Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan suihinottoa

Vierailija
26.02.2024 |

Haluan suihinottoa yli kaiken, mutta naisystävän mielestä käsihoito saa riittää, koska ei kestä edes touhutippoja suussa ja asia on vähän epämiellyttävä kuulemma hänelle. Ymmärrän tai siis yritän ymmärtää, mutta tuntuu inhottavalta, kun olisin valmis tekemään lähes mitä vaan, että saisin suihinoton. En siis ole sitä ikinä vielä kokenut mutta ajatus siitä on koko ajan mielessä.

mites muut, olisitteko valmiita olemaan ilman suihinottoa ja suostuuko naiset tähän yleensä?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisena rakastan ottaa suihin, en haluaisi olla suhteessa jossa mies ei innostuisi saadessaan suihin oton. On todella kiihottavaa kun mies istuu sohvalla ja itse polvillani siinä välissä, näkee miehen reaktiot, ja voi sopivasti nostaa pyllyä tyrkylle näytille.

Itselläni ollut myös herkkä oksennusrefleksi mutta sitä voi harjoitella aloittaen varovasti, ekat kerrat voi vaikka vaan nuolla/imeä terskaa jolloin riskiä ei ole että osuisi sellaiseen kohtaan suussa jossa tulee se refleksi.

Harjoittelun myötä pystyn (itse tahdin määräten) ottamaan muutaman kerran syvälle miehen iloksi kun siitä kiihottuu vaikka itse en erityisemmin pidä siitä kakomisesta.

Jos naiselle on ihan ehdoton ei niin suosittelen vaihtamaan, ajatella loppu elämä täysin ilman suuseksiä kuulostaa aika ankealta.

Vierailija
42/42 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aina jaksa uskoa edes tähän oksennusrefleksiin. Sitä on hyvä käyttää tekosyynä.

Niin se varmasti on, itse mies ja miehen kanssa suhteessa. Ei sitä kullia ole pakko kurkkuun asti työntää. Kevyellä lipomisella saa jo paljon aikaan. Itselläni on myös herkkä oksennusrefleksi, mutta ei ole koskaan suihinottoa haitannut. Tykkään hommasta suuresti ja molemminpuolisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan