Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oisko sulle turnoff jos 45v mies pelaa fortniteä?

Vierailija
26.02.2024 |

Luulin että se on lasten peli.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ingress, onko turn off???

Vierailija
22/36 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään noloa. Olen 45v nainen ja pelaan vaikka mitä kännykkä - ja pleikkapelejä. Lasten kanssa, mutta paljon myös itsekseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, valitettavasti. 

Vierailija
24/36 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies joka on aina rakastanut pc-pelejä. En edes pelaa kovin paljon nykyään yli 40v. Pakko sanoa, että en tykkää siitä että se on niin monelle naiselle turn-off. Tietysti ymmärrän, jos mies on sellainen että kaikki vapaa-aika pitää pelata eikä jaa muulle aikaa. Mutta ei kai voi odottaa että toinen harrastaisi vain seksikkäitä harrastuksia joita naistenlehtien tai hollywood-elokuvien ällöttävän kliseinen ihannemies harrastaa? Kai saa olla ihan tavallinen ihminen?

Vierailija
25/36 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa pelaaminen (pleikka, tietokone ym) aikuisiällä on turnoff 

- aikuinen nainen 

Niinkö? Koskeeko tämä myös analogisia pelejä kuten esimerkiksi lautapelejä?

Jos ei, niin voisitko perustella?

P.s. pelikonsoleilla pelaavien ihmisten keski-ikä on noin 35 vuotta.

Vierailija
26/36 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videopeleissä ei ole yläikärajaa, tosin alaikäräjä voi olla. Siinä sinulle vastaus. 

Vierailija
27/36 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Kaikki videopelit ovat lasten pelejä.

Tutkitusti eniten pelejä ostaa 30...50 v miehet.

Ei siis 2...15 v lapset kuten luulet.

Vierailija
28/36 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se. Valitettavasti pelaaminen assosioituu sosiaalisesti kömpelöön ihmiseen. Mieleen tulee myös mustasukkaisuus ja mielikuvituksen puute ja laiskuus sekä alkoholismi ja väkivalta.Toki tajuan, että exäni vaikutti näihin mielikuviin, mutta minulla oli nämä ajatukset jo ennen häntä... onnistui vain vahvistamaan. Uutta riskiä en ottaisi. Terveiset vain Espooseen housuun pissaajalle. 

Vierailija
29/36 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö television katsominen ole sama asia? Molemmissa tuijotetaan ruutua. Tai kännykkä ylipäätään.

Vierailija
30/36 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se. Valitettavasti pelaaminen assosioituu sosiaalisesti kömpelöön ihmiseen. Mieleen tulee myös mustasukkaisuus ja mielikuvituksen puute ja laiskuus sekä alkoholismi ja väkivalta.Toki tajuan, että exäni vaikutti näihin mielikuviin, mutta minulla oli nämä ajatukset jo ennen häntä... onnistui vain vahvistamaan. Uutta riskiä en ottaisi. Terveiset vain Espooseen housuun pissaajalle. 

Oletpa ahdasmielinen ja rajoittunut ajattelutavoiltasi. Otan osaa eksäsi luonteenlaadun johdosta, mutta ehkä ei kannata yleistää tuota yksittäistä tapausta koskemaan kaikkia ihmisiä.

Vierailija
31/36 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa ahdasmielinen ja rajoittunut ajattelutavoiltasi. Otan osaa eksäsi luonteenlaadun johdosta, mutta ehkä ei kannata yleistää tuota yksittäistä tapausta koskemaan kaikkia ihmisiä.

Niin olen, mutta jos joku osoittaisi toisin, olisin valmis mielipiteeni vaihtamaan. Näin ei kuitenkaan ole käynyt. Eikä minulla kyllä pelaajan kanssa yhteistä oikein edes voisi olla. 

Vierailija
32/36 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elämäni elänyt nörttien kanssa. He ovat aivan ihania!

En osaisi ollenkaan olla jonkun kaljamakkarajääkiekkoukon kanssa. Pelaa siis rauhassa Fortnitea. Paljon on nörttinaisiakin, mutta heitä ei kenties baareista löydy, vaan tietokoneen takaa. :-D 

Pelaaminen on minusta hienoa, ja etenkin kaikki tietokoneella tapahtuvat nörttiharrastukset. 

Vierailija
33/36 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvat ovat valitettavan usein kaikki kaikessa naisille. Tämän takia esim. tietokonepelit koetaan lapsellisiksi, mutta vaikkapa lautapelit ovat ihan normaali ja hauska tapa kuluttaa aikaa.

Vierailija
34/36 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ensimmäisenä paljasta naisille treffeillä että tykkään tietokonepeleistä, koska tiedän että se harvemmin herättää hyvää mielikuvaa. Mutta muistutan itseäni että Henry Cavill rakastaa pelaamista ja ketään naista ei haittaa se hänessä.

Vierailija
35/36 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko lapsellisuus-käsite on mielestäni ahdasmielinen ja hassu. Useat luovat ihmiset ovat lapsenomaisia ja takuulla lapsellisiakin.

Miksi pitää aina olla niin vakava ja aikuismainen, sitä en tajua. Toki työhommissa ja virantoimituksissa on ammattiroolit. Mutta jos ihminen haluaa olla vapaa-aikanaan larppaaja, nörtti tai pelaaja, niin se hänelle suotakoon. Monet lahjakkaat ihmiset ovat innokkaita pelaamaan ja viihtyvät nörttihenkisten asioiden äärellä. Terveellisempää se on, kuin vaikkapa jatkuva kaljan juonti. 

Vierailija
36/36 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies joka on aina rakastanut pc-pelejä. En edes pelaa kovin paljon nykyään yli 40v. Pakko sanoa, että en tykkää siitä että se on niin monelle naiselle turn-off. Tietysti ymmärrän, jos mies on sellainen että kaikki vapaa-aika pitää pelata eikä jaa muulle aikaa. Mutta ei kai voi odottaa että toinen harrastaisi vain seksikkäitä harrastuksia joita naistenlehtien tai hollywood-elokuvien ällöttävän kliseinen ihannemies harrastaa? Kai saa olla ihan tavallinen ihminen?

Sinä et tykkää siitä että se on monelle naiselle turn-off? :D Voi voi sitten, ei tässä kysytty miltä se sinusta tuntuu. Pelaa sinä itse ihan rauhassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän