Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mutta missä on Kate Middleton?

Vierailija
28.02.2024 |

Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.

Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?

Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.

Mihin William säntäsi pari päivää sitten?

Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?

Let's spekuloidaan :D

Kommentit (32325)

Vierailija
22041/32325 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä spekuilija, sinä olet jopa surrut isänsä murhauttamaa Louisia. Se ei ollut millään tavoin eri vaihtoehtojen pohtimista. Jos uskoisin, että kloonaaminen 6- tai 40-vuotiaiksi olisi mahdollista, epäilisin Charlottea ja Louisia klooneiksi Katen lisäksi, heidäthän oli uhrattu.

Mutta nyt saat puolestani spekuilla rauhassa, minä aloitan juhannuksen vieton.

Vierailija
22042/32325 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua aijotte tehdä jos mitta täynnä?? Täh.? Laita juustoaivo joku emoji niin tiedän ,etten vastaa kaikkiin oikeisiin tietoihisi. Lukasin tässä muutamia ketjuja. Kaikissa on muutama hermonsa menettänyt. Sitte vihalla mollaavat muita. Kumma että nää ketjut ketään kiinnostaa. Jokaisessa sama aulu. Ihan sivistyneitä koulunkäyneitä.

No jopas alkoivat pisteet päätyä oikeisiin paikkoihin ;D Yksi pilkku vain väärässä paikassa. Tätä olen hakenut, eli trollin paljastusta. Haha, jopa sarvipäinen pässikin unohtui kokonaan. Petonia ei näy missään. Suorastaan knopi juttu. Äo silti ennallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22043/32325 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä havaintoni mukaan teitä hännystelijöitä on kolme. Useissa ketjuissa nämä samat maalaa ja kiusaa härskisti jotain kirjoittajaa. Punakynä viuhuu ym. Kaikki nää ketjut on ikäviä luettavia tällöin. Pian niissä jäljellä nuo oikeamieliset loanheittäjät. Sama täällä välillä. On hyvä jos spekuihini ei vastata, jos mitään vastattavaa ei ole , tietenkään. Eikä ymmärrä spekujeni sisältöä.Voi jättää väliin. Olen ymmärtänyt että täällä saa spekuilla ihan ,luvan kanssa. 

😋

Säännöissä kielletään jankkaaminen ja haukkuminen, koskee myös keskustelun aihetta. Olet mennyt monta kertaa kunnianloukkauksen puolelle. Itse olet saanut aiheellista kritiikkiä, sen sijaan sinä solvaat muita palstalaisia. Mieti sitä.

Vierailija
22044/32325 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3hännystelijä. En kiemurtele ulos mistään .Nämä ikävät asiat EIVÄT OLE ainoastaan minun spekuilua. Huomautan maailmalla on tehty samoin . Hovissa on paljon työntekijöitä joilla onbsilmätpäässä ja korvat joilla kuullaan. Kaikki ei ole perätöntä jouruilua läheskään. Huolta w&k elämästä jne.Tuo katen piileskely, kaikkialla on sanottu jos tiedoitus ym. Toisenlaista. Nämä spekut ei olis olleet ehkä tätä luokkaa. Emme vieläkään tiedä totuutta mitä kaikkea tuolla yrritetään peitellä..Minä en ole yksin tässä.Ihan turha syytellä. Spekuilu jatkuu,taas jonkin aikaa. Sitte lisää bensaa hiilloksiin. Spekut saa taas vauhtiin vinhaan.

Vierailija
22045/32325 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä havaintoni mukaan teitä hännystelijöitä on kolme. Useissa ketjuissa nämä samat maalaa ja kiusaa härskisti jotain kirjoittajaa. Punakynä viuhuu ym. Kaikki nää ketjut on ikäviä luettavia tällöin. Pian niissä jäljellä nuo oikeamieliset loanheittäjät. Sama täällä välillä. On hyvä jos spekuihini ei vastata, jos mitään vastattavaa ei ole , tietenkään. Eikä ymmärrä spekujeni sisältöä.Voi jättää väliin. Olen ymmärtänyt että täällä saa spekuilla ihan ,luvan kanssa. 

😋

Säännöissä kielletään jankkaaminen ja haukkuminen, koskee myös keskustelun aihetta. Olet mennyt monta kertaa kunnianloukkauksen puolelle. Itse olet saanut aiheellista kritiikkiä, sen sijaan sinä solvaat muita palstalaisia. Mieti sitä.

Lisään tohon että huutaminenkin on kielletty, siitä on tolle sanottu muutamaan otteeseen ja se vastaa vaan "en kuule mitään, oletko harhainen" vaikka on selitetty että palstalla TÄMÄ ON HUUTAMISTA kun isoilla kirjaimilla kirjoittaa. Toki voi joskus jonkun sanan isoilla jos haluaa korostaa jotain mut se on eri juttu.

Vierailija
22046/32325 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3hännystelijä. En kiemurtele ulos mistään .Nämä ikävät asiat EIVÄT OLE ainoastaan minun spekuilua. Huomautan maailmalla on tehty samoin . Hovissa on paljon työntekijöitä joilla onbsilmätpäässä ja korvat joilla kuullaan. Kaikki ei ole perätöntä jouruilua läheskään. Huolta w&k elämästä jne.Tuo katen piileskely, kaikkialla on sanottu jos tiedoitus ym. Toisenlaista. Nämä spekut ei olis olleet ehkä tätä luokkaa. Emme vieläkään tiedä totuutta mitä kaikkea tuolla yrritetään peitellä..Minä en ole yksin tässä.Ihan turha syytellä. Spekuilu jatkuu,taas jonkin aikaa. Sitte lisää bensaa hiilloksiin. Spekut saa taas vauhtiin vinhaan.

Pakkoko se on papukaijana toistaa mitä hullut maailmalla huutelee. Ja uskoa kun ihan ulkomailla huhutaan. Luuletko että se palatsi oikeasti vuotaa kuin seula, joku nyt vain haluaa saada lokaa hovin päälle ja laittaa kaiken maailman juoruja liikkeelle ja heikompi aines kuola valuen uskoo ja jatkaa niitä. Johan tuo bensaa hiilloksiin kertoo asenteesi, haluat vain riekkua ja riidellä. 

Vierailija
22047/32325 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, spekuilija alkaa jäädä alakynteen kun kaikilla on tullut mitta täyteen :D hyvä huomio tuo kirjoitustason muutos, speku hermostuu eikä jaksa vetää rooliaan täysillä :)

Vierailija
22048/32325 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä spekuilija, sinä olet jopa surrut isänsä murhauttamaa Louisia. Se ei ollut millään tavoin eri vaihtoehtojen pohtimista. Jos uskoisin, että kloonaaminen 6- tai 40-vuotiaiksi olisi mahdollista, epäilisin Charlottea ja Louisia klooneiksi Katen lisäksi, heidäthän oli uhrattu.

Hyvä louisia kaipasin kun oli poissa.Kadonnut pitkäksi aikaa vaikka voi hyvin. Hyvää junnua sinulle! Saan rauhassa spekuilla etkä töki tikulla minu kuten eläinrääkkääjät. Älä huku! Pelastusliivit päälle saunomisten jälkeen. Äläkä vattuile sukulaisille,pilaa heidän juhannusiloa. Tsemppiä 

Vierailija
22049/32325 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😋

Sinun havainnointikykysi on jo todettu useampaan kertaan puutteelliseksi. Olen ilmeisesti siis yksi näistä kolmesta (sadasta) hännystelijästä, jotka olet "löytänyt" mahtavilla havainnointikyvyilläsi.

William ja Kate ovat edelleen naimisissa keskenään. Katella on todettu alkuvuodesta syöpä, jonka hoitojen takia hänen paluunsa julkisuuteen venyi alkuperäistä arvioita pidemmäksi. Alkuperäinen syy sairauspoissaoloon julkisista tehtävistä oli vatsan alueen leikkaus, ja syöpä todettiin, kun patologi tutki otettuja kudosnäytteitä.

Katen ja Williamin lapset ovat olleet poissa julkisuudesta, jotta heitä on voitu suojella pahimmilta pässinpää-kommentoijilta, jotka huutelevat ääneen näitä i di oottimaisuuksia julkisesti. Katen vanhemmat ovat olleet pois julkisuudesta sekä tukeakseen Katea, poikaansa (jolla on pieni lapsi puolisonsa kanssa), Pippaa perheineen ja myös siksi, että ovat firmansa konkurssisotkujen takia halunneet pitää matalaa profiilia.

Ainoa epäilyttävä toiminta tulee muualta, espanjalaisista roskalehdistä, jenkkiläisiltä videobloggareilta 

Vierailija
22050/32325 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä louisia kaipasin kun oli poissa.Kadonnut pitkäksi aikaa vaikka voi hyvin. Hyvää junnua sinulle! Saan rauhassa spekuilla etkä töki tikulla minu kuten eläinrääkkääjät. Älä huku! Pelastusliivit päälle saunomisten jälkeen. Äläkä vattuile sukulaisille,pilaa heidän juhannusiloa. Tsemppiä

Mikä luuseri oikein olet; "Saan täällä rauhassa spekuilla", kun muut lähtevät jussin viettoon? ;D Eli yksinäinen ja syrjäytynyt, huomionhakuinen roolileikkejä leikkivä palstahäirikkö. Välillä on bensanheitto hiillokseen niin vauhdikasta, että muutaman sidukan voimalla se löpö varmaan lentää, toisinaan taas jopa sekasotkuisesta mölinästäsi on saanut edes jotain selvää, kun on mielikuvituksensa pistänyt täysille.

Pidä nyt edes joku tauko, elämää on muuallakin. Onko sinulla edes ihmiskontakteja irl? Varo psykoosia, tsempit!

-eri, yksi monista kyllästyneistä

Vierailija
22051/32325 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän onkin mielenkiintoista lukea sunnuntaina/maanantaina mitä tuo on yksinään täällä riehunut, siis spekunnut, sydämensä kyllyydestä kun kukaan ei ole rajoittamassa. Vai oisko se tylsää sittenkin yksinään. No, nähtäväksi jää!

Vierailija
22052/32325 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipasit Louisia kun oli poissa. Olit kyllä sitä mieltä että hänkin oli isänsä uhri. Seli seli, kauhean raukkamaista tuo, ensin uhotaan ja varmaksi väitetään ja syytetään brutaalisti ja kun paljastuu ettei mitään olekaan tapahtunut ollaan niin viattomia, muut eivät vain ymmärtäneet spekujen sisältöjä. Just.

Vierailija
22053/32325 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipasit Louisia kun oli poissa. Olit kyllä sitä mieltä että hänkin oli isänsä uhri. Seli seli, kauhean raukkamaista tuo, en

Eihän Louis ollut poissa. Hänestähän hovi julkaisi keväällä syntymäpäiväkuvan. Ai niin,  salaliittohullujen  mukaan kuva oli väärennös, koska maitohammas oli lähtenyt irti väärään aikaan. Oli varmaan tekoälyllä tehty . Vai  olisiko jopa ollut kuva kloonista, koska isä oli murhannut hänet? 

Vierailija
22054/32325 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😋

Missä tuollaista lukee? Itsehän jankkaatte minua sivutolkulla eikö se koske teitä?Lopeta sitten minun kiusaaminen. Kunnianloukkauksia on tullut minun suuntaan lähinnä. Tuolla aiemmin havainnointiin jälleen kirjoitusteni tasoa. Olen samaa mieltä Aö ni on samaa luokkaa kuin harryn penaalin ääliömäisin yksinkertaisin tylsimmät kynät. Mutta mitä sitten jos meitä ei olisi ? Ketä te hännystelijät sitten,ivaisitte,halveksisitte jne.kun emme ole mensalaisia. Emme ole kelvollisia näille palstoille.( en ole lukenut kuin joitakin,mutta järkyttävää pilkkaa sielläkin. Ilman minua.)

Vierailija
22055/32325 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😋

Missä tuollaista lukee? Itsehän jankkaatte mi

Hmmm.. muistan että jo jokin aikaa sitten sinua kehotettiin lukemaan palstan säännöt. Mutta ilmeisesti et ymmärrä noiden sanojen sisältöä tai sitten ylimielisyydessäsi et koskaan tee mitään järkevää mitä sinulta pyydetään, mieluummin uhriudut ja uliset.

Vierailija
22056/32325 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, huom kas! niin spekuilija! Jossain vaiheessa sitä saa mitä tilaa, aikasi olet täällä rellestänyt ja piupaut antanut asiallisille ja fiksuille kommenteille. Nyt tuskin kukaan enää jaksaa sietää öyhöttämistäsi, koita kestää, niin makaa kuin petaa!

Vierailija
22057/32325 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän onkin mielenkiintoista lukea sunnuntaina/maanantaina mitä tuo on yksinään täällä riehunut, siis spekunnut, sydämensä kyllyydestä kun kukaan ei ole rajoittamassa. Vai oisko se tylsää sittenkin yksinään. No, nähtäväksi jää!

Muista, ettet sitten juo liikaa, mene juovuksissa vesille tai kuse kaduille. 

Vierailija
22058/32325 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraslaji saapuu pyytämättä ja yllättäen. Se leviää ja lisääntyy hallitsemattomasti, kunnes on levinnyt niin laajalle, että jättää alleen paikalliset lajit. Suomessa eritoten etelässä ongelma on jo suuri. Käykää talkoisiin lupiinien poistamiseksi.

Vieraslaji saapuu pyytämättä ja yllättäen. Se leviää ja lisääntyy hallitsemattomasti, kunnes on levinnyt niin laajalle, että jättää alleen paikalliset lajit. Suomessa eritoten etelässä ongelma on jo suuri. Käykää talkoisiin lupiinien poistamiseksi.

Vierailija
22059/32325 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samaan aikaan Iso-Britanniassa lehdet puivat Ascotin asuja ja sitä kuinka William auttoi Carolea kun kengän korko jäi jumiin ja sitä kuinka terveeltä ja iloiselta Charles jo näyttää.

Sanovat että William selvästi rentoutuu Carolen ja Michaelin seurassa ja näyttää siltä että heillä on oikeasti onnellinen perhe. Diana olisi tästä mielissään.

Vierailija
22060/32325 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja samaan aikaan Iso-Britanniassa lehdet puivat Ascotin asuja ja sitä kuinka William auttoi Carolea kun kengän korko jäi jumiin ja sitä kuinka terveeltä ja iloiselta Charles jo näyttää.

Sanovat että William selvästi rentoutuu Carolen ja Michaelin seurassa ja näyttää siltä että heillä on oikeasti onnellinen perhe. Diana olisi tästä mielissään.

Ja pian häirikkö kertoo meille, että Williamin muokkaamat Middleton-kloonit ovat hyvin onnistuneet, kun geenimanipulaatiolla heiltä otettiin tietynlaiset tunteenilmaisutaidot pois. Oikea Charles on kai palannut toipumasta, ja klooni poistui. William ohjailee hovia mielensä mukaan. Nyt on kaikki hyvin. Vaimostakin kllonattu myötämielinen ja kaikkeen suostuvainen möllykkä.

Ketju on lukittu.