Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko Teuvo Hakkarainen ehdolla eu vaaleissa vai ei ole?

Vierailija
26.02.2024 |

En tiedä kuka muutakaan äänestää, kun ei voi muulla tavalla äänestää ei EU:lle.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoluesihteerin nimellä tulee minulle puhelu olisiko ollut toissa päivänä. Jos hän oli se? En minä nyt tuommoisesta välitä mitään. Minulle soitetaan esimerkiksi poliisin nimellä, kansanedustajan nimellä, puoluesihteerin nimellä. Enhän minä tämmöisellä perusteella voi tehdä päätöstä, että aha. Minulle tulee niin paljon huijaussoittoja. Minä tarvitsen siihen kirjallisen perusteen ja jonkun, jonka numero minulla on tallessa.

Teuvo kommentoi sitä, että häntä ei olisi ehdolle laitettavan

Vierailija
22/64 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikakin lopettaa sen loisiminen hillotolpalla tekemättä mitään. 

Lisäksi hirveä jyyrä ja juntti. 

Kateellisen rutinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa muissa puolueissa istuva meppi pääsee automaattisesti ehdolle, jos vaan haluaa, mutta Persuissa on omat sääntönsä tässäkin suhteessa.

Hakkarainen heitettiin bussin alle. Teuvo oli kuitenkin pienen ihmisen asialla. Nyt on eri meno puolueessa. 

Vierailija
24/64 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eu-kriittinen voi olla monella tapaa.

Ansiokas Eu:n epädemokraattisuudesta ja korruptoituneisuudesta kirjoittanut on vasemmistoliiton entinen europarlamentaarikko Esko Seppänen.

Sen sijaan Hakkarainen joka nostaa palkkaa kiinnostumatta työtehtäväänsä sen vuoksi että "periaatteessa vastustaa koko hommaa" ei edistä mitään järkevää EU-kriittisyyttä.

Vierailija
25/64 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teukalla sellanen ryyppyputki päällä, ettei edes tiedä onko ehdokkaana vai ei. "Ehkä joku soitti, ehkä ei, en oikein muista...".

Kortistoon vaan minne kuuluukin, moinen peruskoulunkin reputtanut juoppo.

Vierailija
26/64 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vastata varmaan jos poliisi soittaa, tiedä vaikka liittyisi siihen miksi PS ei tätä prinssiä listoille halua 

Vierailija
27/64 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi juoppo, joka ei ole mitään saanut aikaiseksi EU-virassaan - johan sille nauraa jo lehmätkin. Persujen taso vaan laskee 🤮🤮

Vierailija
28/64 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolue-eliitti hylkäsi Teuvon. 

Teuvo on tehnyt tehtävänsä, Teuvo saa mennä.

Syy taitaa olla, että Teuvo ei tehnyt mitään muuta kuin seukkaili Etelä-Amerikassa.

Vierailija
29/64 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysi juoppo, joka ei ole mitään saanut aikaiseksi EU-virassaan - johan sille nauraa jo lehmätkin. Persujen taso vaan laskee 🤮🤮

Hakkarainen ei persujen tasoa muuta miksikään. Samanlaisia öyhöttäjiä koko sakki...

Vierailija
30/64 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra pelkää Hakkaraisen suosiota, ja haluaa hänet pois pelistä!

Taisi käydä niin että kokoomus päätti että Hakkarainen ei saa olla listalla. 

Vierailija
31/64 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa tasoa muiden persujen kanssa. 

Vierailija
32/64 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eu-kriittinen voi olla monella tapaa.

Ansiokas Eu:n epädemokraattisuudesta ja korruptoituneisuudesta kirjoittanut on vasemmistoliiton entinen europarlamentaarikko Esko Seppänen.

Sen sijaan Hakkarainen joka nostaa palkkaa kiinnostumatta työtehtäväänsä sen vuoksi että "periaatteessa vastustaa koko hommaa" ei edistä mitään järkevää EU-kriittisyyttä.

Enpä olisi ikinä uskonut olevani samaa mieltä Esko Seppäsen kanssa.

Pian kai lehmät lentää?

Vierailija
33/64 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut jo pidemmän aikaa, etten äänestä enää Persuja jos Hakkarainen ehdolla. Siinä mielessä myönteistä. Nyt on vaan käynyt niin että Peltokangas on vyöryttänyt itsensä Hakkaraisen tilalle. Molemmat ko. henkilöt on mustalla listallani. Sitäpaitsi näyttää siltä että puoluejohto olisi tosiaankin itsekkäistä henkilökohtaisista motiiveista lähtöisin syrjäyttänyt Hakkaraisen.

En nyt sitten äänestä ollenkaan Persuja seuraavissa vaaleissa. Tulee tauko tähän ketjuun. Ainakin tauko.

Vierailija
34/64 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuvon ja Huhtasaaren piti mennä sinne tuhoamaan koko EU. Teuvo on tietysti ryypännyt koko ajan, Hutisaari mjaa.. varmaan itkenyt kun ei ole Riikan saappaissa. Eipä ole EU tuhottu. Seuraavien juoppojen vuoro yrittää!

Vierailija
35/64 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on, koska muuten menee mulla puolue vaihtoon. Mutta ilmeisesti ps:n katkerille junteille on liikaa, että Hakkaraisen lempi leiskahti ulkolaisen naisen kanssa.

Vierailija
36/64 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää olla todella ala-arvoinen poliitikko jos ei mahdu edes persujen EU-vaaliehdokkaaksi.

Vierailija
37/64 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ole huolissasi. Kyllä persuilta löytyy riittävästi huonoja vaihtoehdoja sinne.

Hakkarainen nyt kuitenkin olisi ollut paras mitä löytyy.

No jopas on sitten todella ala-arvoista porukkaa tarjolla.

Vierailija
38/64 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuvo olisi kova sana EU-vaaleissa. MEP aikanaan hän hankki paljon ja pitkään kokemusta Väli-Amerikasta ja erityisesti sen naismaailmasta. Hänen työnsä Brysselissä on jäänyt vähän varjoon suomalaisissa medioissa?

Vierailija
39/64 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut jo pidemmän aikaa, etten äänestä enää Persuja jos Hakkarainen ehdolla. Siinä mielessä myönteistä. Nyt on vaan käynyt niin että Peltokangas on vyöryttänyt itsensä Hakkaraisen tilalle. Molemmat ko. henkilöt on mustalla listallani. Sitäpaitsi näyttää siltä että puoluejohto olisi tosiaankin itsekkäistä henkilökohtaisista motiiveista lähtöisin syrjäyttänyt Hakkaraisen.

En nyt sitten äänestä ollenkaan Persuja seuraavissa vaaleissa. Tulee tauko tähän ketjuun. Ainakin tauko.

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyisin, että onko koulutustasosi korkeampi kuin Teuvolla eli oletko suorittanut peruskoulun?

Vierailija
40/64 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

And we have a new Paavo Väyrynen!

Applauses!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi