Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä sanoi että haluaa olla itsekseen, kun kysyin jos haluaa nähdä

Vierailija
27.02.2024 |

Mutta lähti silti heti kavereiden kanssa baariin kun he pyysivät. Mitä mieltä olette?

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että harkitsee eroa. Kavereiden laittaminen parisuhteen edelle on yksi hyvä merkki siitä, että valmistaudutaan sinkkuelämään.

Näitä naisten kommentteja riittää. Jos näet kavereita, olet eroamassa. Näinpä kaverit saa ja pitää kieltää. Miten niin muka kontrolloidaan?

Osuiko arkaan paikkaan? 

Kyllä. 20 vuoden liitto päättyi ja kavereita ei enää ollut,  koska niihin ei koskaan saanut pitää yhteyttä. Eli hetken olin todella yksin. Ymmärsin kuitenkin tehneeni virheen heti suhteen alussa, kun alistuin siihen draamailuun. Näin ollen neuvoni on ihan kaikille, että kontrollonnin merkit kannattaa tunnista nopeasti. 

Oletko ilmoinen, että yksinäisyys tuntuu pahalta? 

Heh. Miehiä aina moititaan siitä, että jättävät ihmissuhteet naisten vastuulle ja miten tämän takia miehet jäävät eron jälkeen yksin. Sitten naiset tulevat kilvan ilakoimaan, että juuri näin pitää tehdä ja v*ttuilemaan, kun miehen eristäminen tuottaa tulosta.

Vierailija
82/91 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vai, että ihan koulukiusaamismeininkiä. Jos samojen kavereiden kanssa on nähty teini-iästä saakka, niin sitten nelikymppisenä kun yksi porukasta eroaa, niin sen pitäisi tulla saunailtaan uuden deitin kanssa?

Kyllä sinä nyt ihan oikeasti estät kumppaniasi näkemästä kavereitaan. Katsos, kumppanin puolisot eivät automaattisesti ole minun kaverita. 

Muutenkin tuntuu oudolta, että kaveriden näkeminen on "sinkkuelämäkulissi", siis vain sinkuilla on kavereita?"

Eri asia raahata deitti/kumppani jokaiseen kaveri-iltaan mukaan, kuin esitellä hänet kavereille. Esim. minä olen nähnyt useampaan otteeseen kaikki mieheni ystävät ja kaverit, mutten todellakaan ole aina mukana heidän menoissaan. Monesti toki olenkin kun niin haluavat.

On eri asia esiteläl, mutta tuo jolle vastasin, puhui siitä, että n

Ja sinä jätit huomioimatta lainauksesta boldaamani osan:

--ja niitä kavereitakin tavataan vaikka siellä baarissa pariskuntana... Toki silloin tällöin on normaalia nähdä vain kavereita tai olla ihan yksinkin--

Kyllä minä pidän outona jos pariskunta ei ikinä tapaa kummankaan kavereita pariskuntana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueppa tuo uudestaan. Onko sinusta siis ihan ok, esittää kavereille olevansa sinkku vaikka on parisuhteessa?

Minkälainen parisuhde kestää pidemmän päälle jos kumppania ei esitellä kavereille?

Jokainen täysjärkinen osaa erottaa tilanteet joihin puolisoa ei oteta mukaan (saunailta) ja tilanteet joissa se on suotavaa (baari-ilta sekaporukalla, kaverin synttärit joihin tulee muitakin pariskuntia)...

Vierailija
84/91 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sama ongelma, tosin mies priorisoi luottamustoimet minun edelleni. Aina on tärkeämpää soitella milloin kenenkin päättäjien kanssa kuin tavata minua ja nykyään näemmekin ehkä pari kertaa kuukaudessa. Itse olen jäänyt roikkumaan enkä osaa päästää irti vaikka huomaan, ettei mies ole enää ollenkaan minusta kiinnostunut eikä hänellä kyllä edes seiso kanssani enää. Säälistä kai tulee käymään välillä. Hävettää mutta itse olen korviani myöten rakastunut ja minulle riittää että saan edes sen pari minuuttia istua hänen autossaan ja kuunnella kun hän soittelee niitä tärkeitä puheluita. 

Olen nolo ja epätoivoisen rakastunut enkä tiedä mitä tehdä. :D Järki sanoo että pitäisi jättää toinen rauhaan ja koen itseni hirveäksi predatoriksi mutta mies kuitenkin vapaaehtoisesti satunnaisesti ottaa vielä minut auton kyytiin ja saan kuunnella hänen puhelinralliaan. En halua ketään muuta kuin hänet ja nämä parin minu

Nyt riuhtaise itsesi irti. Et ole enää suhteessa. Miehelle "tyylinne" vain jostain syystä sopii. Jos teillä aiemmin on ollut toimiva seksisuhde, voit olla varma, että toisella teistä sitä toimivaa on edelleenkin, muodossa tai toisessa - ja se toinen et ole sinä.

Jos mahdollista, lähde pitkälle lomamatkalle tai vaihda asuinpaikkakuntaa, mielellään työpaikkaakin, jos olet töissä ja on mahdollista. Jotain muutosta sun elämääsi on nyt tultava - tuo on nimittäin surkeaa ja säälittävää. Hukkaat itsesi ja elämäsi.

Vierailija
85/91 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopun alkua, tiedän kokemuksesta.

Ainakin siinä tapauksessa että nainen jatkaa takertuvaa ja kyttäävää käytöstään eikä hyväksy sitä, että mies haluaa olla välillä myös itsekseen (eli ilman naisen seuraa).

Ap:n tapauksessa "välillä" on ilmeisesti usein. 

No kaikki on suhteellista ja jollekin kerran viikkoonkin on liian usein. Mutta tuossa ei ole yhtä ja oikeaa suhtautumista eikä yksi tapa ole huonompi kuin toinen vaan ne on vain erilaisia.

Sen sijaan liian erilaisten ei vaan kannata olla yhdessä ja etenkään jos niitä molempien mieltymyksiä esim just yhdessä vietetyn ajasta ei saada sovitetuksi molempia tyydyttävällä tavalla. Liikaa ei pidä joustaa eikä missään tapauksessa olla se ainoa joka antaa periksi, mutta ei omasta kannastaan pidä liian tiukastikaan pitää kiinni, koska parisuhde nyt vaan yleensä vaatii erilaisien kompromissien tekemistä.

Toki isommissa asioissa kannattaa jo alkuunsakin katsella sellaista kumppania että niissä on riittävän yhtenäinen näkemys jo ihan luonnostaan. Kun kummallakin on suht samanlainen arvo- ja ajatusmaailma sekä tulevaisuuden haaveet ja tavoitteet ym suht samankaltaisia, niin silloin asiat loksahtelee ihan itsestäänkin paikoilleen eikä ihan kaikesta tarvitse olla pitämässä parisuhdepalaveria. Sekin on tärkeää että on suunnilleen samankaltaisia harrastuksia vapaa-ajalla ja jopa edes joku yhteinenkin niin sitten sitä voi jatkossa harrastaa sekä yksin että kaksin ja kenties myös molempien kavereiden kanssa.

Kommunikaatio ja puhuminen on tärkeää eikä sitä pidä pelätä. Kukaan ei ole ajatustenlukija ja sillä mielensä saa taatusti pahoitetuksi jos rehellisen keskustelun sijaan tekee mieluummin oletuksia toisen ajatuksista ja suunnitelmista.

Vierailija
86/91 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa sanoisit hänelle kauniisti hyvästi?

Tai sitten voisi olla vähän seksikkäämpi ja olla valittamatta pikku asioista.

Vierailija
87/91 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toi on toistuvaa, niin huonompi juttu.

Jos taas tapahtuu vaan joskus, vaikka kerran pari kuussa, niin ihan normaalia. kaikki tarvii omaa aikaa tai toista seuraa välillä.

En itsekään jaksa aina olla poikaystävän kanssa muttei se meinaa etten sitä rakastaisi.

Vierailija
88/91 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella, että ap olisi poikani tyttöystävä. Tyttö haluaisi olla yhdessä koko ajan, eikä ymmärrä, että poika haluaa välillä levätä tai olla kavereiden kanssa. 

Vierailija
89/91 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehelle saa sallia omaa aikaa!!!! Oma aika on vain naisia varten ja mies joka on valittu parisuhteeseen palvelemaan ja huomioimaan naista, pitää olla naisen hyväksikäytettävissä 24/7!!!

Vierailija
90/91 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että harkitsee eroa. Kavereiden laittaminen parisuhteen edelle on yksi hyvä merkki siitä, että valmistaudutaan sinkkuelämään.

Näitä naisten kommentteja riittää. Jos näet kavereita, olet eroamassa. Näinpä kaverit saa ja pitää kieltää. Miten niin muka kontrolloidaan?

Aapeen poikkis sepitti tarinan että haluaa olla yksin. 

Eihän se sanonut haluavansa olla yksin/yksikseen vaan itsekseen tehdä jotain eli ilman tyttöystävää. Kaksi eri asiaaa.

Itsekseen ei tarkoita ilman tyttöystävää vaan yksin.

Naisen logiikka on se että jos mies ei halua olla (aina pelkästään) täydellisen naisen seurassa niin siinä vaiheessa mies ei halua nähdä ketään muutakaan. Joka nainen on sen verran omahyväinen ja itserakas että kuvittelee oman seuran olevan miehelle parasta mitä mies voi saada. Puhdasta valehteluahan tuo on mutta eihän naiset tunnetusti totuudesta välitä jos se ei tue naisen itserakkautta tai ajatusmaalimaa

Vierailija
91/91 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miesystävä toimisi noin, ei olisi minulle oikea. 

Hän saa mennä, mutta se pitää hoitaa asiallisesti. 

Ja on ihan turha syyttää, ettei jollekin uskalla sanoa jotain. Yleensä se on sanojasta itsestään kiinni kuitenkin. Ja jos sanomisen kohde alkaa riehua, siitä voi sitten vetää sanoja omat johtopäätöksensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä