Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen siivoustyötä

Vierailija
27.02.2024 |

Pomo ei välitä vaikka me olemme kuormittuneita, jos mainitsemme tästä niin ei tee asialle mitään. En mainitse nyt paikkaa missä olen työssä mutta monta tilaa siivottavana päivittäin tietyssä ajassa ja valitusta tulee jos sitä ei tee. No sanotaan nyt että 17 tilaa pitää siivota päivässä (aikaa varattu 15 min per tila) niin miten voi kuvitella että se pitää hoitaa kahdessa tunnissa? Tämä on kyllä ongelma.... kokemusta on jo pitkään siivoustyöstä mutta tällainen tahti lisää sairaspoissaoloriskiä. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta mutta nostan kyllä hattua heille jotka siivoustyössä jaksavat!

Joskus nuorempana menin lomatöihin siivoamaan erästä koulua, ja kyllä oli v-mäinen homma.

Koulu oli siis kiinni kun oli loma, mutta piti pestä ja lattiat ja tehdä vahanpoisto sekä vahata uudelleen.

Piti pestä seiniä,  en muista kaikkea. Kuusi tuntia vain oli tosin työaika enkä sen kauempaa olisi jaksanutkaan!

Ei ole minun alani ei todellakaan.

Vierailija
2/3 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos ette välitä valituksista? Antaa asiakkaiden valittaa. Pomolle maksetaan siitä, että laittaa asiat kuntoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu. Sairaspoissaolot ovat lisääntyneet huomattavasti tahdin tiukentuessa. Ja sitten kun joku on poissa, toiset painavat duunia hänenkin puolestaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan