Millaisilla ihmisille olet allerginen?
Minä esim.
- omaisuudella leveileville
- passiivis-aggressiivisille
- myöhästeleville.
Entä te?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille jotka valittavat että on rankkaa olla kaunis
Olet ruma. Sisältä.
Yritätkö nyt jotenkin loukata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ruma. Sisältä.
Nyt tuli oikein oivallinen esimerkki millaisille ihmisille olen allerginen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ruma. Sisältä.
Yritätkö nyt jotenkin loukata?
Viestitulvasta päättelisin hänen onnistuneen. Rumilukset.
Eri
Olen kommentoija nro 38. Haluan vain sanoa että olen transihminen ja ihan v***n rankkaa elää väärässä kehossa vuodesta toiseen. Sen takia en voi sietää cis- ihmisen valitusta siitä että voi voi kun mua ihaillaan. Vaihtaisin mielelläni osia kenen tahansa cis-ihmisen kanssa, varsinkin niiden jotka saa vieläpä kaiken hyvän lisäksi olla ihailtuja.
Vierailija kirjoitti:
Olen kommentoija nro 38. Haluan vain sanoa että olen transihminen ja ihan v***n rankkaa elää väärässä kehossa vuodesta toiseen. Sen takia en voi sietää cis- ihmisen valitusta siitä että voi voi kun mua ihaillaan. Vaihtaisin mielelläni osia kenen tahansa cis-ihmisen kanssa, varsinkin niiden jotka saa vieläpä kaiken hyvän lisäksi olla ihailtuja.
Tässä myös oikein oivallinen esimerkki millaisille ihmisille joille olen allerginen. Vain minä ja vain minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ruma. Sisältä.
Ihminen ei koskaan paljasta luonnettaan elävämmin, kuin kuvatessaan jonkun toisen luonnetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä myös oikein oivallinen esimerkki millaisille ihmisille joille olen allerginen. Vain minä ja vain minä.
Vain minä ja vain minun ryhmäni ovat uhreja. Vain me tiedämme mitä on olla sorrettu, mitä on vaikeudet, jne.
Nämä vähemmistöt ovat myös niitä, jotka säätelevät mitä muut saa sanoa, jne.
Luonnosta vieraantuneille
Mukavuudenhaluisille
Ihmiset, jotka menevät aina sieltä mistä aita on matalin
Vierailija kirjoitti:
Voitko painua vttuun?
Olen tullut allergiseksi sellaisille ihmisille, joita v....ttaa aina ja kaikki.
Allerginen:
- Sellaiset, jotka eivät kykene vastavuoroisuuteen (esim. ei kuuntele tai on lokki)
- Ei osaa pitää luottamuksella kerrotut asiat omana tietonaan
Yllä olevat pointit koskevat kaikkia - myös hyvänpäivän tuttuja.
Ystävälle tulee lisää kriteereitä mm. samanlainen arvopohja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkakiusaajille.
Olen allerginen kaikille, jotka kokee olevansa jollakin tapaa uhreja koulussa, harrastuksissa, työpaikoilla, kaverisuhteista, jne.
Kyllä ne on kiusaajat jotka uhriutuu eniten. Jos menee antamaan takaisin samalla mitalla tai ihan vaan nostaa heidän asiattoman käytöksensä esiin, niin välittömästi alkaa parkuminen ja esihenkilölle valittaminen. Yhyy, toi aloitti lyömään takaisin!
Ihminen ei koskaan paljasta luonnettaan elävämmin, kuin kuvatessaan jonkun toisen luonnetta.