Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vasta tapaamallani miehellä ei seiso

Vierailija
29.02.2024 |

Olemme kolmekymppisiä, miehellä ei seiso vaikka olisimme vain suihkussa halailemassa.

Onko huono merkki jos asian kanssa on ongelmia, eikä miehellä oikein seiso missään tilanteessa, vaikka mitään painetta asian suhteen ei ole?

Ennen kuin kukaan sanoo mitään, tiedän olevani viehättävä, sen voi poissulkea.

Laitan tämän nyt tänne aihe vapaan puolelle. 

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se luo vaan lisää paineita, kun kertoo mitä itse odottaa toiselta?

Riippuu ihan odotuksista. Toiselta voi odottaa esimerkiksi tietynlaista ei-penetratiivista seksiä tai kommunikointia. Tietysti jos vaatimalla vaatii sitä pippeliä pimppiin, se tuskin tekee suorituspaineille hyvää.

Vierailija
42/98 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko tehdä vaikka käsitöitä tutustuessa? Jos sekään ei toimi niin sitten on todella hitaasti lämpenevä tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestini jostain syystä ei näy. Minulla oli kuitenkin sama ongelma päätettyäni 7v suhteen, josta viimeiset 2v ilman yhtään seksikertaa johtuen puolisosta. Itsellä oli kovat halut ja runkkasin paljon, muttei moraali taipunut pettämiseen. 2 viikon päästä aloitin uuden suhteen, jossa nainen oli erittäin halukas seksiin. Molemmat n. 30v. Ekat pari kk en pystynyt erektioon seksin hetkellä. Oli joku henkinen lukko. Satunnaisesti näin kävi vielä seuraavan vuoden ajan ehkä joka 8. kerta. Sen jälkeen 17v aikana ehkä 4 kertaa ei ole seissyt ja muutama tuhat kerta on seissyt sekstaillessa. Tilanne siis voi olla ohimenevä.

M49

Vierailija
44/98 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestini jostain syystä ei näy. Minulla oli kuitenkin sama ongelma päätettyäni 7v suhteen, josta viimeiset 2v ilman yhtään seksikertaa johtuen puolisosta. Itsellä oli kovat halut ja runkkasin paljon, muttei moraali taipunut pettämiseen. 2 viikon päästä aloitin uuden suhteen, jossa nainen oli erittäin halukas seksiin. Molemmat n. 30v. Ekat pari kk en pystynyt erektioon seksin hetkellä. Oli joku henkinen lukko. Satunnaisesti näin kävi vielä seuraavan vuoden ajan ehkä joka 8. kerta. Sen jälkeen 17v aikana ehkä 4 kertaa ei ole seissyt ja muutama tuhat kerta on seissyt sekstaillessa. Tilanne siis voi olla ohimenevä.

M49

Kiitos kokemuksesta, kuulostaa vastaavalta kuin tällä miehellä on ollut. Mites tuo mitä edellä on kysytty, saiko sinulle tehtyä käsin? Vai eikö silloinkaan onnistunut. Minun miehellä minun käsin tekemänäkään ei toimi, vaan hermostuttaa selvästi.

ap

Vierailija
45/98 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ap pidät huolta ulkonäöstäsi? Onko ylipainoa paljonkin? Olemattomat tissit? Eihän toki seiso jos ei mikään saa kiihottumaan.

Olen joskus tehnyt mallintöitä, voidaanko nyt jättää tämä aihe joka ei ole yhtään oleellinen, kuten jo alkuun totesin.

Kyllä naisessa joku vika on, jollei miehellä kerta seiso! Ei siinä paljon auta mitkään "olen joskus tehnyt mallintöitä..."  Vaikka olet OMASTA mielestäsi hoikka ja viehättävä, niin kysäisepä mieheltäsi onko hän samaa mieltä...

Vierailija
46/98 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ap pidät huolta ulkonäöstäsi? Onko ylipainoa paljonkin? Olemattomat tissit? Eihän toki seiso jos ei mikään saa kiihottumaan.

Olen joskus tehnyt mallintöitä, voidaanko nyt jättää tämä aihe joka ei ole yhtään oleellinen, kuten jo alkuun totesin.

Kyllä naisessa joku vika on, jollei miehellä kerta seiso! Ei siinä paljon auta mitkään "olen joskus tehnyt mallintöitä..."  Vaikka olet OMASTA mielestäsi hoikka ja viehättävä, niin kysäisepä mieheltäsi onko hän samaa mieltä...

Ja siis jostain syystä tämä mies kuitenkin tapailee tätä mielestään erittäin vastenmielistä naista? Kun eivät ole vielä edes kodinkone -vaiheessa?

Vierailija
47/98 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitähän loogisesti luulet mitä hän on mieltä?? Hänestä olen todella kuuma.

Vierailija
48/98 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alempana oli kehoituksia "kertoa mitä seksissä odottaa/toivoo". Vaikka aie on hyvä niin seksi on sellainen alue jossa omia mieltymyksiään kannattaa tosi harvoin tuoda esiin. Tai ainakin hyvin lempeällä tavalla jos tuo.

Mielummin pitää luoda ilmapiiri jossa rakastellaan ja tutustutaan toisen vartaloihin, reaktioihin kokeilevasti. Jos taas naiselle ei käy se, että pitäisi jopa olla "ala-asteella" miehen kanssa seksissä vaan nainen VAATII saada itsevarman miehen ottavan naisen pystypanolla niin sitten nainen on hyvä ja hankkii tällaisen miehen. Osa ihmisistä kokee seksin herkkänä alueena elämässä jossa jaetaan oma vartalo ja oma seksuaalisuus toisen kanssa. Itse olen tällainen elämänkumppani-henkinen mies. Osa miehistä varmaan on enemmän ameeba-aivoisia "munaa pilluun" porukkaa joille seksi ei aiheuta sen syvällisempiä tunteita eikä paineita.

Vierailija
49/98 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alempana oli kehoituksia "kertoa mitä seksissä odottaa/toivoo". Vaikka aie on hyvä niin seksi on sellainen alue jossa omia mieltymyksiään kannattaa tosi harvoin tuoda esiin. Tai ainakin hyvin lempeällä tavalla jos tuo.

Mielummin pitää luoda ilmapiiri jossa rakastellaan ja tutustutaan toisen vartaloihin, reaktioihin kokeilevasti. Jos taas naiselle ei käy se, että pitäisi jopa olla "ala-asteella" miehen kanssa seksissä vaan nainen VAATII saada itsevarman miehen ottavan naisen pystypanolla niin sitten nainen on hyvä ja hankkii tällaisen miehen. Osa ihmisistä kokee seksin herkkänä alueena elämässä jossa jaetaan oma vartalo ja oma seksuaalisuus toisen kanssa. Itse olen tällainen elämänkumppani-henkinen mies. Osa miehistä varmaan on enemmän ameeba-aivoisia "munaa pilluun" porukkaa joille seksi ei aiheuta sen syvällisempiä tunteita eikä paineita.

Kiitos tästä! En todellakaan ole vaatimassa yhtään mitään, vaan olen antanut hänelle paljon tilaa. Ne kerrat kun olemme keskustelleet asiasta hän on itse ottanut asian esiin. Olen itsekin aika herkkä ja hakemassa henkistä+fyysistä yhteyttä. Olen myös aika seksuaalinen, joten valitettavasti olen usein päätynyt minulle väärien miesten seuraan.

Olen ehdottomasti hakemassa elämänkumppania, minusta tämä mies voisi olla sellainen.

ap

Vierailija
50/98 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä! En todellakaan ole vaatimassa yhtään mitään, vaan olen antanut hänelle paljon tilaa. Ne kerrat kun olemme keskustelleet asiasta hän on itse ottanut asian esiin. Olen itsekin aika herkkä ja hakemassa henkistä+fyysistä yhteyttä. Olen myös aika seksuaalinen, joten valitettavasti olen usein päätynyt minulle väärien miesten seuraan.

Olen ehdottomasti hakemassa elämänkumppania, minusta tämä mies voisi olla sellainen.

Teidän pitää sopia hyvällä tavalla, että harrastatte seksuaalista läheisyyttä ilman aietta mennä yhdyntään asia ja sen sellaista. Kerrot kuinka saat henkista seksuaalinautintoa katselusta, koskettelusta ja muuta sellaista. Suorituspaineet loppuvat aikanaan kun mies huomaa, että seksi ei ole miestä kuormittava suoritus vaan paljon muuta.

Vierailija
51/98 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkään olette tapailleett? 

Vierailija
52/98 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M49

Kiitos kokemuksesta, kuulostaa vastaavalta kuin tällä miehellä on ollut. Mites tuo mitä edellä on kysytty, saiko sinulle tehtyä käsin? Vai eikö silloinkaan onnistunut. Minun miehellä minun käsin tekemänäkään ei toimi,

Ehkä se olisi joskus auttanut, mutta seisomattomuudesta tuli niin paska olo, että käsihoito kannattaa varmaan aloittaa sekstailussa ennen kuin tulee epäonnistuminen penetraatiossa. Eli tehdään vaikka selväksi, ettei nyt tule yhdyntää vaan pelkkä käsihoito, niin ei ole sellaisia paineita. Siitä tulee negatiivinen itseään vahvistava kierre, kun toistuvasti ei onnistu. Kuitenkin oli kova panetus ja muna seisoi pian tilanteen mentyä ohi. Kun sitten ekan kerran pääsin sisään nainen suorastaan tärisi ja tulin n. 5 sekunnin sisällä, kun oli parin kk:n mittainen esileikki.

Vierailija
53/98 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuu mitään. Lääkäriin ja terapiaan. Luultavasti silti jännittää niin paljon ettei tuu onnistumaan.

Mulla oli joskus tuollainen miesystävä eikä siitä mitään tullut. Itse olin ihan missin mitoissa ja kaunis muutenkin, siitä ei ollut kiinni.

Pakko oli jättää hänet. Sen jälkeen hänellä on ollut useita suhteita kauniiden naisten kanssa ja kaikki päättyy lyhyeen. Joskus mies itki kännipäissään, miksi hänet aina jätetään ja ILMAN MITÄÄN SYYTÄ?!?

Kyllä miehen pitäisi ymmärtää tuossa tapauksessa todellinen syy ja mielestäni kohtuutonta vaatia tuollaista syytä suoraan sanomaan. En itse ainakaan pystynyt pahentaa hänen ongelmaansa nimeämällä asian, kun se selvästi johtui jännityksestä.

Jos pystytte puhumaan asiasta avoimesti, niin hoitoon pitäisi mennä.

Kauan olitte yhdessä?

Ja joo

Oltiin noin puoli vuotta yhdessä.

Vierailija
54/98 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku kehonrakentaja/ salipelle? Steroidit käytössä nyt tai ollut joskus?

Vierailija
55/98 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku kehonrakentaja/ salipelle? Steroidit käytössä nyt tai ollut joskus?

Ei ole sellainen.

Vierailija
56/98 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huono merkki. Sinulla on oikeus omannäköiseen seksuaalisuuteen. Kannattaa pistää poikki, tai avata suhde. Tuollainen mies ei sinua tyydytä pidemmän päälle. Sexpo ja polyamoriset

Vierailija
57/98 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii yrittää ymmärtää yhtään vaan jättäkää ne siat.

Käsittämätön ketju.

Muistetaan tästä lähin että mies on kone, sillä seisoo aina kun pitää. Mutta ei koskaan silloin kun ei pitäisi. Junttia ja ältlöttävää sellainen lähentely jos naista ei just sillä sekunnilla huvita.

Vierailija
58/98 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On huono merkki. Sinulla on oikeus omannäköiseen seksuaalisuuteen. Kannattaa pistää poikki, tai avata suhde. Tuollainen mies ei sinua tyydytä pidemmän päälle. Sexpo ja polyamoriset

Useampi kumppani ei minua kiinnosta yhtään. Koen henkistä yhteyttä vain yhteen ihmiseen kerrallaan.

ap

Vierailija
59/98 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paino,pituus nyt aluksi kehiin...saattaa olla vika sinussa

Mitäköhän tämä mies olisi naisen luona edes tehnyt jos ei yhtään näkymä miellytä silmää 🤦🏼

Vierailija
60/98 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paino,pituus nyt aluksi kehiin...saattaa olla vika sinussa

Mitäköhän tämä mies olisi naisen luona edes tehnyt jos ei yhtään näkymä miellytä silmää 🤦🏼

Samasta syystä, kun nainen panee miehen kanssa joka ei edes kiinnosta naista.