Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumppanin viihdyttäminen automatkoilla

Vierailija
27.02.2024 |

Onko muita palstalaisia, jotka tykkäävät viihdyttää puolisoaan automatkoilla seksuaalisella tavalla? Itse tykkään pitkillä matkoilla hyväillä naisystävän rintoja kun hän istuu etupenkillä vieressäni. Kesällä kun naikkonen pitää hametta tai mekkoa, käteni kyllä eksyy varsin nopeasti niidenkin alle. Itse saan kuskin paikalle hyväilyjä housujen sisään, ei kuitenkaan vauhdissa aleta suuhoitoja antamaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scanian ohjaamosta näkee kaikenmoista. Mutkitteleva auto olikin nuori pari touhuissa. Tytön käsi oli pojan kohoumalla ja kovasti siinä yritettiin kaivaa pippeliä esiin. Pääsin hyvässä kohtaa ohituskaistalle ja annoin veekasin laulaa. Taisivat säikähtää.

Vierailija
2/16 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pidemmillä automatkoilla väkisinkin täytyy välillä silitellä naisystävää. Pääsääntöisesti alan hivelemään hänen hiuksiaan jonka jälkeen olkapäätä, selkää vatsaa, reisiä ja kyllä käsi eksyy ihan väkisin paidan alle rintoja hyväilemään. Suhteen alussa meno oli villimpää. Syksyllä ja talvella pimeällä naisystävä otti useasti paidan ja rintsikat pois itseltään, viihdyin autossa vaikka kuinka pitkiä ajomatkoja :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoripyöräilijöillä tämäkin on hoidettu paremmin. Autoilijoilla on ongelmia. 

Vierailija
4/16 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkälle ajomatkalle laitan usein kuminauha vyötäröiset housut , tyttöystävän on helpompi ottaa se käteen vatkattavaksi

Vierailija
5/16 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

moottoripyörällä kulkiessa istun takana joskus hieron miehen jalkoväliä kädellä . itse en saa siitä mitään tyydytystä kun on kintaat kädessä , mutta tiedän miehen kiihottuvan siitä valtavasti.

Vierailija
6/16 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

moottoripyörällä kulkiessa istun takana joskus hieron miehen jalkoväliä kädellä . itse en saa siitä mitään tyydytystä kun on kintaat kädessä , mutta tiedän miehen kiihottuvan siitä valtavasti.

Naisena tietäisit: prätkän värinä #klitoris

Vierailija
7/16 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä ja mies mennään pellon panee laitan mekon päälle ja jätän joskus alusvaatteet kotiin. Autossa otan tissit esiin ja mieS kuskin paikalla niitä vilkuilee ja puristaa ja vien käden hameen alle nii näkee ettei oo mitään tai nostan helmaa sen verran et näkee. 

Vierailija
8/16 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on rouva antanut räplätä pillua autossa ajaessan, helleaika, yö ja yli parikymmentä lämpöä, pohjoisesta päin tultiin Padasjoen kohdilla käännyttiin metsätielle, tekisi mieli sanoa  et nokkapellillä naitiin, vaan auto oli uudehko farmari, ei raaskinut. Rouva otti pikkarit jo etupenkillä veke ja reippaasti siirryttiin takakontille, pylly pystyssä nojasi luukun reunaa pillu piirakkana mehevästi tarjolla, muutakaan en voinut vaan nuolla sitä piti. Siirsin liivit ja mekon ylös, penis sisään, nain tämän naisen märkää pillua raasti ja voimalla. Lopuksi oltiin märkiä, myös hiestä, kuivattiin pyyhkeeseen ja jatkettiin matkaa. 

Vierailija
9/16 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloittaja nimittelet naisystävääsi kevytkenkäiseksi? täsmälleen sitä naikkonen tarkoittaa, hutsua, lorttoa jne. Se ei ole miekkosen vastine.

Vierailija
10/16 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 luvulla sain viikonlopuksi lainaan esimieheni avomersun, ja varsin helposti sillä sai Kaivarista nuoria naisia kyytiin. Sain tuolloin myös ensimäisen kerran suihinoton autossa.

Tämän jälkeen en ole ihmetellyt miksi jotkut miehet ovat valmiita maksamaan älyttömiä summia urheiluautoista tai hienoista avo-autoista.

Vierailija
11/16 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi teistä ajaa? Kuulostaa vähän vaaralliselta touhulta. Minultta ent. tyttöystävä, nyk. vaimo otti suihin kesken ajomatkan ja meinasin oikeasti ajaa ojaan orgasmin tullessa.

Vierailija
12/16 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran tehtiin näin, enkä todellakaan halua, että kukaan ottaa mallia! mulla oli manuaali vaihteinen auto, niin kun ajoin, mun nainen istui vaihdekepin päälle niin, että keppi oli sen pillun sisällä. siten se liikkui niin, että vaihtoi vaihteita, kun painoin kytkimen pohjaan. tosin käytiin vain vaihteet 1 ja 2 läpi.

Vierailija
13/16 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ennen vaimo otti välillä automatkoilla suuhun. Ei ole enää tapahtunut vuosikausiin. Nykyisessä autossa keskikonsolikin häiritsisi toimintaa.

Muinoinen tyttöystävä otti Itä-Suomessa linja-autossa minulta suuhun. Oli kiihottavaa istua pokerina ja seurata ihmisiä. Osa oli ajatuksissaan ja osa selaili lehtiä. Kauniit maisemat vain vilistivät ohi, kun hän taidokkaasti imi piliäni. Yritin pitkittää nautintoa, mutta paine ja kihelmöinti kasvoi nivusissa liian suureksi. Kuski olisi varmaan peilistä nähnyt ilmeestäni, kun laukesin, että jotain peliä on päällä. Hän taitaa muuten olla ainoa tyttöystävä, jota aina suutelin kiitokseksi suuhunoton jälkeen.

Vierailija
14/16 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin toisinaan miehen mukana hänen työajoissa, ja hän aina pyysi laittamaan hameen ilman pikkareita...sitten monasti hoiteli minut ajaessaan. Oli kyllä namia.

Vierailija
15/16 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten mentiin vaimon kanssa keski-ikäisinä jo kahdestaan tunnin matkaa anoppilaan, joka oli niin kuin aina tylsä paikka.

Oli kuuma kesäpäivä ja vaimolla kesämekko ja pikku pikkarit. Aloin ajellessa pikku hiljaa hyväillä matkalla reittä ylös asti ja pikkareihin sisään.Hän avasi reisiä mukavasti kädelleni , laski pikkareita, kostui ja kiihottui kunnolla siitä ja minä tietenkin ihan kovana. Oli ihan pakko saada naida

Löytyi 10 km anoppilasta valtatieltä erkaneva metsätie ja siitä vielä sivuun pehmeään kangasmetsään mentiin sattumalta mukana olleelle huovalle pensaiden taakse suojaan . Vaimo otti jo autossa pikkarit pois, minä shortsit alas ja siinä ei paljon esileikkejä enää tarvittu kun mekko oli ylhäällä, syli auki , vaimo halusi minut heti sisään ja lähärissä yhdyttiin  kiihkeästi ja lauettiin ääneen kumpikin Oli se mukavaa mennä sitten kohta anopin kahvipöytään :) Monesti on muisteltu tätä :)

Vierailija
16/16 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voida. Miestä alkaa panettaa niin paljon, että ajamisesa tulee vaarallista. Siis ihan riippumatta siitä, että hyväilenkö minä häntä vai hän minua. Parmepi panna enne lähtöä ja sitten perille saapuessa. Ajon aikana sitten voi vaikka kinastella ostoslistan sisällöstä tai siitä mihin kauppaan mennään tai missä järjestyksessä asiat perillä tehdään (siis tyyliin koti/mökkiaskareet)