Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen se kotiäidin kananpersetukka oli?

Vierailija
15.01.2007 |

Parturiin menossa ja lyhyeksi pitäisi vetää, mutta tuota haluan varoa :D

kertokaa tuntomerkit

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanaperseeltä tosiaan näyttää. Naiset laukkasivat taannoin toinen toisensa perässä leikkauttamassa sellaisen...

Vierailija
2/20 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

masentavinta on epätoivoinen yritys kasvattaa pitkää tukkaa, kun hiuksia on tasan kymmenen pääkopassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen menettää naiseutensa äitiyden myötä.

Pitäisi olla maripaita ja lyhyeksi kynitty punaiseksi värjätty tukka.

Vierailija
4/20 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja valtaosa meikäläisistähän on vaaleahiuksisia. Se, että ne hiukset usein ovat ohuempia, liukkaampia ja hienojakoisempia on sitten toinen juttu.

Vierailija:

masentavinta on epätoivoinen yritys kasvattaa pitkää tukkaa, kun hiuksia on tasan kymmenen pääkopassa.

Vierailija
5/20 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku heitti kehiin tuon kananpersekampausdiskurssin. täällä tosiaan näkee juttuja joihin ei voisi tosielämässä kuvitella törmäävänsä.

Pitäis lanseerata myös kehitysmaavuohenkieltodiskurssi ja sektionarvonkieltodiskurssi yms. niin tätäkin palstaa voisi kohta jo siteerata tieteellisessä työssä.

Vierailija
6/20 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kielikuva. Hiuksia monilla pitkän tukan omaavilla on aikas vähän. Liukas, ohut letti niskassa voisi olla kauniimpi kananpersekuosissa. On sitten vaalea tahi tumma.

Vierailija
7/20 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla blondi tai mustakin, mutta edestä just liimattu ja takaa pörrötetty. Raija Pellillä on kyseisten kampausten äiti.

Vierailija
8/20 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suuri osa on niitä ohuita hiirenhäntiä, mutta sokeana sen hiirenhännän kantaja vissiin luulee olevansa hyvännäköinen. Kun se pitkä tukkaa nyt vaan pitää olla ja piste.

Vierailija
9/20 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä suuri osa on niitä ohuita hiirenhäntiä, mutta sokeana sen hiirenhännän kantaja vissiin luulee olevansa hyvännäköinen. Kun se pitkä tukkaa nyt vaan pitää olla ja piste.

Vierailija
10/20 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väri haalistunut punainen?

Vierailija
11/20 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

väri kyllä haalistunut punainen, mutta oli " nuorekas" malliltaan ja lyhyt...

ap

Vierailija
12/20 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehkeät fiilikset on :(

Vierailija
13/20 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on edestä lintattu pitkin naama ja takaa tupeerattu pörrölleen. Just silleen miltä kananperse näyttää, daa!

Vierailija
14/20 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta töissä meillä on ainakin jokatoisella tuollainen letti. Eli en nyt sanoisi, että kiinteästi kotiäitiyteen liittyy. Yleensähän kotiäidit lyntätään, kun on värjäämätön ja tasaisesti leikattu " perustukka" . Nyt ei värjätty ja leikattu käy ? Millainen olis hyvä ?

Vierailija
15/20 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sellainen lyhyt sileä perustukka tyyliin " putkimies" . Jos siis lyhyestä tukasta nyt pitää valita jompaa kumpaa sorttia.

Vierailija
16/20 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä, että laittamaton maantienvärinen lyhyt tukkako sitten näyttää paremmalta?

Vierailija
17/20 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihmettelen kyllä, että laittamaton maantienvärinen lyhyt tukkako sitten näyttää paremmalta?

Vaihtoehtoja on vain maantienvärinen ja laittamaton ja pörrötetty punapää? Huhhuh, mahtaa sulla olla ankea elämä...

Vierailija
18/20 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun niin harvalle se pitkä tukka sopii (juuri tuon hiirenhäntävaikutelman vuoksi), niin ei sitä silti ihan kynityksikään tarvitse leikata. Moni voisi olla paljon paremman näköinen puolipitkässä peruspolkassa.

Vierailija
19/20 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseltäni lähtee naisellisuus heti pois, kun olen joskus leikkauttanut lyhyet hiukset, se ei vain ole naisellista (=siis ainakaan minulle) joillekkihan se sopii vallanmainiosti. MInulla on hiirenharmaa pitkä hius, jota värjäilen kullanvaaleaski kerrostaen ja täytyy myöntää että on kaikista paras hiusmalli mitä minulla on ollut ja voin kertoa että kaikkea olen kokeillut, tietty punertava pitkähius menee myös, mutta itse olen katunut aina kun olen lyhyeksi leikannut, olkoon ollut muodikasta tai ei, mutta minä en tykkää, eikä suurin osa miehistäkään.

Hiuksista täytyy pitää huolta ja vaikka on pitkät niin leikkauttaa niitä kuitenkin useammin kuin 1 krt vuodessa, sekä pitää siinä kiva sävy, niin avot se on parasta se, myös vastakkaisen sukupuolen mielestä.

Vierailija
20/20 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kotiäideillä vallitsevana tyylinä hätäponnari,

kananperse on hoitoalan ihmisten tunnusmerkki!!!!!!!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi