Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylen ja Hesarin gallupit: Perussuomalaisten kannatus raketoi ylös

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin sanoisin varmaan gallupissa kannattavani hallituspuolueita tällä hetkellä, koska olen sitä mieltä, että nuo on tuonne nyt valittu ja antaa niiden räpiköidä kautensa loppuun. Niin toimii demokratia. Itse en tule enää ikinä äänestämään oikeistopuoluetta.

Punavihersilakan hätäkakka. 😂

Vierailija
62/70 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin sanoisin varmaan gallupissa kannattavani hallituspuolueita tällä hetkellä, koska olen sitä mieltä, että nuo on tuonne nyt valittu ja antaa niiden räpiköidä kautensa loppuun. Niin toimii demokratia. Itse en tule enää ikinä äänestämään oikeistopuoluetta.

Punavihersilakan hätäkakka. 😂

Persuilla on vain kakka, perskipu ja kaapit mielessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituspuolueiden kannatus nousee nuorissa ikäluokissa. Lupaa parempaa tulevaisuutta,

Vierailija
64/70 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Demokratia toimii enemmistön mukaan. Jos enemmistö sanoo että hallitus kaatuu niin silloin se kaatuu.

Ei se nyt ihan noin yksinkertaista ole. Käytännössä hallitus kaatuu vain,jos se menettää enemmistön, ei saa muusta syystä eduskunnan luottamusta tai pääministeri saa tarpeekseen.

Väität ettei se ole noin yksinkertaista ja seuraavassa lauseessa kerrot saman asian kun viestissä mihin vastasit!

Vierailija
65/70 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti demokratialle idiooteillakin kuten sinulla on äänioikeus. 

Vierailija
66/70 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallituspuolueiden kannatus nousee nuorissa ikäluokissa. Lupaa parempaa tulevaisuutta,

Niinpä, näyttää todella hyvältä. Noilla luvuilla saadaan uusi oikeistohallitus ensi vaaleissa.

Vierailija
67/70 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ihmiset pöljiä. Tyytyväisyys hallitukseen on pohjamudissa, mutta silti halutaan ne samat naamat sinne uudestaan. Toisaalta, eipä nykyisellä oppositiollakaan ole paljon mitään tarjota.

SDP:n pitäisi ottaa mallia Tanskan ja Norjan demareista niin kannatus olisi yli 30%. Suomi tarvitsee keskustavasemmistolaisen konservatiivipuolueen. Keskusta voisi myös nousta jos hylkäisi Sipilän-Saarikon linjan eli uusliberalismin ja palaisi taas Alkiolaiseksi köyhän ja maaseudun asiaa korostavaksi puolueeksi.

Ei tarvitse ottaa mallia kun meillä on jo vastaava puolue. Sinimusta liike.

Vierailija
68/70 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä mmuuttajissakin persuja oikeasti hiertää, kun ministeriksi kelpaa kuitenkin pikkutyttöjen ahdistelija? 😂 enemmän teillä on yhteistä joiden vanhoillisten muslimien kanssa kuin eroavaisuuksia.

Rasismi ei nauti mitään logiikkaa eikä tietoutta.

Vierailija
69/70 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Suomesta siis tulossa tai jo tullut fassarivaltio... Joko keskitysleirejä rakennetaan, polttouuneja muurataan ja joukkohautoja kaivetaan...

Vastareaktiona 2000-luvun konservatiivien parissa on yleistynyt väite, jonka mukaan fasismi ja kansallissosialismi olivat tosiasiassa sosialistisia liikkeitä. Tarkoituksena on samastaa nykypäivän vasemmisto vihattuihin ääriliikkeisiin. Väitettä perustellaan esimerkiksi sillä, että Mussolini oli nuoruudessaan sosialisti.[56] Lisäksi Saksan kansallissosialistisen työväenpuolueen nimessä esiintyy sana sosialismi. Tämä oli kuitenkin pelkkä propagandatemppu: Hitler oli vannoutunut sosialismin vastustaja ja varakkaat saksalaiset tehtailijat rahoittivat häntä. Puolueen ydinsanoma ei ylipäätään ollut taloudellinen vaan liittyi rotuunja antisemitismiin.

Vierailija
70/70 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassarinpaskoille taas vettä niskaan. Sääliksi melkein käy.