Pulma nimeltä reimatec rukkaset
Elikkäs..lapset saaneet jo uudet tämän talven rukkaset puhki ja nyt pitäs saada vielä uudet, mutta....kaikkial aikas kiitettävästi loppu murr..
Mistä siis tummansinistä 2 tai 3 kokoa ja vaal.pun tai punaista 0 tai 1 kokoa.
Jos näit tänään eilen, niin vinkkiä kehiin :) Tän päivää soitellut sen " 100" liikkeeseen tuloksetta, nyyyyh...
Vai onko sinulla ylimääräisenä :O)
Kommentit (6)
Kävin äsken ideaparkin JesperJuniorissa täällä Lempäälässä. Siellä oli tummansinisiä Reimatec-rukkasia, ainakin kokoa 2, vieläpä 20% alennuksessa.
Mistä päin olet, pääsetkö poikkeamaan Ideaparkissa? Voin myös tarvittaessa toimia välittäjänä :-)
... siellä ei ollut peruspunaisia eikä vaaleanpunaisia Reimateccejä enää, mutta atsalean väristä löytyi. Nicky&Nellyssä en ehtinyt käydä, voin tarvittaessa tarkistaa heidän tilanteensa..
Minulla olisi ylimääräiset rukkaset kokoa 0 ja värinä tuo atsalea. Ostin liian pienet kun varoiteltiin ostamasta liian isoja, mutta eihän ne sitten mahtuneetkaan! Joten laput on irrotettu, mutta käyttämättömät ovat ! Paljonko tarjoat vai joko sait muualta?
meilaa mulle, tos ylempänä meili oso :O)
Liskolisbet, tarvitsetko vielä tummansinisiä rukkasia? Olen menossa huomenna poikkeamaan Ideaparkissa. Sun meiliosoitetta ei enää ole tässä ketjussa.
ihan normaalein hinnoin. Mutta värejä ja kokoja en muista, ainoat joita katsoin olivat harmaat (muta?).
Mutta sieltä kannattaisi kysäistä, ellet jo ole ehtinyt sitä tehdä.