Millaisilla ihmisille olet allerginen?
Minä esim.
- omaisuudella leveileville
- passiivis-aggressiivisille
- myöhästeleville.
Entä te?
Kommentit (59)
Minä olen suhteessa muita parempi ihminen
Tekopyhyys
Kaksinaismoralismi
Sellainen joka julistaa oman pään pyhää totuutta kuin jotain evankeliumia
Ei osaa lukea, eikä kuunnella muita
Yrittää loukata
jne
Negativisille; ei kannata - ei se kuitenkaan - mitä hyötyä - ei se onnistu.
Itseään mollaaville; olen ruma - en kelpaa
Tosista selän takana puhuville
Kateellisille
Ilkeille
Heille jotka pyrkivät lannistamaan toisia
Tässä nyt jotain.
Itsensä muiden yläpuolelle nostaville. Huvittavinta, että tuollaisilla ihmisillä se paremmuus revitään ihan mistä vaan. Esimerkiksi yksi äiti jonka tytär oli harrasteen kilpasarjassa ei tervehtinyt lasten harrastuksessa niitä vanhempia joiden lapset olivat ns. harrasteryhmässä, alkoi tervehtiä minua vasta kun tyttö nostettiin kilpasarjaan ja menestyi siellä. MInulle ei hänelle eikä kaltaisilleen ole paljoakaan sanomista.
Sellaisille jotka kehuskelevat seksikokemuksillaan tai harrastavat muka hauskoja ja sekstistisiä juttuja. Ällöttävää.
Kaikille, eikä ole ollenkaan poissuljettu että muutan erakoksi johonkin koilliskairaan.
Ylikorostetun asiallisille, hyväksyttyä ylinormaalia aikuisuutta suorittaville.
Sellaisille, jotka keskustelevat pääasiassa materiasta, mitä vaatetta ostanut tai aikoo ostaa, huonekaluista, lasten ulkovaatehankinnoista. Kaikki ilmeettömästi ja totisesti.
Riehaikkain hetki on kun todetaan vähän silmiä suurentaen uusimman lastenvaatekuosin olevan kyllä "tosi kiva".
Nukahdan! Kuolen pois!
Sellainen joka pyrkii löytämään oman itsensä ulkopuolisen syyn negatiivisille asioille eli syyttää muita kun itsellä on asiat huonosti.
Pilalle hemmotelluille nepovauvoille, kokoajan ollaan nokkimassa muita mut ite osata mitään edes sen vertaa et sais naista ja siitäkin syytetään muita.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkakiusaajille.
Olen allerginen kaikille, jotka kokee olevansa jollakin tapaa uhreja koulussa, harrastuksissa, työpaikoilla, kaverisuhteista, jne.
Ihmiset, jotka ajattelee kaikessa vain itseään ja omaa etuaan. Ihmiset,jotka ei osaa asettua toisen asemaan eikä kykene myötätuntoon. Katkerat ja negatiiviset ihmiset, jotka uhriutuu.
Humblebragin, eli huonosti piilotettu itsekorostus