Syyskuun sissit, onko vielä teitä?
Olenko ainut joka piinailee vielä sitä pientä syyskuun nyyttiä, vai
onko kaikki tipahtaneet Lokakuisiin taikka onnellisesti plussannut ?
Itsekin taidan kyllä kuulua tuonne Lokakuisiin jo, kun tein sitten sunnuntaina testin ja negaahan tuo mokoma näytti =(
(Apteekin Sure Stick)
Tätiä vaan ei näy vaikka eihän nuo menkat vielä ole myö-
hässäkään.
Rinnat ihan häijyn kipeet olleet tänää, koko päivän ja lämmöt siellä 37,2. Menkka kipuja oli kunnolla eilen,tänään ei taas mitään..
Laskinpa sitten kiertopäivätkin ihan väärin kun hösäjän täällä =)
Mutta tänään on kp 29 /29
Voisiko olla ettei testissä vielä olisi näkynyt raskautuminen?
Äh,toive ajattelua..
no, illan jatkoja kaikille !
t. " Orpo Sissi" ?
Eleonoor@ kp29/29
Kommentit (26)
CalZalille pahoittelut negasta! Toivottavasti lokakuu olise se plussa kuu!
Tervetuloa tiinuri85 joukkoon! Minä olen taustalla seuraillut tähän saakka tätä pinoa ja nyt kun oma piina on parhaimillaan niin innostuin kirjottamaan.
(.) Rinnat tuntuua taas kipeimmiltä,toisin voi olla täti oirkin. Ja koko ajan on semmonen olo et kohta lorahtaa housuun.
Plussa tuulia kaikille!
Marlene78 30kp( 28-32) yk 5
TÄNÄÄN KP 31! Ei oikeastaan mitään erikoista!
Koko ajan odotan että koska se täti tulee!
MArlene78 kp 31(28-32)
Eikä tätiä vielä näy. Ajattelein et jos ottais varman päälle ja testais vasta pe aamul jos on tarvetta! Lauantaina olis tarkotus lähteä likkojenkans viihteelle,ni tietäis sit olla ottamatta alkoholia.
Marlene78 kp 32 (28-32)
Eli se täti löysi tiensä tänne! Siirryn sis lokakuisiin!
Mutta mennään kuule sinne lokakuisiin yhdessä, mulla kans kp1 tänään :( kovasti viel vasta tiputtelee mutta eiköhän se ole lopun alkua...
joka ei ymmärrä puoliakaan slangistanne... Esikoinen on reilun 5kk, ja nyt olis jo toinen haaveissa. Menkat tuli ekan kerran n. 3kk synnytyksestä. Kierto on ollut aiemmin mitä sattuu, ja nyt kerkesin omat hormonit sotkea minipillereillä, kun ensin meinattiin taukoa pitää. Mutta vauvakuume kun iski niin sehän sitten iski, ja mieli muuttui hyvin nopeasti. Nyt on vissiin kp 36, en ole noita laskeskellut. Toiveita on, mutta en ole vielä uskaltanut testailla, kun on kuitenkin niin sekasin kierto.