Seinäjoen asuinalueet
Mistäs kannattaa etsiä vuokra-asuntoa jos haluaa viettää rauhallista elämää pienen lapsen kanssa? Meillä on auto. Plussaa jos olisi kivoja lenkkeilypaikkoja lähellä. Eniten haluan välttää pahimpia juoppo/narkkirysiä...
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muut paitsi Kasperi.
Tämä on typerä legenda joka elää ilm.ikuisesti, koska Kasperi/Kivstö akselille muodostui 70 luvulla Seinäjoen ensimäinen lähiö. Yhtä surkeita kerrostaloja on vaikka Huhtalassa. Kasperissa on enemmän omakotitaloja/rivitaloja kuin missään muussa asuntoaluella S.joella.
Kyllä ne polisiihälyt tulee ihan tiettyihin taloihin Kasperissa. Omakotitaloalue rauhallista, mutta tuskin sieltä saa vuokra-asuntoa.
ITse olen asunut 15 vuotta vuokralla omakotialuella sijaitsevassa rivitalossa, ja mitään ogelmaa ei ole koskaan ollut. Ulkoilumahdollisuudetkin on kaupungin parhaat. Hallilanvuori esim.300 metriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on typerä legenda joka elää ilm.ikuisesti, koska Kasperi/Kivstö akselille muodostui 70 luvulla Seinäjoen ensimäinen lähiö. Yhtä surkeita kerrostaloja on vaikka Huhtalassa. Kasperissa on enemmän omakotitaloja/rivitaloja kuin missään muussa asuntoaluella S.joella.
Kyllä ne polisiihälyt tulee ihan tiettyihin taloihin Kasperissa. Omakotitaloalue rauhallista, mutta tuskin sieltä saa vuokra-asuntoa.
ITse olen asunut 15 vuotta vuokralla omakotialuella sijaitsevassa rivitalossa, ja mitään ogelmaa ei ole koskaan ollut. Ulkoilumahdollisuudetkin on kaupungin parhaat. Hallilanvuori esim.300 metriä.
Yhdeksi suurimmaksi eduksi olen laskenut myös sen, että täälä asuu niin paljon väkeä, että kukaan ei katsele menemisiä ja tulemisia. Lähellä vielä isot asuntoalueet Kivistö, Paluluoma ja Hallila, josta väki liikkuu ulkoilemassa ja sekaantuu täysin tämän alueen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kuitenkaan niihin Kasperin kerrostaloihin menisit.
Sinuna jättäisin KOKO kaupungin väliin. Kaamea likainen ylipainoisten junttila.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö
Vierailija kirjoitti:
Kateellisten vaasalaisten panettelua.
Vierailija kirjoitti:
Kurakylä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurakylä
Seinäjoki on sopivan kokoinen ja hyvät palvelut. Ei ruotsinkielisiä kuten Vaasassa.
Kärjenmäen perällä on paljon uusia rivareita. Palvelut aika kaukana.
Seinäjoki on hyvä paikka asua. Tervetuloa!
Keskustasta, Marttilasta ja Kutojankadulta näyttäisi löytyvän Sevaksen kämppiä.
Simuna on huippu ja Kyrkösjärvi vieressä.