Mies yritti neuvoa golfnaista. Maailma raivostui mansplainaamisesta
26-vuotias nainen kuvasi videota, kun tuntematon mies keskeytti tämä viraalivideo raivostuttaa maailmalla
https://www.is.fi/golf/art-2000010260519.html
Olen sanaton.
Kommentit (201)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on keksineet golffin, joten on varaa neuvoa.
Täsmennys: Miehet on keksineet kaiken, joten on varaa neuvoa.
Naiset ovat tehneet miehet, joten turpa kiinni.
Miehet pystyvät tekemään keksintöjä ilman naisia, mutta naiset eivät pysty tekemään lapsia ilman miehiä. Niin että istupa Irmeli penkille ja ole hiljaa.
Ei tarvita kuin yksi mies, jonka siittiöt riittävät ylläpitämään ihmiskuntaa. Sekin voi jättää tuotoksensa spermapankkiin. Että suu suppuun, Pertti. Ei sinulla kukaan mitään tee.
Ei ne spermapankkien ja sairaaloiden laitteet toimi, jos ei ole miehet huolta
Vai niin. No pannaan vaikka sitten sitä yhtä alfaa. Sillä on kivaa ja te betat voitte pitää hauskaa keskenänne. Win-win.
Vierailija kirjoitti:
Selvä, lupaan, että en ikinä opeta mitään suominaisille. :) Näin, nyt kun on taas saatu miehet alistettua, niin naiset ovat iloisia. :) Olettehan? Voin vielä sanoa, että me suomalaiset miehet olemme surkeita ja että nainen on onnellisin sinkkuna. Noin, josko nyt olisitte iloisia. :) M25
Mitähän sinä edes kuvittelit opettavasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin videon. Eihän siinä mitään jos neuvoo, mutta ukkeli ei kuunnellut mitä nainen sanoi (harjoittelee uutta swingiä, jolloin hitaammin lyöminen on ihan normaalia ja hyvinkin suotavaa) vaan puhui päälle ja toisti omaa mielipidettään. Saa siksi negaa, ei siksi että on ylipäätään neuvonut jotakuta kysymättä.
Saa siksi negaa kun oli mies
Totta. Jos joku toinen nainen olisi tullut neuvomaan täysin saman asian, niin se olisi ollut vain ihanaa naisenergiaa ja sitä kun "siskot" pitävät huolta toisistaan. Ja perään hirveesti sydän- ja halaus-emojeita. Mutta akat onkin pahimpia seksistejä.
Ei olisi ollut. Kukaan ei halua neuvoja pyytämättä.
Vierailija kirjoitti:
Esim jokainen nainen selittämässä miehelle miten astianpesukone täytetään
Kyllä meillä mies osaa täyttää tiskikoneen ihan ilman neuvoja. Ja jos joku ei ole kuten minä sen teen, niin mitä väliä?
Itse asiassa meillä ei. Todella kätevä muuten käsistään, mutta se tiskikoneen täyttö ei onnistu. Siinä taitaa olla joku sokea piste.
Mulle tuli kerran joku setämies selittämään renkaan vaihtoa kun vaihdoin puhjennutta rengasta. Ja neuvoi kaikenlisäksi väärin. Kiitin vääristä neuvoista ja käskin opetella ja tarjosin siihen mahdollisuutta. Häipyi muuten aika äkkiä takavasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Golfissakin vaaditaan ihonmyötäiset takapuoleen imeytyvät housut arvatenkin suorituskykyä parantamaan?
Kuten varmaan pro-golffarina tiedätkin, golffissa väärä polvien linja voi tarkoittaa 100m lyönnin pituudessa. Ja kun kuvaa sitä omaa lyöntiään, mitä selkeämmin saa esiin lantion, polvien ja jalkaterien linjan näkyviin, sitä helpompi se virhe on löytää ja korjata. Ei ne miehetkään turhaan sortseissa pelaa aina kun mahdollista.
