Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen Suomen kokoomus ja persut oikein haluavat rakentaa?

Vierailija
27.02.2024 |

Miltä näyttäisi persujen ja kokoomuslaisten ihanneyhteiskunta?

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaiset ja kokoomus ei rakenne - he hajottavat.

Opiskele lisää suomea. Itse hajotat Suomea, kukaan ei ole sinua tilannut. Luuletko oikeasti olevasi kovin arvokas?

Arvaa mitä? Jos tuohon peliin lähdet, niin sinä et myöskään ole kovin arvokas. Eikä sinuakaan kukaan tilannut. Eikä noin ahdasmielistä kaipaa kukaan. Maksoit veroja, kävit töissä - tai et. Ihan sama se on meille muille. 

Jokainen ihminen on arvokas. Sinä et sitä päätä. 

Vierailija
82/106 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen yhteiskunnan joka on muuallakin Euroopassa.Tuilla elämisen sijaan otetaan itse vastuuta omast elämästä,on paikallinen sopiminen mutta silti on lomat,lomarahat ym.ja palkat nousee vaikka suurelta osin ne neuvotellaan itse.ja ihmiset pärjää aivan hyvin.

Kerro yksi maa jossa työntekijöiden palkat on noussut kun ei ole ammattiliittoja. Yhdysvalloissakin aloilla joissa ei ole vahvaa liittoa, on palkat surkeat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdessä on, että on tulossa lama. 

Vierailija
84/106 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko niin että vero-rahoilla laiskotteleva roska-sakki ajetaan maan-pakoon.

Vierailija
85/106 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaisi olevan sellainen dystopia, jossa on pieni irstaileva eliitti ja muut orjina. Orjuudesta voisi saada helpotusta osallistumalla johonkin eliitin keksimään kivaan kilpailuun tyyliin Running man.

Hyvinvointiyhteiskunnan säästäminen on Orpopurran peitetarina.

Vierailija
86/106 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne purkavat hyvinvointia, eivätkä rakenna mitään. 

Hyvinvointi pitää olla sillä tasolla johon kansalla on varaa.

Kun 10% kustantaa 90% elämän, jotain on pakko purkaa. Palataan asiaan kun suhdeluku on parempi.

Vierailija
87/106 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtävästi sellaisen jossa kyykytetään niin paljon kuin pystyy erityisesti heikoimmassa asemassa olevia.

Sain Kelalta nyt helmikuussa sellaisen päätöksen toimeentulotukeeni liittyen etten voinut muuta olla kuin suu auki ja lähettää Kelan suuntaan viestin että onko heille annettu ylemmältä taholta käsky tehdä toimeentulotuen asiakkaiden elämä mahdollisimman vaikeaksi.

Päätöksessä todettiin esim. se että kun maksoin aivan tammikuun lopussa helmikuun vuokrani, se on minulle Kelan mukaan tuloa helmikuulle. Siis se että maksan itse omalta tililtäni vuokran on samalla tuloa itselleni. Kaiken lisäksi tammikuun tiliotteestani ottivat huomioon laskelmissaan viimeisen päivän saldon, ei suinkaan sitä mikä on saldon alla eli käytettävissä oleva raha katevarausten jälkeen. Voisivatko opettaa siellä Kelassa sen mikä ero on saldolla ja käytettävissä olevalla rahalla.

Vierailija
88/106 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen yhteiskunnan joka on muuallakin Euroopassa.Tuilla elämisen sijaan otetaan itse vastuuta omast elämästä,on paikallinen sopiminen mutta silti on lomat,lomarahat ym.ja palkat nousee vaikka suurelta osin ne neuvotellaan itse.ja ihmiset pärjää aivan hyvin.

Kerro yksi maa jossa työntekijöiden palkat on noussut kun ei ole ammattiliittoja. Yhdysvalloissakin aloilla joissa ei ole vahvaa liittoa, on palkat surkeat.

Ai, mun käsittääkseni siellä esim. lääkärit on miljonäärejä ilman lääkäriliittoa ja hoitajatkin vetää reilusti päälle 100 000 vuodessa ilman liittoja. 

Vierailija
89/106 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaiset ja Kokoomus yrittävät nähdäksemme rakentaa sellaista Suomea, joka ei ole konkurssissa. Onhan se aika järkyttävää, että suomalaisten verorahoilla rahoitetaan kouluja sekä Ylivieskanssa että Afrikassa... 

Vierailija
90/106 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuluttajien luottamus heikkoa, yritysten luottamus lähti taas laskuun  - yksi toimiala sukeltaa syvällä."

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010255717.html

Vierailija
91/106 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, mun käsittääkseni siellä esim. lääkärit on miljonäärejä ilman lääkäriliittoa ja hoitajatkin vetää reilusti päälle 100 000 vuodessa ilman liittoja. 

No sun käsityskyky ei ole mikään hyvä. Niin hanki tietoa ennen kuin selität täällä.

Vierailija
92/106 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sellaisen yhteiskunnan joka on muuallakin Euroopassa."

Miksi muualta sitten otetaan vain ne asiat joissa työntekijän asema on heikompi kuin meillä mutta ei niitä asioita joissa on paremmin? Eihän meillä tule eurooppalasta yhteiskuntaa jos siihen ei oteta myös niitä tasapinottavia tekijöitä vaan vain huonoimmat osat.

Vierailija
93/106 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun 10% kustantaa 90% elämän, jotain on pakko purkaa. Palataan asiaan kun suhdeluku on parempi."

Sinulla on ihan omat lukusi. Olet nielaissut nämä "10% suurituloisimmista maksaa 90% veroista" mantrat jotka unohtavat sujuvasti että valtion tulovero on vain yksi pieni osa veroista joita ihmiset maksavat.

Vierailija
94/106 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sellasen missä kaikkien  elämä on ulkoistettu kokkareiden ja persujen firmoille. Oman elämänsä ne on jo firmoilleen ulkoistannu

Eikö persujen pitänyt olla työttömiä peräkammarinpoikia? Mitä tää juttu persujen firmoista oikein on?

Vierailija
95/106 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellisesti kestävän ja sellaisin mihin investoidaan. 

Vierailija
96/106 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aasian maat. Kiinassakin palkat on noussut niin, että firmoja alkaa siirtyä halvempiin maihin.

Vierailija
97/106 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko niin että vero-rahoilla laiskotteleva roska-sakki ajetaan maan-pakoon.

Unohdat yhden asian. Työttömät maksavat veroja. Kaikki KELAn tuet eivät ole verottomia. Kaikki käyttävät palveluita, joista maksetaan veroa. Kyllä se niin on, että jokainen vauvasta vaariin tuo niitä verotuloja kassaan. Ja se joka huutaa laiskottelusta, kertoo hyvin paljon ihmisestä itsestään. Se, että SINÄ teet niin, EI TARKOITA, että kaikki muut tekevät. 

Vierailija
98/106 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoisen missä vähäosaisella ei ole mitään mahdollisuutta edes yrittääkään saada parempaa elämää.

Vierailija
99/106 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähtävästi sellaisen jossa kyykytetään niin paljon kuin pystyy erityisesti heikoimmassa asemassa olevia.

Sain Kelalta nyt helmikuussa sellaisen päätöksen toimeentulotukeeni liittyen etten voinut muuta olla kuin suu auki ja lähettää Kelan suuntaan viestin että onko heille annettu ylemmältä taholta käsky tehdä toimeentulotuen asiakkaiden elämä mahdollisimman vaikeaksi.

Päätöksessä todettiin esim. se että kun maksoin aivan tammikuun lopussa helmikuun vuokrani, se on minulle Kelan mukaan tuloa helmikuulle. Siis se että maksan itse omalta tililtäni vuokran on samalla tuloa itselleni. Kaiken lisäksi tammikuun tiliotteestani ottivat huomioon laskelmissaan viimeisen päivän saldon, ei suinkaan sitä mikä on saldon alla eli käytettävissä oleva raha katevarausten jälkeen. Voisivatko opettaa siellä Kelassa sen mikä ero on saldolla ja käytettävissä olevalla rahalla.

Juu, noin se on ollut kyllä pääsääntöisesti jo pidemmän aikaa. Siitä syystä itsekin laitan vuokran maksuun heti ensimmäisenä päivänä. TT hakemuksessahan tulee ilmoittaa vuokranmaksu päivä. Myös Tiliotteessa voi näkyä tulevat maksut (osoittaen näin, että tilin loppusaldosta lähtee vuokraa vastaava osuus heti kuun vaihteessa.).

Vierailija
100/106 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko Orpon ja Purran yöuniin niiden äitien ja isien hätä joidenka lapset tekee tämän tekojensa takia i t sarin tai ne muut ihmiset  jotka eivät enää jaksa ja lähtevät oman käden kautta.

Kuolleisuus lisääntyy. Toivottavasti ruokakaupoiaiden ja osakesijoittajien pöydissä on ensi jouluna Suomen lippu ja löytyy ihmisiä tarpeeksi puolustaa tätä maata, jota epäilen. 

Asiat ja säästöt voisi hoitaa toisellakin tapaa, mutta sitähän nämä eivät vaivaudu miettimään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän