Kunta päätti auttaa karkauspäivän naimakaupoissa nyt tekoäly suoltaa kosiolauseita Aleksis Kiven tyyliin
Lämpenisitkö sinä tämänkaltaisille kosinnoille?
Armas, kuinka kylmät ovat olleet nämä vuodet ilman sinua! Mutta niin muuttuu maailma Eskoni. Suostutko täyttämään sydämeni tyhjyyden?
Elkäät olkaa ämmäkkäitä, pojat, vaan jättäkäät tämä leukain nalkutus ja syökäät ja juokaat kuin ystävät! Tahdotko olla ystäväni kautta elämäni?
Ihminen on poiskadonnut lammas, mutta yksi naukki, hyvä kanttoori, ei tee pahaa, vaan antaapa meille uusia voimia. Suostutko olemaan se naukki, joka antaa minulle voimaa ja rohkeutta?
Tyhmyydelle minä olen vihainen ja äreä kuin rakkikoira; mutta viisaus ei ole kaikille annettu. Sinä olet kuin valo pimeässä, joka ohjaa minut kohti parempaa. Tahdotko astua rinnalleni, jakamaan elämän kanssani?
😄
Kommentit (4)
Mikä on naukki?
Jotain perinnesanakirjaa tai tulkkia tarvittaisiin, jotta ymmärtäisi kosijan aikeet...
Kosiopäivän generaattori:
https://nurmijarvionilmio.fi/kosiogeneraattori/
Sieltä vaan etsimään sopivaa kosintaa. 🤭
"Oi rakkaani, karkauspäivä on kuin taikaa, ja sinä käyt komeasti kuin rakuunahevoinen. Tahdotko hypätä kanssani tähän taikasävelmään ja tanssia kanssani läpi elämän?"
🤣
Sais ainakin hyvät naurut🤣🤣🤣🤣🤣