Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni naimisissa oleva on käynyt vieraissa?

Vierailija
15.01.2007 |

Seurasiko siitä mitään hyvää? Kaamea hinku olis... Kääk!!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tutustun ensin ja sitten vasta . . .

Vierailija
2/22 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en voi pitää pahana... taitaa piristää muuten niin tylsää avioliittoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en usko, että voisin vastustella sopivan tilaisuuden tullen. Sen verran on kuivaa omassa liitossa. Väsyttää tämä tumputtaminen.

Vierailija
4/22 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Seurasiko siitä mitään hyvää? Kaamea hinku olis... Kääk!!

Been there, done that. Aika harvoin se varmaan " parantaa suhdetta" - minulla ainakin johti eroon. Se oliko se sitten hyvä asia, riippuu keneltä kysytään...

Vierailija
5/22 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei niin, että vastaajista puolet olisivat pettäneet esim juuri sen hetkisessä parisuhteessa. Itse olen jo tuon kortin käyttänyt, eli kuulun pettäjien klaaniin. Nykyistä miestäni en pettäisi - jossain vaiheessa kun panoja on tullut tarpeeksi monia, menee viehätys. Ehkä olis eri asia jos kokoelma olisi pienempi, vois vielä ajatella et jotain on kokematta.

Vierailija
6/22 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli ei niin, että vastaajista puolet olisivat pettäneet esim juuri sen hetkisessä parisuhteessa. .

Vierailija
7/22 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Eli ei niin, että vastaajista puolet olisivat pettäneet esim juuri sen hetkisessä parisuhteessa. .

tai että puolet AVIOLIITOSSA olevista pettää - tutkimuksessa ainakin avio- ja avosuhteet oli rinnastettu.

Tarkoitin vain sitä, että tulosta ei ei kannata tulkita niin, että katsoo työpaikkansa ihmisiä ja ajattelee " meitä on nyt Tiina, Terhi, Sari, Make, Antti, Kessu ja Pena" - joka toinen meistä on pettäjä" merkityksessä " pettää tämän hetkisessä suhteessaan" .

Vierailija
8/22 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olisiko joka toinen naimisissa oleva?

Vierailija:

Vierailija
9/22 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuulun itsekin niihin. useimmiten " käyn vieraissa" vain naimisissa olevien kanssa... :) se nyt vaan on helpointa - ei sitoutumista.

Vierailija
10/22 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tosta on tehty tutkimusta - Kontula & Haavio-Mannola - ja itse asiassa yllättävän HARVA pettää. Seksin trendit -kirjasta voi etsiskellä lukuja, jos haluaa.

Mäkin ajattelin ennen, että kaikki pettävät, mutta kun vaihdoin sosiaalista ympäristöä, huomasin että pettäviä ympärilläni olikin murto-osa.

Vierailija
11/22 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä olen pysynyt " kaidallatiellä" enkä ole pettänyt. Tiedän jos kerran menen teen sen toisenkin kerran ja kohta kaikki on sekaisin. Oma liittoni on vain tällähetkellä tosi tylsä ja kaavamainen seksin suhteen. Emme osaa puhua asioista, tai mieheni ei osaa. Puhuu mielummin lapsista ja työasioista. Mitä nainen voi tehdä? Elää tylsässä liitossa? Lastani rakastan yli kaiken ja tahdon että hänellä on aina kaikki hyvin ja turvallinen perhe ympärillä.

Vierailija
12/22 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se suhde oli jo loppumassa ja tapasin nykyisen mieheni silloin kun vielä virallisesti oltiin naimisissa.

Nykyisessä suhteessa en ole peetänyt, enkä usko että petän. Ja minä taas en tiedä ystävä- ja tuttavapiireissä kuin yhden joka on kerran hairahtanut. Että kai se on niin että vakka kantensa valitsee, eli jos itse pettää on todennäköisempää että ystävätkin ovat samanlaisia pettäjiä?

Vierailija
13/22 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin ne olleet suunnittelemattomia.

Vierailija
14/22 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Mies

Vierailija
15/22 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdenkin eri miehen kanssa, mutten ole siitä kovin ylpeä. Olin 11v melkeinpä yliuskollinen ja en ymmärtänyt miten jotkut voivat pettää.

Sitten tuli kolmenkympin kriisi ja vuoden vatvomisen jälkeen sorruin muutaman kerran. Mies ei tiedä ja ainakin tähän mennessä vaikutus omaan suhteeseen on ollu vain positiivinen, mutta tarkoituksena on pysyä taas uskollisena, ettei loukkaa toista enää enempää hänen tietämättään. En kuitenkaan suosittele muille tai sitten jos sen päättää tehdä, kannattaa jättää yhteen tai muutamaan kertaan.

Vierailija
16/22 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä 8 vuotta, naimisissa 2 vuotta ja kaksi lasta. Eikä edes ole ollut lähellä se pettäminen. Vaikka seksi menisi vähäksikin niin en usko että pettäisin, eipä se tilannettani mitenkään parantaisi, päinvastoin. Paremman seksin toivossakaan en viitsi pettää, kun ei se enää parempaa voi ollakaan.

m26

Vierailija
17/22 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ainoastaan joka toinen pettää (itse uskon luvun olevan selvästi korkeampi). Jos parisuhteen osapuolilta - erityisesti naisilta - kysytään, uskotko puolisosi pettävän, uskoisin yli 90% vastaavan kielteisesti. Jos taas kysytään, uskotko kaverisi puolison pettävän, uskoisin prosentin taas ylittävän 50%. Miksihän sitä malkaa on aina vaikea nähdä omissa silmissä...

Vierailija
18/22 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syynä lähinnä se, että on tainnut tulla muutaman kerran fraidut kaulassa kotiin.

En usko oman kumppanin myöskään pettävän, ainakaan juuri tällä hetkellä. Sitä en toki tiedä, mitä 10v kuluttua.

Tämä on kirjasta " Seksin trendit" (Haavio-Mannola & Kontula), s. 140:

(Rinnakkaissuhde- nimitystä siis käytetään kirjassa kaikesta uskottomuudesta, myös ns. yhden illan pettämisistä = tilapäinen rinnakkaissuhde)

RINNAKKAISSUHTEEN JOSKUS ELÄMÄSSÄÄN SOLMINEIDEN OSUUS, 18-54v

Suomi, v. 1999: Naiset 30%, Miehet 35%

RINNAKKAISSUHTEITA NYKYISEN AVO- tai AVIOLIITON AIKANA (Suomi, 1999):

Miehet

Ei lainkaan 70%

Tilapäisiä 23%

Vakituisia 3%

Sekä tilapäisiä että vakituisia 3%

Naiset

Ei lainkaan 83%

Tilapäisiä 12%

Vakituisia 3%

Sekä tilapäisiä että vakituisia 2%

Vuonna 1999 tehdyn kyselyn mukaan 5% 18-54v miehistä ei ole ollut koskaan yhdyntöjä. Naisilla luku oli 3%.

Sellaisia, joilla oli vain yksi sukupuolikumppani ollut koko elämänsä aikana (ja suhde jatkui) oli miehissä 11% ja naisissa 22%.

Nämä luvut voivat toki täällä seksipalstalla tuntua suorastaan järkyttäviltä, sillä " kaikillahan" on sukupuolisuhteita ainakin kolmekymmentä, suhteita takana kymmenkunta ja uskollisuus tarkoittaa sitä, että ottaa vain suikkiin ravintolan vessassa tai että antaa anaalila, muttei rakastu.

Vierailija
19/22 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahteen kuukauteen. Nyt kyllä panettaa siihen malliin, että taidan lähteä viikonloppuna radalle. Ja kun lähden, niin aina olen tähän mennessä pettänyt. Taitaa käydä niin tälläkin kertaa - ja tekee gutaa!!!

Vierailija
20/22 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. ne keksii aina vaan hellyttävmpiä nimityksiä huoraamiselle. Salarakkaita ja rinnakkaissuhteita. Rakastetaan kaikki toisiamme. Miten olisi RinnakkaisRakkaus?

t.mies