Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsin Piers Morganin mukaan, että Katella olisi hermoromahdus ja sen seuraukset hovin paineiden alla elämisestä. Nyt ymmärtää, miksi sanottiin ettei Kate palaa enää entiseen malliin työhön.
Ei palaa entiselleen. William pitää siitä huolen. Lisää valheita,valheiden perään. William on harhaluuloinen. Eristää kate dollyn niin ettei psyyke enää kestä julkisuutta. William ei ole henkisesti kunnossa. Eikä camilla. Tämä piileskely jatkuu " syöpä feikin"varjolla. Mitähän järkkyä vielä tapahtuukaan? Asiat eivät vaan ole kunnossa.
Mitähän sulla on Williamia vastaan? Ihan mukavan oloinen heppu, ei täydellinen mutta kukapa on.
Sen käyräsarvi pässin tekoset. Ilmeet yleensä ynseät,hymy on lähinnä
Oletkohan ihan terve. Käyräsarvi pässi?
Osa palstalaisista olisi ollut tyytyväinen, jos Kate olisi kärrätty parvekkeelle pyörätuolissa, päässä huivi tai jopa päälaki paljaana, posket lommolla ja iho kalmankelmeänä. Olisitteko olleet silloin tyytyväisiä ja saaneet haluamanne. Vai miten Katen olisi pitänyt esiintyä, että syöpä olisi uskottu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta Katen ilmestyminen juuri tässä juhlassa oli lähes katastrofi. Kyseessä oli Charlesin syntymäpäiväparaati, mutta juhlakalu jäi täysin Katen läsnolon varjoon. Juhlista jäi kuva, että ne oli järjestetty Katen vuoksi.
Mä taas luulen että Charlesille on tärkeää näyttää kansalle että kyllä selvitään ja asiat hoituu. Hänellä on ollut jokseenkin monet synttärit ja on varmasti hienoa että Kate tuli mukaan nostattamaan tunnelmaa.
Ja Charles pitää Catherinesta kovasti, on hänelle kuin oma tytär. Ei varmasti haitannut häntä että kaikkien huomio oli Catherinessa.
Jep, parvekkeellahan on yleensä tiukka "seisomajärjestys", monarkki päättää missä kukakin on. Yleensä kai Williamin olisi perillisenä pitänyt olla Charlesin vieressä, mutta Charles on ilmeisesti nimenomaan tätä tilaisuutta varten muuttanut järjestystä koska halusi nimenomaan Katen viereensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta Katen ilmestyminen juuri tässä juhlassa oli lähes katastrofi. Kyseessä oli Charlesin syntymäpäiväparaati, mutta juhlakalu jäi täysin Katen läsnolon varjoon. Juhlista jäi kuva, että ne oli järjestetty Katen vuoksi.
Mä taas luulen että Charlesille on tärkeää näyttää kansalle että kyllä selvitään ja asiat hoituu. Hänellä on ollut jokseenkin monet synttärit ja on varmasti hienoa että Kate tuli mukaan nostattamaan tunnelmaa.
Ja Charles pitää Catherinesta kovasti, on hänelle kuin oma tytär. Ei varmasti haitannut häntä että kaikkien huomio oli Catherinessa.
Jep, parvekkeellahan on yleensä tiukka "seisomajärjestys", monarkki päättää missä kukakin on. Yleensä kai Williamin olisi perillisenä pitän
Huolensa kullakin kuka seisoo kenenkin vieressä. Voi hyvä ihme. Vaikea ymmärtää tälläisen taviksen noita Englannin yläluokan kiemuroita. Tuskin heidän elämänsä on niin ihanaa miltä näyttää. Vaikka toisaalta ovat hyvin etuoikeutettuja
Minä olen aina pitänyt suomalaisia keskimääräistä fiksumpana ja koulutettuna kansana, ainakin verrattuna jenkkeihin, mutta tätä palstaa lukiessa täytyy kyllä muuttaa mieltä. Miten voi olla mahdollista, että osa uskoo sokeasti kaikenmaailman julkisuushakuisten tubettajien keksimiin tarinoihin, meedioihin, henkiin ja hulluimpana noihin kloonikertomuksiin.! Täysin sairasta. Ja tuo viha brittikuninkaallisia kohtaan on aivan käsittämätöntä! Mitä pahaa he ovat tehneet tavalliselle suomalaiselle kaduntallaajalle? Moni uskoo valitettavasti kaiken mitä YouTubesta löytävät, ilman että miettisivät omilla aivoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsin Piers Morganin mukaan, että Katella olisi hermoromahdus ja sen seuraukset hovin paineiden alla elämisestä. Nyt ymmärtää, miksi sanottiin ettei Kate palaa enää entiseen malliin työhön.
Ei palaa entiselleen. William pitää siitä huolen. Lisää valheita,valheiden perään. William on harhaluuloinen. Eristää kate dollyn niin ettei psyyke enää kestä julkisuutta. William ei ole henkisesti kunnossa. Eikä camilla. Tämä piileskely jatkuu " syöpä feikin"varjolla. Mitähän järkkyä vielä tapahtuukaan? Asiat eivät vaan ole kunnossa.
Mitähän sulla on Williamia vastaan? Ihan mukavan oloinen heppu, ei täydellinen mutta kukapa on.
Sen käyräsarvi päs
Hienosti oot suomen kieltä oppinut, käyräsarvinen pässi on tuttu, ja joka lauseeseen se kuuluu laittaa (onkohan joku äidinkielen ope pitänyt hieman hauskaa kustannuksellasi?) mutta pilkkujen ja pisteiden paikat täysin hakusessa ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, parvekkeellahan on yleensä tiukka "seisomajärjestys", monarkki päättää missä kukakin on.&nb
---------------
"Huolensa kullakin"........
Voi voi sentään, kun et voi ymmärtää brittihovin kiemuroita ja perinteitä ;D Ehkä hekään eivät ymmärrä sitä, että Suomessa mennään saunaan sataan asteeseen, hakataan itseä koivuvihdalla ja vedetään päälle pullo kossua, ja sitten talvella avantoon, plus paljon muita omituisia temppuja.
Nämä on näitä kulttuurijuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina pitänyt suomalaisia keskimääräistä fiksumpana ja koulutettuna kansana, ainakin verrattuna jenkkeihin, mutta tätä palstaa lukiessa täytyy kyllä muuttaa mieltä. Miten voi olla mahdollista, että osa uskoo sokeasti kaikenmaailman julkisuushakuisten tubettajien keksimiin tarinoihin, meedioihin, henkiin ja hulluimpana noihin kloonikertomuksiin.! Täysin sairasta. Ja tuo viha brittikuninkaallisia kohtaan on aivan käsittämätöntä! Mitä pahaa he ovat tehneet tavalliselle suomalaiselle kaduntallaajalle? Moni uskoo valitettavasti kaiken mitä YouTubesta löytävät, ilman että miettisivät omilla aivoillaan.
Sama huomio.
Täällä nämä ovat sitä ikäluokkaa, että edustavat juuri sitä vapaan kasvatuksen mallia ja itsekkyyttä, eli jossain ketjussakin oli yleinen mielipide esim. siitä, että ei olisi mitään vastuunkantoa sairastuneesta lähimmäisestä, ja kumppani vaan vaihtoon, kun alkaa naama kyllästyttää tai ei pysty seksiin, rahat loppuu jne. Heitetään pois kuin roska, jotta minulla on hyvä olla, ja voin siirtyä seuraavaan.
Eli empatia ja inhimillisyys puuttuu, vain minun oma hyvinvointini on tärkein. Sama ajatus on näissä mielipiteissäkin. Jos päätän uskoa, että joku on kuollut, mies on juoppo ja väkivaltainen ja klooni saapui juhlaan, kun joku on näin sanonut, niin silloin se on näin. Ei minun tarvitse miettiä mitään muka älyllistä, kun tiedän kaiken paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Sanopa muuta. Pahin on tää youtubea kuola valuen tuijottava mexuhullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama huomio.
Täällä nämä ovat sitä ikäluokkaa, että edustavat juuri sitä vapaan kasvatuksen mallia ja itsekkyyttä, eli jossain ketjussakin oli yleinen mielipide esim. siitä, että ei olisi mitään vastuunkantoa sairastuneesta lähimmäisest
Miten sun parisuhdetraumat liittyy brittihoviin? Jeesus sentään.
Ja sinä todistit sanomani ihan oikeaksi. Missäköhän kerroin omasta elämästäni?
Älä turhaan väännä pointtia muualle, kun on juuri kyse tästä ilmeisesti sinunkin edustamastasi sekopäisyydestä, klooneista jne.
Edeltävä kommentoija sen hyvin sanoiksi puki; olettaen että suomalaiset olisivat sivistyneitä ja koulutettuja, mutta kun näitä idioottimaisuuksia täällä lukee, niin totuus lävähtää silmille. Ei hänkään puhunut omista suhteistaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä todistit sanomani ihan oikeaksi. Missäköhän kerroin omasta elämästäni?
