Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soittaisitko takaisin tällaiselle miehelle?

Vierailija
05.09.2008 |

ihan sama onko komea tai korkeassa asemassa

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tietysti soitat ja sitten myyt jutun Hymylle. Voit tiedottaa kansalle sen tärkeän tiedon, että seksinjanoiset ministerit ovat siirtyneet tekstiviesteistä vastaajaviesteihin.

Vierailija
2/14 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis onnellisesti naimisissa oleva pienten lasten äiti. Työni puolesta olen kuitenkin (harvoin ja epäsuorasti) ollut tekemisissä itseäni jonkun verran iäkkäämmän, huomattavasti korkeammassa asemassa olevan miehen kanssa. Mies on sympaattinen, muttei mikään erityisen komea tms. Emme ole koskaan puhuneet mitään yksityisempää, kuin että olen kerran maininnut minulla olevan lapsia ja hän mainitsi myös jotain lapsistaan. Nyt tapasimme täysin puhtaasti työn merkeissä ja mies antoi minulle tapaamisen jälkeen kännykkänumeronsa (yksityisen, ei työnumeroa). Hän toivoi minun soittavan hänelle tai ainakin puhuvan vastaajaan. Olen todella hämmentynyt, koska miehen aseman huomioon ottaen käytös on hyvin epätavallista. Yleensäkään miehellä ei olisi edes mitään syytä ottaa edes työn puolesta yhteyttä minuun jos tarvetta olisi, niin sihteeri ottaisi yhteyttä.

Asemaeromme ei siis ole mitään "lääkäri-sairaanhoitaja"-tasoa, vaan todella huima, vaikka olenkin akateeminen toimihenkilö.

En uskalla soittaa, en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI ihmeessä soittaisin?

Vierailija
4/14 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuit naulan kantaan!

ap (joka ei kuitenkaan aio ottaa yhteyttä Hymyyn)

Vierailija
5/14 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin voit joutua epämukavaan tilanteeseen jos mies haluaakin seksiä ja tulkitsee sinut kiinnostuneeksi.

Voithan jättää jonkun asiallisammatillisen viestin, että pyysitte ottamaan yhteyttä, oliko mielessä jotain erityistä.

Vierailija
6/14 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on näköjään ihastunut sinuun mutta et tietenkään anna sen nyt hivellä itsetuntoasi vaan unohdat mokoman varsinkin kun molemmilla perheet. Eihän tällaista tarvitse edes miettiä!!!! kyllä ne korkeassakin asemassa olevat ihastuvat sihteerikköihin yms. yhtälailla ku kuka tahansa mut sen takia ei kenenkään perhe-elämää pilata!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
7/14 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ole tarkoitus hakea minulta seksiä (en todellakaan ole mikään seksipommi saati erityisen kaunis), vaan pelkkää juttukaveria (?). Kuinka hän olisi voinut muuten toimia? Kysymällä n. 50 ihmisen kuullen: "Moi, olet kivan tuntuinen ihminen, voidaanko jutella?"

Taidan vain olla liian kiltti ja sinisilmäinen..

Vierailija
8/14 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme tosiaan vielä teitittelytasolla. Nyt olen vähän iltaan mennessä rauhoittunutkin, joten miksi en voisi parin päivän päästä laittaa vaikka asiallisen tekstarin...ja vajota muidenkin suomalaisten tekstariheilojen tasolle.

Vierailija
9/14 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat sillä, että vajoat "tekstariheilan tasolle"?

Vierailija
10/14 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä palstalla heitä riittää... Mutta onnea sinulle - kuuntele sydämesi ääntä. Voithan sopia ensimmäisen tapaamisen kahvilaan tms., jolloin ainakaan paikka ei anna aihetta olettaa mitään seksitreffejä. Jos vielä sen jälkeen kiinnostus molemmin puolista, voit tavata uudelleenkin.

Vierailija
11/14 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa onnellisesti... Luulin että olit yh ja mietit kannattaisiko lähteä tutustumaan tähän ihmiseen. No eipä ohjeeni paljon tuosta muuttuisi. Tietysti kertoisin miehelle tilanteeseta myöskin.

Vierailija
12/14 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mies olisi miten korkeassa asemassa?

Vierailija
13/14 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat sillä, että vajoat "tekstariheilan tasolle"?

Jos joku (korkeassa asemassa) oleva mies epäsuorasti antaa käskyn nuoremmalle naiselle soittaa, niin minkälainen nainen tekee niin kuin käsketään?? Varsinkin jos on naimisissa eikä ole kiinnostunut miehestä mitenkään yksityisessä mielessä.

Kyllä sellainen nainen alentaa itsensä aika alhaisellle tasolle, tekstariheilaksi.

Vierailija
14/14 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia voi olla vaikka mitä tärkeää ja vaikkei olisi niin sen voi aina selvittää asiallisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi