Oisko sulle turnoff jos 45v mies pelaa fortniteä?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
No, riippuu vähän missä tilanteessa ja kuinka paljon. Jos kyse olisi vuoroviikkoisästä joka pelaa satunnaisesti lyhyitä aikoja lastensa kanssa kun on heistä erossa, se olisi vaan viehättävä ominaisuus. Mutta muuten, joo turnoff.
Ei siis lasten kanssa koskaan
Mikä tahansa pelaaminen (pleikka, tietokone ym) aikuisiällä on turnoff
- aikuinen nainen
Kirjoitteleeko pelissä lapsille? Joku groomaaja?
Ei todellakaan, minä olen 48 v nainen pelaan vaikka mitä.
Apua eikö kaikki alle kuusikymppiset pelaa. Minulla on täti joka on 82-v ja hänkin pelaa kännykkäpelejä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa pelaaminen (pleikka, tietokone ym) aikuisiällä on turnoff
- aikuinen nainen
No ei todellakaan ole.
- keski-ikäinen nainen
On. Kaikki videopelit ovat lasten pelejä.
Onko sillä ap edes väliä, kun parasta ennen päiväyksesi meni jo 25 vuotta sitten?
Mulle on turn-off sellanen oman ikänen nainen, joka yrittää esittää omaa äitiään ja ylläpitää sen käsityksiä 60-70-luvuilta :D
Pelaaminen on täysi turn off jos ei ole päälle yhtään liikunnallinen. Eli jos vaan pelaa ja möllöttää sohvannurkassa paisumassa niin en kattelis.
Lapsenmielisyys on hyvä ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Ai nekin joissa on ikäraja 18?
Joo , ei tuu Niko Saarisesta mun heilaa.
Eikös nuo pelaajat ole oma alakulttuurinsa, jossa on sekä miehiä että naisia. Vähemmän naisia tosin.
Jos kohtuudella, mikäs siinä. Ollaan nyt rehellisiä, suurin osa viihteestä on jo lähtökohtaisesti lapsellista, sen takia se on viihdettä. Harvemmin telkkarista tulee mitään ohjelmaa tai elokuvaa, joka olisi erityisen kypsää. On totta kai myös kypsempiäkin asioita, kuten korkeakirjallisuus, klassinen musiikki tms, mutta yleisesti ottaen viihde on lapsellista. Fortnite on todellakin lapsellista, mutta lapsellisiakin asioita saa tehdä, eikä aikuisuus tarkoita, että pitäisi leikkiminen kokonaan lopettaa. Kunhan ei fortnitea tai muuta vastaavaa rämppää kolme tuntia joka päivä. Tasapaino huvin ja työn välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nekin joissa on ikäraja 18?
Ei se niistä sen sivistyneempiä tee vaikka niihin on lisätty väkivaltaa. Kyllä laskee aina vähän ihmisen pisteet silmissäni jos hän kertoo pelaavansa (VARSINKIN jotain väkivaltapelejä). Joten on turn-off.
Eli pitääkö pistää mies pihalle? 60+ ja pelaa Pokemonia.
No, riippuu vähän missä tilanteessa ja kuinka paljon. Jos kyse olisi vuoroviikkoisästä joka pelaa satunnaisesti lyhyitä aikoja lastensa kanssa kun on heistä erossa, se olisi vaan viehättävä ominaisuus. Mutta muuten, joo turnoff.