Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään on maanantai, se päivä jolloin laihduttajat jakaa kokemuksia.

Vierailija
15.01.2007 |

Eikö ketään ole paikalla. Täällä keventäjä, jonka paino on tainnut vain nousta kuluvan viikon aikana. Masentaa. Olis kiva kuulla toisten onnistumisista ja mitä olette tehneet kun onnistuitte. Mulla on tavoitteena 5 kg pois ja se on aika paljon, koska olen niin lyhyt.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan olen karsinut ruoista turhat pois, lisännyt kasviksia ja liikuntaa. Joka aamu kun syö kaurapuuroa niin kyllä jaksaa ja vatsa täyttyy:)

Vierailija
2/4 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä rompulla...

Itse olen saanut -8 kg pois ja kun paino jäi junnaamaan paikoilleen moneksi viikkoa, halusin vähän tukea tähän hommaan elikkäs painonvartijoihin :)

Tuo -8kg lähti sillä kun lopetin karkinsyönnin kromitableteilla. Toimii!

Aloituspainoni oli marraskuun alussa 88 (olen 170 cm) ja tänään painan 80. Tavoite päästä edes 70 kg:n alle......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden alusta on taas painoa vartioitu ja hyvällä tuloksella. Melkein 4 kg tulee olemaan pudotusta lähdöstä. Eka tavoite olis -10 kg ja toisetkin 10 saa pudota. En kuitenkaan ole tehnyt mitään hillitöntä tavotetta vaan menen fiiliksen mukaan ja kannustimena on kesäkuussa odottava etelänloma. Tsemppiä kaikille muillekin yrittäjille!

Vierailija
4/4 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käyn kyllä parin päivän välein vaa' alla tuloksia etsimässä. Oon ihan tyytyväinen, lähtöpaino oli 86, nyt siis 84. Sitten kun pääsen seiskalla alkavaan lukuun, olen päättänyt pitää hemmottelupäivän, ostan ehkä jonkun vaatteen ja vaikka vähän suklaata, ennen kuin urakka taas jatkuu. Lopullinen tavoite on 65kg, sitten joskus syksyllä:)