Älä turhaan väännä pointtia muualle, kun on juuri kyse tästä ilmeisesti sinunkin edustamastasi sekopäisyydestä, klooneista jne.
Edeltävä kommentoija sen hyvin sanoiksi puki; olettaen että suomalaiset olisivat sivistyneitä ja koulutettuja, mutta kun näitä idioottimaisuuksia täällä lukee, niin totuus lävähtää silmille. Ei hänkään puhunut omista suhteistaan mitään.
Täällä nämä ovat sitä ikäluokkaa, että edustavat juuri sitä vapaan kasvatuksen mallia ja itsekkyyttä, eli jossain ketjussakin oli yleinen mielipide esim. siitä, että ei olisi mitään vastuunkantoa sairastuneesta lähimmäisestä, ja kumppani vaan vaihtoon, kun alkaa naama kyllästyttää tai ei pysty seksiin, rahat loppuu jne. Heitetään pois kuin roska, jotta minulla on hyvä olla, ja voin siirtyä seuraavaan.
Eli empatia ja inhimillisyys puuttuu, vain minun oma hyvinvointini on tärkein.
Siinä kerroit.
No sivistymätön moukkahan sinä näytät olevankin, kun et kirjoitustapaa tunnista.
Esimerkiksi Mika Häkkinen puhui aikoinaan näin: "Kun sä ajat, niin sä et ajattele mitään muuta" jne. eli tyyleissä löytyy, ihan yleistä on.
Tämä on puhekieltä, jonka älykäs kyllä erottaa kirjakielestä.
Mutta laitetaan nyt vielä sinullekin:
Kahelit ja empatiakyvyttömät kirjoittajat palstalla väittävät tosissaan, että Catherine on klooni, kun joku on näin sanonut. Williamia syytellään täällä myös väkivaltaiseksi ja juopoksi ilman todisteita.
Joko tajusit?
Meghaninkin on yleisesti sanottu olevan "minäminä", eikä sillä kukaan kirjoittaja tarkoita itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, parvekkeellahan on yleensä tiukka "seisomajä
Vähän enemmän kuin kulttuurijuttuja. Englannissa sellainen yläluokka ja hovi mitä Suomessa ei ole. - Joo en ymmärräkään. Samanlainen hienostelija sinä tieten olet. Ainakin muita parempi. Älä nyt nauruus tikahdu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla noin kauniit paksut ja entisenlaiset hiukset sytojen jälkeen? Eihän kellään ole. Peruukki, no enpä tiedä, noi hukset näyttävät omilta.
Kaikki sytostaatit eivät vaikuta hiuksiin.
Se tässä minua eniten askarruttaa, että brittihovissa on tällä hetkellä peräti kolme syövän kanssa taistelevaa ihmistä: Charles, Catherine & Sarah Ferguson.
Miksi kukaan heistä ei näytä syöpäsairaalta?
Olisi helppo ymmärtää, että joku heistä pääsee helpommalla kuin keskiverto syöpäpotilas. Mutta miksi he kaikki näyttävät niin normaalikuntoisilta. Sarahkin kävi Bahrainin F1-osakilpailussa tuosta noin vähän juhlimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen käyräsarvi päs
Dolly vainaan rakastaja oli käyris ? Kuinka itse voit? Etkö siedä sitä , että en kunnioita enkä hyväksy william teamin tekosia,en nyt ,enkä tulevaisuudessa. Dolly parka laitetaan taas karsinaansa. Lapsi rukatkin johonkin piiloon. Lopulta tootuudet tulee julki. On siks paljo outoa, tuo meininki hovissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Musta Katen ilmestyminen juuri tässä juhlassa oli lähes katastrofi. Kyseessä oli Charlesin syntymäpäiväparaati, mutta juhlakalu jäi täysin Katen läsnolon varjoon. Juhlista jäi kuva, että ne oli järjestetty Katen vuoksi.
Nämä juhlat järjestetään joka vuosi, oli jo Elisabethin aikana. Joten ei Katen vuoksi järjestetty.
N.10 milj. Maksoi. Olis ollut hienoa että nuo rahat olis laitettu syöpäpotilaiden sekä mielenterveys potilaiden ennalta ehkäisevään rahastoon. Kate ja lapset sekä charles olis mennyt katetulla avoautolla ohi hitaasti,kaikki lontoon kadut. Omakustanteisesti tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Nyt taitaa olla aika päivittää tietojasi. USA pesee Suomen.
https://worldpopulationreview.com/country-rankings/most-educated-countr…
Nämä juhlat järjestetään joka vuosi, oli jo Elisabethin aikana. Joten ei Katen vuoksi järjestetty.