Yksi suuri ongelma nykyajan maailmassa on se, että valtaosa ajasta ja energiasta käytetään tällaisen turhaan höpö-höpö-hommaan, laskekaapa tässäkin jokaisen seuraajan videoon käyttämä aika, ihan vain esimerkiksi.
Ennen ois todettu "joo eiku mä treenaan" - ja vastattu "ok sori, luulin et yrität, jatkakaa".
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli kerran joku setämies selittämään renkaan vaihtoa kun vaihdoin puhjennutta rengasta. Ja neuvoi kaikenlisäksi väärin. Kiitin vääristä neuvoista ja käskin opetella ja tarjosin siihen mahdollisuutta. Häipyi muuten aika äkkiä takavasemmalle.
Näki kun tunkkasit autoa kynnyksestä ja meni kynnys linttaan 🙈
Mies flirttaili perseenreikähousuiselle naiselle. Mies ei voinut tietää, että anaalihousu oli golfari, koska oikeat golfarit yleensä käyttävät hametta kisoissa ja harva on muutenkaan golfari.
Nainenkin voi kyllä manspleinata. En ymmärrä. näitä ihmisiä, jotka tulevat pyytämättä tyrkyttämään neuvojaan, olivat ne sitten miehiä tai naisia.
Tulee noista trikoista - vai onko se maalattu alaston takapuoli? -no kuitenkin mieleen, että ehkä mies vain yritti "lähentyä"neuvomalla?
Olin tulossa töistä toimistolta kun näin nurmikentän laidalla kaksi nuorta naisjalkapalloilijaa pallottelemassa. Juoksin kentälle ja huusin syötä! Tyttö laittoi syötön minua kohti. Kiskaisin vastapalloon mutta pomarfin luisti nurmella, kaaduin perseelleni, pierre cardinin puvunhousut ratkes takaa ja pallo lensi ruusupuskaan. Nolona nousin nurmelta ja lenkkasin pois. Kyllä tytöille nauru maittoi!
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Golfissakin vaaditaan ihonmyötäiset takapuoleen imeytyvät housut arvatenkin suorituskykyä parantamaan?
Kuten varmaan pro-golffarina tiedätkin, golffissa väärä polvien linja voi tarkoittaa 100m lyönnin pituudessa. Ja kun kuvaa sitä omaa lyöntiään, mitä selkeämmin saa esiin lantion, polvien ja jalkaterien linjan näkyviin, sitä helpompi se virhe on löytää ja korjata. Ei ne miehetkään turhaan sortseissa pelaa aina kun mahdollista.
ja naisille samanlaiset sortsit eivät käy koska? AAAAAaivan niin!
Vain naiset esittelevät p*rsettään. Miehet eivät ikinä tee niin.
Onpa mauttomat housut persväli imee kankaan väliinsä.
Vierailija kirjoitti:
Suunnilleen sama kokemus mulla. Olen vaihtanut renkaita kymmeniä kertoja, omia ja muitten. Setämies tuli neuvomaan, miten pitäisi toimia, kun homma oli jo melkein valmis. Kiittelin kovasti avusta ja hän kävi puristelemaan mua takapuolesta, kun olin kumarrunut korjaamaan välineitä maasta. Naapurin emännän ihana aviomies, voi p.
Vierailija kirjoitti:
Vain naiset esittelevät p*rsettään. Miehet eivät ikinä tee niin.
Entäs rintakehää ja yleensäkin ylävartaloa? Ainakin salilla näitä miehiä on tullut nähtyä.
Persettä ei varmaan uskalleta, ettei tulkita homoksi.
Totta. Jos joku toinen nainen olisi tullut neuvomaan täysin saman asian, niin se olisi ollut vain ihanaa naisenergiaa ja sitä kun "siskot" pitävät huolta toisistaan. Ja perään hirveesti sydän- ja halaus-emojeita. Mutta akat onkin pahimpia seksistejä.