nyt. Oma mies kehuu juuri ja juuri.

Sen sijaan työpaikalla on yksi nelikymppinen nainen joka saa aina kaikilta asiakkailta rakkaudentunnustuksia, servettiin kirjoiteltuja puhelinnumeroja yms. Tuo meni kerran niin pitkälle että yksi häntä vähän nuorempi mies yritti saada häntä treffeille pari vuotta ennen kuin luovutti.

Mikä hänessä oli erityistä? Kysyn, koska mua ei koskaan ole kohdeltu noin.

Vierailija
15/15 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hänessä oli erityistä? Kysyn, koska mua ei koskaan ole kohdeltu noin.

On pitkä ja laiha, sellainen gasellimainen vartaloltaan. Kauniit kasvot ja luonteeltaan eläväinen ja naurava, tulee toimeen kaikkien kanssa. On myös aina todella siisti, ei siis mitenkään meikattu ja tekokyntinen vaan sellainen freesi, hiussuortuvakaan ei ole väärässä paikassa.