Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako riidasta poistua?

Vierailija
28.02.2024 |

Siis lähteä vain pihalle?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän nyt riippuu ihan riidasta. Jos siinä toinen huutaa niin että suonet päästä katkee niin järkevintä on painua pihalle siksi aikaa että rauhoittuu. Jos taas volyymit hiukka nousee mutta kumpikin pysyy asiassa niin raukkamaista lähteä pakoon.

Miksi kukaan olisi ihmisen kanssa joka huutaa pää punaisena? Siis ikinä kenellekään. Kuulostaa kamalalta, olen ajatellut että vain jotkut rapajuopot huutavat. 

Varmaan nämä huutajat hakeutuvat toistensa seuraan... En myös katselisi mitään huutajaa, kyllä pitää osata käyttäytyä vaikka on erimielisyyksiä. 

nimimerkillä "yli-ihminen jolla ei ole koskaan katkennut pinna"

Ei tarvitse olla yli-ihminen hallitakseen aikuisena omaa käytöstään. Tämä on teille "mä nyt olen vaan tällainen temperamenttinen" -tunnehumppaajille jotenkin mahdoton asia ajatella henkisenä kasvun paikkana. Kasvun sijaan viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen levitätte myrkkyänne läheistenne päälle, viis veisaten seurauksista.

Vierailija
42/44 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa missään nimessä, se on pakko käsitellä siinä ja nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sitä silloin jos on häviöllä, mutta niskan päältä ei koskaan. 

Vierailija
44/44 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeen asioista te oikein riitelette? Jos riidalle on oikea syy (esim. puoliso pettää), on täysin kohtuullista että toinen huutaa asiasta millä volyymilla tahansa. Jos taas ei ole, miksi edes riidellä? En myöskään ymmärrä sitä, että aikalisä jotenkin saisi vihan tunteen poistumaan, jos riidan syy on vielä ajankohtainen. Onhan se jo nähty, että mitkään "laske kymmeneen" -neuvot eivät toimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan