Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en tykkää niistä sokkelokaupoista.

Vierailija
28.02.2024 |

Vaikka Ylen artikkelissa väitetään, että ihmiset tykkää kiertää koko kaupan ennen kuin pääsee kassalle. Mä en tykkää. Se on tosi ärsyttävää. Yleensä vältän niissä asioimista juuri sen takia.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normalilla on kyllä oikoreittejä. Kannattaa katsoa, mistä myyjät menevät. 

On tietenkin, mutta ne on myyjille ja niissä on joku laatikko aina edessä. En minä uskalla alkaa siirtelemään mitään rakenteita, kun se on selkeästi ei-toivottavaa.

Vierailija
22/26 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette ole kohderyhmää. Jos sokkelokaupat eivät toimisi, niitä ei enää rakennettaisi. Tosiasia on että monet pitävät tuollaisissa Normalin tyyppisissä kaupoissa käyskentelystä ja tekevät paljon heräteostoksia. Täälläkin on ollut ties kuinka monta Normalia hehkuttavaa keskustelua, miten ihanaa onkaan hypistellä tavaroita ja ostaa halvalla paljon.

Tää on kyllä selvästi ikäkysymys. Omalla työpaikalla tuli tästä keskustelua ja nuorin, parikymppinen harjoittelija kehui miten hyvä kauppa se on. Toinen, nelikymppinen mieshenkilö, sitten näitten kehujen jälkeen meni kokeilemaan ja kertoi että oli ahdistavin kauppakokemus aikoihin :D itse olen iältäni tästä välistä ja käyn siellä joskus hakemassa tiettyjä tuotteita, mutta en erityisemmin pidä siitä sokkelotyylistä enkä jaksa jäädä katselemaan jotain meikkejä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain kauppakeskuksessa meinasin mennä tutustumaan uuteen liikkeeseen mutta kun huomasin, että käytävät oli kovin kapeita ja kaupan perälle ei nähnyt niin peruutin sieltä pois kokonaan. Alkoi jo heti alussa ahdistamaan se kapeus ja tukkoisuus.

Jotain krääsää kuitenkin taisivat myydä, joten en varmaan menettänyt mitään.

Vierailija
24/26 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain kauppakeskuksessa meinasin mennä tutustumaan uuteen liikkeeseen mutta kun huomasin, että käytävät oli kovin kapeita ja kaupan perälle ei nähnyt niin peruutin sieltä pois kokonaan. Alkoi jo heti alussa ahdistamaan se kapeus ja tukkoisuus.

Jotain krääsää kuitenkin taisivat myydä, joten en varmaan menettänyt mitään.

Eipä noissa yleensä mitään kunnon tavaraa myydäkään.

Vierailija
25/26 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä tykkää muut kuin kauppiaat. 

Vierailija
26/26 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaaren Tokmannista on tehty myös sellainen. Pitää kiertää koko kauppa eikä oikaisemaan pääse. Raivostuttavaa. En viitsi käydä siellä sen takia ollenkaan.

Onko sieltä poistettu oikopolut? Oli vielä viime vuoden loppupuolella.