Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuoleman jälkeen helvettiin?

Vierailija
27.02.2024 |

Ajatelkaa, jos se onkin totta.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuoleman jälkeen ei mene kukaan mihinkään. Jako taivaan ja helvetin välillä tehdään Kristuksen seuraavan tulemisen yhteydessä, sitä voikin joutua sitten odottelemaan sen verran että aurinko nielaisee maan.

OK. Mitä jos se odottelu tapahtuu yhtä tiedottomana kuin ennen syntymää? Yhdessä hetkessä vaivut kuoleman pimeyteen, ja silmänräpäystä myöhemmin avaat silmäsi Tuomiopäivänä. Siinä oli sinun odottelusi. 

Mielenkiintoista tuossa Tuomiopäivässä on se, että ratkaiseva tekijä on lähimmäisenrakkaus, ei usko eikä synti. 

Vierailija
42/49 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemminkin ajattele kun se ei olekaan totta. Aivan hirvittävä määrä ihmisiä on sekä pelännyt turhaan että noudattanut kaikenlaisia turhia ja elämäänsä rajoittavia sääntöjä koko elämänsä.

Raamatussa sanotaan noin 365 kertaa "älä pelkää", joten mistä tuo sinun väittämä että ihmiset on pelännyt turhaan tulee? Minä uskon Jeesukseen ja minun elämässä ei ole yhtään sääntöä joka rajoittaisi minua. Minulla on vapaus. Pelkojen kanssa on kyllä ongelmia ja muistutan itseäni että Raamatun mukaan minun ei tule pelätä. Saan Raamatusta ja Jeesuksesta iloa ja rauhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksen opetus ; PYRKIKÄÄ RAUHAAN KAIKKIEN KANSSA.Rakastakaa toisianne niin te täytätte Kristuksen lain.( Jos et tiedä mitä rakkaus on katso Jeesukseen ristillä ja kuten hän opetti hän eli ; rakkaus ei tee mitään pahaa. ) 

Vierailija
44/49 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Helvetti on toiset ihmiset."

Vierailija
45/49 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Redbullia mukaan se antaa siivet, voit lentää helvetistä paratiisiin.

Vierailija
46/49 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti on kuvattu uudessa testamentissa moneen kertaan ; homoihin ei saa tyydytystä,aina nälkä jano.Suuta kuivaa ja kauhea olo ahdistuksesta.On kuivaa kuumaa hankalaa.Maantieteellisesti helvetti on siellä missä lopun ajan Sodoman ja Egypti sekä HARMAGEDDON eli Juudean alueella.Ei kuulla laulua yljälle ei.Maantiede on aina siellä Siinain Siionin vuorella.

Vierailija
47/49 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himoihin. Himot kiduttaa ihmisiä kauheasti.

Vierailija
48/49 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on taas uskiksilla psykoosit tulilla

Vierailija
49/49 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristittynä en ole havainnut Raamatussa mitään perusteita uskoa ikuiseen kidutukseen tulisessa helvetissä. Pystyn myös lukemaan Raamattua hepreaksi ja kreikaksi. Tuo groteski kuvaus helvetistä perustuu väärintulkintoihin, ja mahdollisesti tietoiseen vääristelyyn, joita ihmiset ovat vuosien saatossa tehneet. Eli kyseinen konseptis on ihmisluomus. Nähdäkseni Raamattu sanoo, että joko menet taivaaseen uskomalla Jeesukseen tai vain yksinkertaisesti lakkaat olemasta. Eli usko palkitaan, mutta epäuskosta ei myöskään varsinaisesti rankaista, ellei toki pidä kuolemaa itsessään rangaistuksena. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä