Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarjota kahvin kanssa?

15.01.2007 |

Heippa!

Mitä voisin tarjota kahvin kanssa mammaystävilleni joita kutsun kahville päivisin? Nyt olen itse jättänyt kaikki herkut pois ja laihtua olisi tarkoitus muutama kilo(tai no, 10 kg olis aika passeli). Ennen olen siis keksiä tarjonnut ja leiponut itse kuivakakkua mutta nyt en halua että tässä talossa on mitään hyvää!

Olisiko mitään vinkkejä? Miel jotain mitä kaupasta helposti sais ostettua!

Soffu+ raskauskilot edelleen =(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis ihan voileivät? Mä ainakin tykkään kahvin kanssa tosi paljon hapankorpuista. Ja jotain muita leipiä tai voileipäkeksejä. Sitten päälliset voi laittaa tarjolle erikseen, niin kukin voi valita makunsa mukaan: kevytlevitteitä, kinkku- tai kalkkunaleikettä, juustoa, kurkkua, tomaattia... mitä nyt ikinä keksitkin.

Olen huomannut kaupassa piparihyllyä tutkiessani, että niissäkin on rasvapitoisuuksissa eroja. Esim. Kekkeri-nimiset piparit (oliskohan ne Rainbown) taitaa olla vähärasvaisemmasta päästä.

Kannattaa vertailla.

Itse olen joskus kokeillut tehdä mokkapaloja ilman rasvaa. Olihan ne vähän " kuivahkoja" , mut ihan hyviä. Tai sitten laitat vaan vähän rasvaa tai korvaat rasvan soseutetulla banaanilla.

Mokkapalat on muutenkin tosi helppoja tehdä. Löydät googlella varmaan ohjeen.

Mä olen vielä helpottanut sitä niin, etten käytä ollenkaan sähkövatkainta, vaan sekoitan maidon ja munat keskenään ja kuivat aineet keskenään. Ja sitten yhdistän ne. Tosi helppoa.

Ja kuorrutukseen tomusokeria, kaakaojauhetta ja tilkka kahvia nesteeksi. Ja kuorrutus levitetään siis vähän jäähtyneen pohjan päälle!

Vierailija
2/5 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten keksihyllyssä on uutuutena rainbown suklaariisikakkuja 1kpl 1.5p

sellaisen voi syödä laihduttajakin. Tai sitten leivot ihan painonvartijoiden ohjeella pullaa pakastimeen-->on hyvää ja kevyttä

Myslipatukat (alpen light) ovat kans hyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tässä omat herkkuni: Sulata pakastemansikoita pari desiä ja soseuta ne vähän kohmeisina. Soseuta samalla 2 Banaania ja lisää joukkoon 500gr maitorahkaa. Banaani makeuttaa joten sokeria ym ei tarvita. Hyvää!

Uusi keksintö on hyytelöt. Kokeilin viikonloppuna kahta erilaista. Eli sulatin 7liivatelehteä kuumaan vesitilkkaan ja sekoitin mukaan 7dl sokeroimatonta täysmehua. Laitoin tupperin hyytelövuokaan(jälkiruoka-astiat käy aivan yhtä hyvin) ja annoin hyytä pari tuntia. Koristelin hedelmillä. Toisen version tein rasvattomasta vaniljajogurtista, Valion vähäkalorisesta keitosta ja liivatteesta. Sekin oli hyvää, joten suosittelen kokeilemaan. Helppo suosikkini on hedelmäsalaatti.

Vierailija
4/5 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laittaisin voileipiä ja päälliset erikseen ja lisäksi esim. hedelmälohkoja, ihanan raikkaita kahvin kanssa =) Tai sitten vähärasvaista jäätelöä

Vierailija
5/5 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaariisikakut, hedelmäcoctailia vaahtoutuvalla vaniljacremellä, voileipäkeksejä ja lisukkeita pöytään. Tai vaikka jotain välipalapatukoita, niitäkinhän on monenlaisia ja makuisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi