Elokuvia sarjoja jotka yllätti kun oli jotenkin hyviä
Kommentit (74)
Turkan seisemän veljestä,siinä kyllä räkä valuu.
Vierailija kirjoitti:
Turkan seisemän veljestä,siinä kyllä räkä valuu.
Ja Turkan Kiimaiset poliisit!
HBO:ssa harvinaisen vähän mitään hyvää. Barry ja Curb your enthusiam.
Ted Lasso yleensä kovasti hypetetyt sarjat tuottavat pettymyksiä, mutta tämän takia kannattaa ottaa Apple TV+ kuukaudeksi. Muuta katsomisen arvoista siellä ei oikein ole ja miltei kaikkista elokuvista pitää maksaa vielä erikseen, jos niitä haluaa katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin Uutishuoneesta.
Suomen historian tapahtumat ja kivat henkilöhahmot...
Tää on ihana. Olen katsonut monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Ted Lasso yleensä kovasti hypetetyt sarjat tuottavat pettymyksiä, mutta tämän takia kannattaa ottaa Apple TV+ kuukaudeksi. Muuta katsomisen arvoista siellä ei oikein ole ja miltei kaikkista elokuvista pitää maksaa vielä erikseen, jos niitä haluaa katsoa.
Anteeksi jos olen eri mieltä. Ted Lasson teennäisen hYvÄn mIelEn tyylin näkee jo muutamassa minuutissa eikä se muutu miksikään sarjan edetessä. Ehkä woketetut lumihiutaleet eivät pysty enää katsomaan muunlaista komediaa.
Atlanta. Alkuun räppiin liittyvä aihepiiri ei olisi voinut vähempää kiinnostaa, mutta sitten sarja ikään kuin muuttui ihan muuksi. Oikeastaan yllätti kesken sarjan katselun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi jos olen eri mieltä. Ted Lasson teennäisen hYvÄn mIelEn tyylin näkee jo muutamassa minuutissa eikä se muutu miksikään sarjan edetessä. Ehkä woketetut lumihiutaleet eivät pysty enää katsomaan muunlaista komediaa.
Jep. C-luokan koomikot yrittävät ihan liikaa olla hauskoja ja käsikirjoitus on takuulla sisältänyt tarvittavat lbqt+ henkilöt sekä mustat, aasialaiset ja vammaiset ettei ketään vaan loukata.
Vierailija kirjoitti:
Atlanta. Alkuun räppiin liittyvä aihepiiri ei olisi voinut vähempää kiinnostaa, mutta sitten sarja ikään kuin muuttui ihan muuksi. Oikeastaan yllätti kesken sarjan katselun!
Joo, siinä on jotain hyvää.
Vierailija kirjoitti:
HBO on nimenomaan laatusarjojen suorotoisto tarjoaja.
Täyttä roskaa, sieltä ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Banshee. En tajua, miksei se ole ollut suositumpi. Todella hyvin tehty ja kierosti hauska. HBO
Netflixissä Kärlek & Anarki. Liikkis ja niin symppikset pääosan esittäjät.
En ikinä katsoisi mitään jota suosittelee henkilö joka käyttää sanaa liikkis. 😖
Your loss tässä tapauksessa. Kumpikin noista sarjoista on erinomainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten 5 valittua?
EI AINAKAAN The Bear Disneyltä. Angstista ja tosikkoa paskaa jota keski-ikäiset naiset kyttää pikkarit märkinä koska se pääosan esittäjä on NIIN EHAANA😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Negatiivisena ihmisenä ja ikuisena pessimistinä olin yllättynyt miten tällainein yltiöpositiivinen hyvän mielen ohjelma upposi minuun ja gen X:n edustajana olen kyllä tottunut aika rankkaankin huumoriin...
Vierailija kirjoitti:
Netflixissä oli ainakin jossainvaiheessa sellainen sarja kuin "100" tai "Eloonjääneet" oikealla nimellään
Tää oli piilohelmi
Tänään klo 23:25, Yle TV2. Kausi 2, jakso 3.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fantasiapaskaa weeteeväelle.
Vierailija kirjoitti:
EI AINAKAAN The Bear Disneyltä. Angstista ja tosikkoa paskaa jota keski-ikäiset naiset kyttää pikkarit märkinä koska se pääosan esittäjä on NIIN EHAANA😍
Onko naisilla mitään muuta syytä katsoa sarjoja ja leffoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Negatiivisena ihmisenä ja ikuisena pessimistinä olin yllättynyt miten tällainein yltiöpositiivinen hyvän mielen ohjelma upposi minuun ja gen X:n edustajana olen kyllä tottunut aika rankkaankin huumoriin...
Olet varmaan tottunut mutta tuossa sitä ei ole.
On niitä monta. Mikä tulee ekana mieleen, niin The Expanse. Katsoin sen Amazon Primelta. Ja se piti katsoa myöhemmin uudestaan. Se on mielestäni maailman parhain scifisarja nykyisin.