Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mist hattu koot 50 ja 52, apua kaivataan pikaisesti!

15.01.2007 |

Py nyt 48 cm ja seuraavalle talvelle ostettu haalari tarvitsee hatun. Kumpi koko kannattaa ottaa? Ilmeisesti mitoitukset muuttuneet viime vuodesta eli hukkuuko 52cm

Kiitos taas jos joku vastaa:)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pienikokoinen, tuntuu tosi isolle tuo 52 cm kun mulla tsellänikin taisi ylioppilaslakki olla 54 kokoa.

Mulla siis varattuna 52 lakki ja siellä olisi toi koko 50 vielä jäljellä että kumman otan. Ei kai tuo päänympärys voi kasvaa 5cm vuodessa?

Vierailija
2/6 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hatussahan on takana kuminauhalla mahdollisuus kirstää, joten jos on hieman liian suuri saa helposti säädettyä pienemmäksi.

Meillä 2 vuotiaalla tytöllä tästä hatusta 52 ja olen pitänyt siellä alla ohutta kypärämyssyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän talven mist-lakki oli ruma liian isona (kokeilin kokoa 54). Meidän 3.5v tytölle koko 52 on hyvä ja tilaakin vielä oli...

Vierailija
4/6 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankala homma tuo koon arviointi, aina sitä saa olla miettimässä:/

Ratkaisin asian ja otan molemmat koot, toinen niistä on varmasti passeli:)

Vierailija
5/6 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän yli 3vuotiaalla on nyt tuo koko 50 ja vielä reilu, eli vähän niskasta kiristetty. Viime talvena oli se viime vuoden malli 52 kokoisena joka nyt jo pieni. Nämä tämän vuotiset on oikeesti tosi tosi reilua mitoitusta.

Vierailija
6/6 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat jotenkin niin arvalla heitettyjä nuo todelliset koot, ettei kokolapusta ole iloa. Testailin pojalle jokaista kokoa ja 52 olisi melkein mahtunut omaan päähäni. 50 oli liian pieni ja paras koko olisi ollut 54, mutta sekin vain kiristelemällä, joten hyllyyn jäi (pojan py noin 50). Onkohan jossain erässä mennyt kokolaput sekaisin...?