Kuoleman jälkeen helvettiin?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Ennemminkin ajattele kun se ei olekaan totta. Aivan hirvittävä määrä ihmisiä on sekä pelännyt turhaan että noudattanut kaikenlaisia turhia ja elämäänsä rajoittavia sääntöjä koko elämänsä.
Raamatussa sanotaan noin 365 kertaa "älä pelkää", joten mistä tuo sinun väittämä että ihmiset on pelännyt turhaan tulee? Minä uskon Jeesukseen ja minun elämässä ei ole yhtään sääntöä joka rajoittaisi minua. Minulla on vapaus. Pelkojen kanssa on kyllä ongelmia ja muistutan itseäni että Raamatun mukaan minun ei tule pelätä. Saan Raamatusta ja Jeesuksesta iloa ja rauhaa.
Jeesuksen opetus ; PYRKIKÄÄ RAUHAAN KAIKKIEN KANSSA.Rakastakaa toisianne niin te täytätte Kristuksen lain.( Jos et tiedä mitä rakkaus on katso Jeesukseen ristillä ja kuten hän opetti hän eli ; rakkaus ei tee mitään pahaa. )
Redbullia mukaan se antaa siivet, voit lentää helvetistä paratiisiin.
Helvetti on kuvattu uudessa testamentissa moneen kertaan ; homoihin ei saa tyydytystä,aina nälkä jano.Suuta kuivaa ja kauhea olo ahdistuksesta.On kuivaa kuumaa hankalaa.Maantieteellisesti helvetti on siellä missä lopun ajan Sodoman ja Egypti sekä HARMAGEDDON eli Juudean alueella.Ei kuulla laulua yljälle ei.Maantiede on aina siellä Siinain Siionin vuorella.
Himoihin. Himot kiduttaa ihmisiä kauheasti.
täällä on taas uskiksilla psykoosit tulilla
Kristittynä en ole havainnut Raamatussa mitään perusteita uskoa ikuiseen kidutukseen tulisessa helvetissä. Pystyn myös lukemaan Raamattua hepreaksi ja kreikaksi. Tuo groteski kuvaus helvetistä perustuu väärintulkintoihin, ja mahdollisesti tietoiseen vääristelyyn, joita ihmiset ovat vuosien saatossa tehneet. Eli kyseinen konseptis on ihmisluomus. Nähdäkseni Raamattu sanoo, että joko menet taivaaseen uskomalla Jeesukseen tai vain yksinkertaisesti lakkaat olemasta. Eli usko palkitaan, mutta epäuskosta ei myöskään varsinaisesti rankaista, ellei toki pidä kuolemaa itsessään rangaistuksena.
Mielenkiintoista tuossa Tuomiopäivässä on se, että ratkaiseva tekijä on lähimmäisenrakkaus, ei usko eikä synti.