Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuvia sarjoja jotka yllätti kun oli jotenkin hyviä

Vierailija
26.02.2024 |

Etsitään kadonneita helmiä

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä monta. Mikä tulee ekana mieleen, niin The Expanse. Katsoin sen Amazon Primelta. Ja se piti katsoa myöhemmin uudestaan. Se on mielestäni maailman parhain scifisarja nykyisin.

Vierailija
22/74 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkan seisemän veljestä,siinä kyllä räkä valuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkan seisemän veljestä,siinä kyllä räkä valuu.

Ja Turkan Kiimaiset poliisit!

Vierailija
24/74 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HBO:ssa harvinaisen vähän mitään hyvää. Barry ja Curb your enthusiam. 

Vierailija
25/74 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ted Lasso yleensä kovasti hypetetyt sarjat tuottavat pettymyksiä, mutta tämän takia kannattaa ottaa Apple TV+ kuukaudeksi. Muuta katsomisen arvoista siellä ei oikein ole ja miltei kaikkista elokuvista pitää maksaa vielä erikseen, jos niitä haluaa katsoa. 

Vierailija
26/74 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fader Brown. 

Vierailija
27/74 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkäsin Uutishuoneesta. 

Suomen historian tapahtumat ja kivat henkilöhahmot...

Tää on ihana. Olen katsonut monta kertaa.

Vierailija
28/74 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ted Lasso yleensä kovasti hypetetyt sarjat tuottavat pettymyksiä, mutta tämän takia kannattaa ottaa Apple TV+ kuukaudeksi. Muuta katsomisen arvoista siellä ei oikein ole ja miltei kaikkista elokuvista pitää maksaa vielä erikseen, jos niitä haluaa katsoa. 

Anteeksi jos olen eri mieltä. Ted Lasson teennäisen hYvÄn mIelEn tyylin näkee jo muutamassa minuutissa eikä se muutu miksikään sarjan edetessä. Ehkä woketetut lumihiutaleet eivät pysty enää katsomaan muunlaista komediaa. 

Vierailija
29/74 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atlanta. Alkuun räppiin liittyvä aihepiiri ei olisi voinut vähempää kiinnostaa, mutta sitten sarja ikään kuin muuttui ihan muuksi. Oikeastaan yllätti kesken sarjan katselun!

Vierailija
30/74 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi jos olen eri mieltä. Ted Lasson teennäisen hYvÄn mIelEn tyylin näkee jo muutamassa minuutissa eikä se muutu miksikään sarjan edetessä. Ehkä woketetut lumihiutaleet eivät pysty enää katsomaan muunlaista komediaa. 

Jep. C-luokan koomikot yrittävät ihan liikaa olla hauskoja ja käsikirjoitus on takuulla sisältänyt tarvittavat lbqt+ henkilöt sekä mustat, aasialaiset ja vammaiset ettei ketään vaan loukata. 

Vierailija
31/74 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Atlanta. Alkuun räppiin liittyvä aihepiiri ei olisi voinut vähempää kiinnostaa, mutta sitten sarja ikään kuin muuttui ihan muuksi. Oikeastaan yllätti kesken sarjan katselun!

Joo, siinä on jotain hyvää. 

Vierailija
32/74 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HBO  on nimenomaan laatusarjojen suorotoisto tarjoaja.

Täyttä roskaa, sieltä ei löydy.

Vierailija
33/74 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Banshee. En tajua, miksei se ole ollut suositumpi. Todella hyvin tehty ja kierosti hauska. HBO

Netflixissä Kärlek & Anarki. Liikkis ja niin symppikset pääosan esittäjät.

En ikinä katsoisi mitään jota suosittelee henkilö joka käyttää sanaa liikkis. 😖

Your loss tässä tapauksessa. Kumpikin noista sarjoista on erinomainen.

Vierailija
34/74 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten 5 valittua? 

Vierailija
35/74 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI AINAKAAN The Bear Disneyltä. Angstista ja tosikkoa paskaa jota keski-ikäiset naiset kyttää pikkarit märkinä koska se pääosan esittäjä on NIIN EHAANA😍

Vierailija
36/74 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Negatiivisena ihmisenä ja ikuisena pessimistinä olin yllättynyt miten tällainein yltiöpositiivinen hyvän mielen ohjelma upposi minuun ja gen X:n edustajana olen kyllä tottunut aika rankkaankin huumoriin...

Vierailija
37/74 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netflixissä oli ainakin jossainvaiheessa sellainen sarja kuin "100" tai "Eloonjääneet" oikealla nimellään

Tää oli piilohelmi

Eloonjääneet

Tänään klo 23:25, Yle TV2. Kausi 2, jakso 3.

Vierailija
38/74 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fantasiapaskaa weeteeväelle. 

Vierailija
39/74 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI AINAKAAN The Bear Disneyltä. Angstista ja tosikkoa paskaa jota keski-ikäiset naiset kyttää pikkarit märkinä koska se pääosan esittäjä on NIIN EHAANA😍

Onko naisilla mitään muuta syytä katsoa sarjoja ja leffoja?

Vierailija
40/74 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Negatiivisena ihmisenä ja ikuisena pessimistinä olin yllättynyt miten tällainein yltiöpositiivinen hyvän mielen ohjelma upposi minuun ja gen X:n edustajana olen kyllä tottunut aika rankkaankin huumoriin...

Olet varmaan tottunut mutta tuossa sitä ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi