Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukkomiehet, miltä se tuntuu kun huomaatte vieraan (ei siis oman) naisen haluavan sinua

Vierailija
27.02.2024 |

Kiihottaako? Unelmoitteko seksistä tämän kanssa. Kun nainen ihastuu varattuun mieheen, on varmaa että nainen on täysin hullaantunut.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla yksi - voi sanoa hirveä - kokemus. Seurusteluaikaan, kun olimme jo kihloissa, eräs silloisen tyttöystäväni ystävätär yritti iskeä minut, tarjoutui rakasteluun, ja vain vaivoin, kaikki sielunvoimani ponnistaen sain pysyttyä järjissäni. Kauniisti yritin sanoa, että ehdotus on ihana, hän on todella haluttava, mutta pysyn uskollisena valitulleni. Hän sanoi kunnioittavansa päätöstäni, pitävänsä ehdotuksen voimassa, jos joskus tulen toisiin aatoksiin. En tullut, mutta tänäkin päivänä hän on vaimoni hyvä ystävätär, perhetuttu, sinkkunainen, jolla on hyvin värikäs eroottinen elämä, josta hän minulle ja vaimolle valittuja paloja kertoo. Kieltämättä se aina aiheuttaa minussa värinöitä.

Vierailija
2/25 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On minulla yksi - voi sanoa hirveä - kokemus. Seurusteluaikaan, kun olimme jo kihloissa, eräs silloisen tyttöystäväni ystävätär yritti iskeä minut, tarjoutui rakasteluun, ja vain vaivoin, kaikki sielunvoimani ponnistaen sain pysyttyä järjissäni. Kauniisti yritin sanoa, että ehdotus on ihana, hän on todella haluttava, mutta pysyn uskollisena valitulleni. Hän sanoi kunnioittavansa päätöstäni, pitävänsä ehdotuksen voimassa, jos joskus tulen toisiin aatoksiin. En tullut, mutta tänäkin päivänä hän on vaimoni hyvä ystävätär, perhetuttu, sinkkunainen, jolla on hyvin värikäs eroottinen elämä, josta hän minulle ja vaimolle valittuja paloja kertoo. Kieltämättä se aina aiheuttaa minussa värinöitä.

Aina kannattaa käyttää tilaisuudet hyväksi. Nyt tässä vanhemmiten harmittaa kun olin niin kunnollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto kasvaisi,mutta en lähtisi leikkiin mukaan. Olen uskollinen omalle rakkaalle.

Vierailija
4/25 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että ukkomies. 

boring. 

Vierailija
5/25 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko nainen viehättävä vai ei.

Vierailija
6/25 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaahan se ajatukset pyörimään, mutta onneksi niin tapahtuu äärimmäisen harvoin. Naisille näköjään useammin, ainakin puolisolleni tulee silloin tällöin ehdotuksia.

Vierailija
7/25 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut oltua jokusen kerran tilanteessa. Jokusen kerran nuorempana iskin naisen työreissulla yms, mutta siihen se sitten jäikin. Piti vain itselle todistaa, että saisin muitakin naisia kuin vaimoni.  Fantasiossani olen kyllä käynyt heitä  panemassa ja muistellut lämmöllä. Ainoastaan yksi tyttö otti herneen nenään, vaikka tiesi, että olin varattu, eikä mulla olisi ollut hänelle aikaa. Häntä ei vaimoni olisi häirinnyt yhtään. Yritti vielä tarjota kaikkia kolmea reikää jne..Mutta skippasin kun oli selvästi riski, että hänestä  tulee riippa. Hyvä pylly oli kyllä. 

8/25 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaahan sitä huomion kohteliaisuutena, mutta siihen se sitten jääkin. Ei kiihota. Minulla on upea nainen, en ole kenestäkään muusta kiinnostunut. En koskaan pahastunut enkä ole pahastunut siitäkään, että kumppania on kehuttu viehättäksi tai kauniiksi. Päinvastoin, jotain mielihyvää sekin herättää, että hän herättää huomiota.

Vierailija
9/25 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä hiki kirpoaa pintaan ja tietty jorma kovettuu. Vähän aikaa siinä kiereskelen, avaan silmät ja nousen ylös.

Eli vain unessa tapahtuu tuollaista, ei pelkoa et livenä, siis nevö!

Vierailija
10/25 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ukkomies onkin puoliso, avopuoliso, vakipano, FWB. 

Kelpaako ap:lle vai pitääkö olla kirkossa vihitty ja rippikoulun käynyt?

Vierailija
11/25 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräs ehdotti yllättäen että tulisin hänen luokseen "kahville". Tilaisuus olisi ollut hyvä mutta kieltäydyin ajattelematta hetkeäkään. Myöhemmin kyllä on tullut ajateltua mitä olisikaan sitten tapahtunut... 

Vierailija
12/25 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin lähes aina väärässä kun nöin kuvittelin joten pitäisi olla aika varma ennenkuin uskaltaisi mitään olettaa. 

Vierailija
13/25 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen ja viime kesänä eron jälkeen läheisyydenkaipuussani laitoin vanhalle petikumppanille kaveripyynnön facebookissa. Ei hän sitä voinut hyväksyä avopuolisonsa vuoksi, mutta ymmärsi heti mistä kyse. Otti mun puhelinnumeron selville ja laittoi viestiä. No kävimme miehen mökillä panemassa. Mies sanoi, että jää kertajutuksi. No eihän tuo malttanut olla kuin reilun viikon laittamatta viestiä. Nyt seksisuhde on jatkunut jo 7kk. Seksi on hyvää ja kiihkeää. Tapaamme noin kerran viikossa.

Vierailija
14/25 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään tuntuisi siltä että halut kohtaisi niin kyllä melko varmasti sänkyyn päädyttäisiin.

Ukm52

Vierailija
15/25 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei oo oma eikä vieras nainen minua halunnut, joten vastaus lienee: en tiedä miltä tuntuisi.

Vierailija
16/25 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaahan se ajatukset pyörimään, mutta onneksi niin tapahtuu äärimmäisen harvoin. Naisille näköjään useammin, ainakin puolisolleni tulee silloin tällöin ehdotuksia.

Jos nainen on hyvännäköinen ja käy joskus juhlimassa vaikka baarissa, niin on aika varmaa että ehdotuksia tulee. Eri asia tuleeko sellaisia jotka herättäisi muuta kuin ällötyksen tunteita. 

Vierailija
17/25 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ei oo oma eikä vieras nainen minua halunnut, joten vastaus lienee: en tiedä miltä tuntuisi.

Olen kokematon yhden vaimon mies. Vältän baareja sun muita tanssiaisia ihan tietoisesti niin ei tulekaan niitä tilanteita eikä ole tullutkaan. Naiset eivät ole ehkä niin aktiivisia pokaamaan kuin miehet, vaikka olen hyvännäköinen ja itsetuntokin on kunnossa. 

Työmatkalla ulkomailla joskus eräs hempukka pyysi baariin ja olin siellä kaveripohjalta. No hän siellä alkoi tunnustamaan rakastumistaan/ ihastumistaan. Pois lähtiessä pyysi mukaan hotelliinsa mutta olin vahva enkä lähtenyt. Nainen oli kyllä viehättävä, mutta ei tullut mieleenkään pettää vaimoani, jonka kanssa edelleen onnellisesti yhdessä. Toisaalta tuntui hyvältä kun joku muukin halusi kuin oma vaimo. Annoin naiselle kieltäydyttyäni halin ja menin sitten omaan hotelliini.

Vierailija
18/25 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavalta...

Vierailija
19/25 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että on muka ihastunut, mutta haluaa vain aikansa kuluksi kiusata minua.

Vierailija
20/25 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran eräs ehdotti yllättäen että tulisin hänen luokseen "kahville". Tilaisuus olisi ollut hyvä mutta kieltäydyin ajattelematta hetkeäkään. Myöhemmin kyllä on tullut ajateltua mitä olisikaan sitten tapahtunut... 

No varmaankin siinä olisi ladattu kahvinkeitin.

Juteltu niitä näitä.

Syöty ehkä pullatkin , ja juotu ne kahvit.

Sitten jos et olisi ymmärtänyt lähteä, hän olisi kiireisiinsä vedoten pyytänyt sinua poistumaan.