Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on Helsingin paras halpa asuinalue?

Vierailija
28.02.2024 |

Minulla tulee olemaan varaa ostaa kaksio jostain missä hinnat ovat matalia. Tunnen jossain määrin Pihlajamäkeä, Malmia ja Vuosaarta koska niissä asuu tuttuja. Mitä halpaa aluetta suosittelisitte ja mihin ette missään nimessä muuttaisi? Voi suositella myös naapurikuntien alueita mutta paikan täytyy olla sellainen että sieltä pääsee helposti julkisilla Helsingin keskustaan. Palveluita pitää olla, ainakin supermarket. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkurilan olen nähnyt vain junan ikkunasta ja sinne tosiaan pääsee nopeasti. En tiedä tarvitseeko millään alueella varsinaisesti pelätä väkivaltarikollisuutta, kai kysymys on lähinnä häiriköistä, vandaaleista ja töhryistä. Olenko liian vai liian vähän ennakkoluuloinen? Alle 200k kaksioita löytyy kaupungista paljon joten ei hätää. Minulla on muutama kuukausi aikaa miettiä. 

AP

Vierailija
22/28 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkurila ja Soukka eivät ole Helsingissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihlis/Jisto

Vierailija
24/28 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tikkurilan olen nähnyt vain junan ikkunasta ja sinne tosiaan pääsee nopeasti. En tiedä tarvitseeko millään alueella varsinaisesti pelätä väkivaltarikollisuutta, kai kysymys on lähinnä häiriköistä, vandaaleista ja töhryistä. Olenko liian vai liian vähän ennakkoluuloinen? Alle 200k kaksioita löytyy kaupungista paljon joten ei hätää. Minulla on muutama kuukausi aikaa miettiä. 

AP

Tikkurila on Vantaalla ja itse keskusta-alue aika harmaa ja ankea. En maksaisi. Väkivallan kohteeksi voit kaupungissa joutua melkein missä vain. Jos aikaa on niin kiertele ja katsele. Kaikki palstailijat eivät tunne asuinalueita joista kertovat mielipiteensä. Yksikin häirikkö voi pilata kivan talon, toisaalta heikommalta alueelta voi löytyä montakin helmeä. Oma asenne ratkaisee myös. Pk-seudulla kannattaa katsoa matka-ajat, kesällä voi liikkua pyörällä joten pyörätiet. Itse pääsin aikanaan lähes Tuusulan rajalta bussilla paljon nopeammin Pasilaan kuin Lauttasaaressa asuva. 

Vierailija
25/28 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihlis on kiva. Hyvät ulkoilumahdollisuudet, suht kätevästi pääsee julkisilla.

Vierailija
26/28 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaratikka nro 15 reitin varrelta.

Vierailija
27/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakomäki (00770)

se o hyvä

28/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patola. Siistiytynyt paljon ja pikaratikka menee ohi. Tai Maunula.

🇺🇦🇮🇱