mitä mun pitää ottaa huomioon jos pääsen
panee vanhempaa leidiä (50-70v) pitääks mun ottaa liukkarii mukaan vai voiks vielä ton ikänen kostuu t m 24v
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Voi, mutta hormonaalisten muutoksien/epätasapainon takia voi olla että paikat kuivana. Riippuu ihan ihmisestä.
mä otan varmuudeksi sen liukkarin mukaan...jännää päästä kokeilee
Vierailija kirjoitti:
Voi, mutta hormonaalisten muutoksien/epätasapainon takia voi olla että paikat kuivana. Riippuu ihan ihmisestä.
pitääks muuten olla hellemmät otteet vanhemman ladyn kans ? onko muita vinkkejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pitääks muuten olla hellemmät otteet vanhemman ladyn kans ? onko muita vinkkejä
Pitäisköhän sinun nyt kuitenkin jättää valiin!! Ja siellä perillä on kyllä liukkarit, jos niille on tarvetta!
Ei vanhempi nainen tarvitse sen kummempia otteita kuin nuorempikaan. Ei ne otteet ole ikäsidonnaisia. Toiset tykkää rajummasta ja toiset ei. Tunnustelehan hieman mistä nainen tykkää äläkä aloita mitään gorilla seksiä suiraan anukseen. Eipä sellaisesta kaikki nuoremmatkaan pidä.
Vierailija kirjoitti:
Ei vanhempi nainen tarvitse sen kummempia otteita kuin nuorempikaan. Ei ne otteet ole ikäsidonnaisia. Toiset tykkää rajummasta ja toiset ei. Tunnustelehan hieman mistä nainen tykkää äläkä aloita mitään gorilla seksiä suiraan anukseen. Eipä sellaisesta kaikki nuoremmatkaan pidä.
mä aloitan tunnustelemalla sun neuvoken mukaan ei ole pelko en mä tykkää anuksesta muutenkaan ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pitääks muuten olla hellemmät otteet vanhemman ladyn kans ? onko muita vinkkejäPitäisköhän sinun nyt kuitenkin jättää valiin!! Ja siellä perillä on kyllä liukkarit, jos niille on tarvetta!
miks mun pitäisi jättää väliin jos viikonloppuna pääsen vanhemman ladyn kanssa vällyjen väliin....epäiletkö sä mun mun taitoja ap
Fantasioissa on kaikki mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
AP älä huoli, et sinä pääse.
puhu sä vaan omasta puolesta ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pitääks muuten olla hellemmät otteet vanhemman ladyn kans ? onko muita vinkkejäPitäisköhän sinun nyt kuitenkin jättää valiin!! Ja siellä perillä on kyllä liukkarit, jos niille on tarvetta!
miks mun pitäisi jättää väliin jos viikonloppuna pääsen vanhemman ladyn kanssa vällyjen väliin....epäiletkö sä mun mun taitoja ap
Tuo kaiken kyseleminen kertoo, että et ole vielä valmis mihinkään panohommiin! Aiheutat vaan pettymyksen! Jos joku viisikymppinen tahtoo opettaa sinua, niin se on eri juttu, mutta epäilen kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miks mun pitäisi jättää väliin jos viikonloppuna pääsen vanhemman ladyn kanssa vällyjen väliin....epäiletkö sä mun mun taitoja apTuo kaiken kyseleminen kertoo, että et ole vielä valmis mihinkään panohommiin! Aiheutat vaan pettymyksen! Jos joku
ai et parempi olla vaan kyselemättä ja tehdä mahdollisesti kaikkee tyhmää seksissä niin kun monet ladyt on tehneet mun kanssa siis virheitä kun eivät kysele kukaan ei oo koskaan täysin valimis panohommiin et edes sä vaikka saatat niin luulla ja kaikki aiheuttaa pettymyksiä joskus ap
Nussimaan opitaan nussimalla, ei kyselemällä tyhmiä!
Vierailija kirjoitti:
Nussimaan opitaan nussimalla, ei kyselemällä tyhmiä!
kyl mä oon nussinu varmasti paljon enemmän kun sä mut en vahempia lädyjä siks kyselen ap
Naurettava pelle.
Luuletko että seksimieltymykset menee jotenkin iän mukaan. Vinkkinä vaan että vanhemmat naiset on kokeneita ja tietää mistä tykkää. Kun olet noin epävarma niin jätä suosiolla väliin.
Vierailija kirjoitti:
Naurettava pelle.
Luuletko että seksimieltymykset menee jotenkin iän mukaan. Vinkkinä vaan että vanhemmat naiset on kokeneita ja tietää mistä tykkää. Kun olet noin epävarma niin jätä suosiolla väliin.
sä oot naurettava pelle ei täällä mieltynyksiä oo kyselty sinä yksinkertainen neitsyt ap
Et sinä ap mitään pääse paneen. Mutta varmasti tulet kertoon satujasi kuinka nainen kehui seksitaitojasi.