Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook haluaa, että lähettäisin heille kuvan henkkareista

Vierailija
27.02.2024 |

Kirjauduin uudella puhelimella sekä ekaa kertaa varmaan vuoteen Facebookiin ja "tilillä havaittiin epätavallista toimintaa ja tilisi on lukittu" Päivämäärä ja kellonaika minuutti sitten. Lukituksen saa pois tunnistautumalla ja lähettämällä heille kuvan henkkareista. No se oli sen tilin ja aikakauden loppu, sillä en ollut todellakaan lähettämässä heille yhtään mitään. Miksi ylipäätään, minun pitää jollain henkkareilla todistaa heille yhtään mitään? Kohta varmaan vaativat instaan ja Whatsappiinkin henkkareita... Onneksi irrotin joskus 2 vuotta sitten Spotifyn Facebookista, sillä nyt ei varmaan sekään toimisi.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin annat niille, laita mukaan myös pankkitunnukset.

Vierailija
2/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä kuva penkkareista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordean tiedotekijeessä eilen oli lause, jossa ilmoitettiin suunnilleen : tilisi voidaan sulkea eu määräyksien rikkomuksien takia jne onko Nordea enää turvallinen  sijoittajalle?

Vierailija
4/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvä hetki lakata käyttämästä syöpäistä sosiaalista mediaa.

Vierailija
5/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi jokin instagram eli sama pulju niitä kysellä mut enpä laittanu. Mieluummin olen ilman kyseisiä palveluita. Turhia muutenkin. 

Vierailija
6/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook on myöntänyt tehneensä psykologisia kokeita käyttäjillensä

https://www.theguardian.com/technology/2014/jul/02/facebook-apologises-…

Facebookin sisäiset asiakirjat paljastavat että alustalla on negatiivinen vaikutus nuorten mielenterveyteen ja tästä huolimatta Facebook vähättelee tuloksia ja haluaa yhä nuorempia alustalleen

https://www.nytimes.com/2021/09/29/technology/facebook-instagram-resear…

Vierailija
7/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

R kioski vaati kuvallisen henkkarin pankkilaskun maksamisesta.

Vierailija
8/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin annat niille, laita mukaan myös pankkitunnukset.

Juuri näin ja samalla kantsii jakaa kirjautumistunnukset kaikille tileille jotta yhteistyö jatkuu tulevaisuudessakin.

Vierailija
9/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

R kioski vaati kuvallisen henkkarin pankkilaskun maksamisesta.

Sama juttu täällä. Mä laiton kaikki kuvan henkkareista ja tilitiedot jotta sain laskun maksettua. Lähettivät mulle sähköisesti ilmaiskupongin suklaapatukkaan. Heti huomenna meen hakeen sen.

Vierailija
10/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa vaati henkkareita oman puhelimessa näkyvän laskun tulostamisesta. Menee vaihtoon, ja käytävämyyjäkin lupasi aikoinaan  etuja, mitä ei tullut.

Vierailija
11/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin siis jo lähettää kuvan. Vastauksista päätellen se ei ollutkaan hyvä juttu? 

Ap

Vierailija
12/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdin siis jo lähettää kuvan. Vastauksista päätellen se ei ollutkaan hyvä juttu? 

Ap

No ei.

Hyvä puoli on se, että hetun vaihto onnistuu nykyään kätevästi omalla ilmoituksella. Enkä sano tätä kettuillakseni.

O tempore, o mores! 

Vierailija
13/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole fb vaatinut. Toki mun kuvia on hävinnyt sieltä.

Käytän tosi harvoin.

Insta vaatii,jos haluaa sen sinisen "verifioidun" merkin. No en halua.

Vierailija
14/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki tiktokissa ehdottelee mulle tutuiksi ihmisiä,joihin en ole ollut vuosiin yhteydessä.

Enkä ole antanut oikeuksia esim.mun yhteystietoihin. Ja mun tiktok profiili on anonyymi.

Kyllä noi kaikki tiedot jotain kautta etsii noi sovellukset.

Vierailija
15/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäisin kuvan vitunreiästäni sinne.👵

Vierailija
16/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdoin joku aika sitten syntymäajan alaikäiseksi, jottei tarvitsisi katella mainoksia. Yritin vaihtaa syntymäajan takaisin oikeaksi, kun en nähnyt instassa jotain juttua, kun oli alle 16 vuotiailta kielletty, mutta en onnistunut siinä. Olis vaatinut just tuon henkkareiden lähetyksen Metalle :D totesin, että en niin paljoa halua sitä juttua nähdä ja toisaalta tuo ei mainoksia sopii paremmin mulle, niin ollaan sitten 15-vuotiaita. 

Vierailija
17/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan penistä usein peppuuni

Ap

Vierailija
18/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta Facebook kinusi muinoin valokuvaani. Mä lähetin kuvan kissastani. Kai se kelpasi, kun eivät enempää hätyytelleet.

Vierailija
19/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien varrella on tullut niin paljon 'outouksia' vastaan noissa Facebookeissa ymv. etten niihin haluaisi kuulua.

"Paras" esimerkki tuttu, joka odotti "vastaanotolla" vuoroaan, ja tultiin kysymään oliko hän "Jadelia Frankestein" (nimi keksitty esimerkki) johon vastasi ettei ole "Jadelia Frankestein" vaan "Korhosen Minna", ja tuosta hetken kuluttua FB ehdotti tuota "Jadeliaa" hänen kaverikseen. Täysin(!) tuntematon ihminen, nimi jäi mieleen kun oli niin erikoinen. Mutta tuossahan joku "yhdisti" heidät, kuunteliko puhelin/olivatko samassa tilassa ja sijainti yhdisti vai mikä, mistäs sen tietää, mutta outoa joka tapauksessa.

Pakko tiettyjen asioiden takia kuitenkin kuulua, koska moni asia nykyään "vain" somessa/whatsappissa tm. (esim. harrastuksiin liittyviä) mutta kannattaa kyllä pitää erillistä puhelinta ja liittymää jos haluaa edes koittaa olla "anonyymi".

Tuokin kyllä mahdotonta, jos on harrastusjoukkuetta, ja lasten luokkien vanhempien ryhmissä ja vastaavissa, niin muiden jäsenten kautta kun sallineet yhteystietojen ym. käytön varmasti hyvin tiedossa että "Meikäläisen Maijasta" vaikka mitä, vaikka olisi ties milöä prepaidilla olla ja käyttää tileillä väärää nimeä/syntymäaikaa ja vastaavia.

Vierailija
20/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetitkö kuvan peräsuolen laskeumasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi