Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naurettavaa, jos aikuinen nainen punastelee?

Vierailija
28.02.2024 |

...usein ja paljon, monista syistä ja myös ilman syytä. Olen yli 40. 

Tosi inhottava vaiva. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä punastun helposti pitäessäni presentaatioo tai jos muuten puhun julkisesti niin että huomio keskittyy minuun. Tai ylipäänsä välillä ihmisten kanssa keskustellessa, jos tulee yllättäviä kysymyksiä tai tilaneita. En kuitenkaan pidä sitä millään tavalla huonona asiana, se on vaan reaktio. Kukaan ei välitä siitä joten en minäkään. Nopeasti se hälvenee kun vaan jatkaa eteenpäin.

Vierailija
22/27 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se inhottava vaiva mutta luonnollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä asia ja kertoo että ihminen on normaali.

Vierailija
24/27 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma itselläni, olen 35 v. Nuorena minua kiusattiin punastelusta rajusti, nykyään olen osittain eristäytynyt tämän vaivan takia. Töissä käyn mutta muuta sosiaalista elämää minulla ei ole. 

Se nimenomaan vain pahentaa kun pilkataan tai nauretaan.Sanoin kerran tutulleni kun kertoi tyttärensä herkästi punastuvan, et sitten tee sitä virhettä että naurat ja tee pilaa , se pahentaa vain asiaa. Itsestäni on tullut arka ja kartan sellaisia tilanteita että olisin mitenkään huomion kohteena. En osaa selittää , on vain ominaisuutena. Valitettavasti rajoittaa joitain tilaisuuksia ja tilanteita. Luonteeltaan olen muutenkin herkkä.

Vierailija
25/27 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuan henkilö alkoi huomautella että punastelen. En jaksanut välittää vähääkään.

Luulen että se oli hänen oma ongelmansa, jonka hän yritti laittaa kiertämään. 

Vierailija
26/27 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punastuminen on inhimillistä ja söpöä.

En ole koskaan ymmärtänyt, mikä siinä on muka söpöä. Muiden punastelua en erityisemmin huomaa (usein tunnen olevani maailman ainoa punastelija), mutta jos huomaan, ei se minusta kyllä söpöltä näytä, pikemminkin tukalalta. Toki koen myötätuntoa.

- ap

Vierailija
27/27 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole naurettavaa. Miksi olisi?

Ihmiset huomauttelevat siitä joko nauraen, ivallisesti tai kauhistellen. Nuorena minua suorastaan kiusattiin siitä. 

- ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän