Millainen se kotiäidin kananpersetukka oli?
Parturiin menossa ja lyhyeksi pitäisi vetää, mutta tuota haluan varoa :D
kertokaa tuntomerkit
Kommentit (20)
masentavinta on epätoivoinen yritys kasvattaa pitkää tukkaa, kun hiuksia on tasan kymmenen pääkopassa.
nainen menettää naiseutensa äitiyden myötä.
Pitäisi olla maripaita ja lyhyeksi kynitty punaiseksi värjätty tukka.
Ja valtaosa meikäläisistähän on vaaleahiuksisia. Se, että ne hiukset usein ovat ohuempia, liukkaampia ja hienojakoisempia on sitten toinen juttu.
Vierailija:
masentavinta on epätoivoinen yritys kasvattaa pitkää tukkaa, kun hiuksia on tasan kymmenen pääkopassa.
joku heitti kehiin tuon kananpersekampausdiskurssin. täällä tosiaan näkee juttuja joihin ei voisi tosielämässä kuvitella törmäävänsä.
Pitäis lanseerata myös kehitysmaavuohenkieltodiskurssi ja sektionarvonkieltodiskurssi yms. niin tätäkin palstaa voisi kohta jo siteerata tieteellisessä työssä.
kielikuva. Hiuksia monilla pitkän tukan omaavilla on aikas vähän. Liukas, ohut letti niskassa voisi olla kauniimpi kananpersekuosissa. On sitten vaalea tahi tumma.
voi olla blondi tai mustakin, mutta edestä just liimattu ja takaa pörrötetty. Raija Pellillä on kyseisten kampausten äiti.
Kyllä suuri osa on niitä ohuita hiirenhäntiä, mutta sokeana sen hiirenhännän kantaja vissiin luulee olevansa hyvännäköinen. Kun se pitkä tukkaa nyt vaan pitää olla ja piste.
Vierailija:
Kyllä suuri osa on niitä ohuita hiirenhäntiä, mutta sokeana sen hiirenhännän kantaja vissiin luulee olevansa hyvännäköinen. Kun se pitkä tukkaa nyt vaan pitää olla ja piste.
väri kyllä haalistunut punainen, mutta oli " nuorekas" malliltaan ja lyhyt...
ap
että on edestä lintattu pitkin naama ja takaa tupeerattu pörrölleen. Just silleen miltä kananperse näyttää, daa!
mutta töissä meillä on ainakin jokatoisella tuollainen letti. Eli en nyt sanoisi, että kiinteästi kotiäitiyteen liittyy. Yleensähän kotiäidit lyntätään, kun on värjäämätön ja tasaisesti leikattu " perustukka" . Nyt ei värjätty ja leikattu käy ? Millainen olis hyvä ?
kuin sellainen lyhyt sileä perustukka tyyliin " putkimies" . Jos siis lyhyestä tukasta nyt pitää valita jompaa kumpaa sorttia.
Ihmettelen kyllä, että laittamaton maantienvärinen lyhyt tukkako sitten näyttää paremmalta?
Vierailija:
Ihmettelen kyllä, että laittamaton maantienvärinen lyhyt tukkako sitten näyttää paremmalta?
Vaihtoehtoja on vain maantienvärinen ja laittamaton ja pörrötetty punapää? Huhhuh, mahtaa sulla olla ankea elämä...
Kun niin harvalle se pitkä tukka sopii (juuri tuon hiirenhäntävaikutelman vuoksi), niin ei sitä silti ihan kynityksikään tarvitse leikata. Moni voisi olla paljon paremman näköinen puolipitkässä peruspolkassa.
Itseltäni lähtee naisellisuus heti pois, kun olen joskus leikkauttanut lyhyet hiukset, se ei vain ole naisellista (=siis ainakaan minulle) joillekkihan se sopii vallanmainiosti. MInulla on hiirenharmaa pitkä hius, jota värjäilen kullanvaaleaski kerrostaen ja täytyy myöntää että on kaikista paras hiusmalli mitä minulla on ollut ja voin kertoa että kaikkea olen kokeillut, tietty punertava pitkähius menee myös, mutta itse olen katunut aina kun olen lyhyeksi leikannut, olkoon ollut muodikasta tai ei, mutta minä en tykkää, eikä suurin osa miehistäkään.
Hiuksista täytyy pitää huolta ja vaikka on pitkät niin leikkauttaa niitä kuitenkin useammin kuin 1 krt vuodessa, sekä pitää siinä kiva sävy, niin avot se on parasta se, myös vastakkaisen sukupuolen mielestä.
että kotiäideillä vallitsevana tyylinä hätäponnari,
kananperse on hoitoalan ihmisten tunnusmerkki!!!!!!!!!!!!!
Kanaperseeltä tosiaan näyttää. Naiset laukkasivat taannoin toinen toisensa perässä leikkauttamassa sellaisen...