Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi suhde, mies vaikutta hieman kokemattomalta, eikä saa sitä kunnolla ylös

Vierailija
28.02.2024 |

Mies on muuten aivan ihana ja luotettava, mutta ei saa sitä kunnolla ylös. Hänellä seisoo ensin, mutta kun pitäisi jotain tapahtua se lopahtaa. Jännitystä?

Välillä hänellä jopa lopahtaa kun minä kosken siihen. Onneksi hän on todella taitava sormilla, mistä olen ollut hämmästynyt.

Edellinen mieheni ei ollut kovin seksuaalinen ja mietin onko tämä nyt huono merkki?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei olisi jonkinlainen Madonna-kompleksi. Kerran luin jostain kirjasta, missä kerrottiin jostain miehestä, joka ei kyennyt oman tuoreen vaimon kanssa hommiin, mutta maksullisten kanssa ei ollut ongelmaa eli elimellistä vikaa ei ollut.

Syynä siis se, että kyseinen mies jumaloi niin paljon omaa vaimoaa että alitajuntaisesti ei halunnut "saastuttaa" hänen pyhyyttään. Muistaakseni korjautui ajan kanssa johon kuului paljon yhdessä oleilua alasti ja hyväilyä, jolloin miehen alitajunta tavallaan hyväksyi vaimonsa ihmiseksi jonka kanssa voi harrastaa seksiä.

Tässä saattaa olla perää. Minusta on tuntunut hieman siltä että hän on nostanut minua jalustalle. Mutta toisaalta hän on hyvin vakaan ja luotettavan oloinen ihminen. Madonna kompleksin miehet ovat usein epävakaita ja se näkyy.

Vierailija
22/28 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse odotin kaksi ja puoli vuotta ennen kuin luovutin vastaavanlaisen miehen suhteen. Suhde väljähtyi kädenlämpöiseksi kämppissuhteeksi. En koskaan enää tyydy moiseen.

Eli tilanne ei sinullakaan välttämättä parane. 

Juuri näin. Olen mies 47v ja tällä aloittajan miehellä on ongelma joka ei korjaannu. Itsellä seisoo ilman mitään himoja. Housut pois ja hommiin niinsanotusti. 

Onhan noihin lääkkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihan hyvin alkaa toimia. Voihan olla jokin minkä lääkäri voi auttaa.

Me ollaan niin monenlaisia. 

Vierailija
24/28 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän asian ratkaisu lähtee siitä, että mies ensin tunnustaa ongelman olemassaolon ja sen jälkeen yritätte yhdessä asiaa ratkaista. Oletteko keskustelleet tästä avoimesti?

Vierailija
25/28 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kipinän puute. Ei pidä sinua kiihottavana, mutta suhde on muuten tärkeä eikä halua luopua saati loukata sinua.

Väärin, hän on vuolaasti kertonut miten kiinnostunut hän on. Hän oli se joka juuri ehdotti että poistetaan deittiapit.

Hän ei ole pitkään aikaan tavannut ketään yhtä kiinnostavaa kuin minä. Kaikki on edennyt todella nopeasti ja helposti.

Sama oli mulla. Halusi nopeasti kihloihin yms. Joka aamu ja ilta sanoi rakastavansa nuo vuodet mutta ei seksi siitä parantunut. Oli kuin kaverin kanssa olisi ollut vaikka itse yritin panostaa hepeneillä ja laittautumalla jne. Joten ero oli lopputulos. 

Vierailija
26/28 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti!😡 pervo ap!!!

Vierailija
27/28 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemattomalla miehellä voi mennä kyllä pasmat sekaisin kun fantasiapimujen jälkeen tulee oikea ihminen eteen. Tuttu juttu minulla. Siedätyshoidolla se paranee ;)

Vierailija
28/28 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se esileikki ja miehen kihottaminen ole vähän naisenkin vastuulla, siis olla auttamassa että se saadaan pystyyn. Kyllä osa miehistäkin kaipaa ja tarvii esileikkiä kiihottuakseen ja että virittyy huippuunsa ja kykenee siten paremmin yhdyntäänkin

Voi ei, tietenkin kuuluu!

Mutta jos mies sanoo että tarvitsee aikaa, ja kuten kuvailin myös se että minä kosketan saa hänet hermostumaan ja sen lopahtamaan.

Suutelua ja muuta on ollut paljon.

No siis uudessa suhteessa kaikki on aina uutta. Pitää opetella tuntemaan toinen. Niin myös seksin saralla. Kaikki paranee ajan myötä, jos sovitte hyvin toisillenne. Sun pitää vaan ottaa iisisti ja kysyä suoraan, että mikä tuntuu hyvältä. Ja pyydä näyttämään joko omin käsin tai että ohjaa sinua.

Jos on ollut pitkään sinkkuna, niin on ehkä tottunut pääasiassa omaan käteen. Vaatii taas aikaa ja harjoittelua, että toinen osaa käsitellä oikein ja se tuntuu hyvältä. Yksi mitä voi myös ehdottaa, niin voisitteko masturboida toisianne katsellen? Joitakin se kiihottaa, toisia ei. Mutta silloin voi käsitellä itseään juurin niin kuin hyvältä tuntuu, mutta toisen lähellä ja toista katsellen. Ja toisella kädellä voi hyväille tai silitellä toisen kehoa.

Niin ja itse rakastan suutelua, vaikka oma käsi olisikin omalla kullilla.