Haluan suihinottoa
Haluan suihinottoa yli kaiken, mutta naisystävän mielestä käsihoito saa riittää, koska ei kestä edes touhutippoja suussa ja asia on vähän epämiellyttävä kuulemma hänelle. Ymmärrän tai siis yritän ymmärtää, mutta tuntuu inhottavalta, kun olisin valmis tekemään lähes mitä vaan, että saisin suihinoton. En siis ole sitä ikinä vielä kokenut mutta ajatus siitä on koko ajan mielessä.
mites muut, olisitteko valmiita olemaan ilman suihinottoa ja suostuuko naiset tähän yleensä?
Kommentit (42)
Mä taas tykkään molemminpuolisesta suuseksistä. Itseäni ei ole koskaan häirinnyt touhutippojen/sperman maku. Minusta se maku on kivan suolainen. Siitä en pidä, jos miehen elin haisee kovasti hielle. Silloin menee fiilis. Ymmärrän siis hyvin, jos mieskin haluaa suht tuoksutonta. Molemminpuolin toimiva suuseksi on minulle todella tärkeä asia ja yhdyntä taas toissijaista. Näin me ihmiset ollaan erilaisia ja halutaan eri asioita. Kunpa vaan löytyisi jokaiselle sellainen kumppani, jonka kanssa nämä osa-alueet pelaavat yhteen.
Pelkään pahoin, että joudut alkamaan sekstailemaan naisen kanssa. Kaikille terveille miehille pillu on etusijalla vaikka suihinotot nyt luojan ihania ovatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aina jaksa uskoa edes tähän oksennusrefleksiin. Sitä on hyvä käyttää tekosyynä.
Joo kun et itse saa moloa kurkkuun,niin on helppo puhua sontaa.
Miksi molo pitäisi työntää kurkkuun??? Voi ottaa ihan vain suuhun sen verran kuin mahtuu. Isommista kulleista ei edes mahdu paljoa terskaa enempää suuhun, mutta suuseksi tuntuu silti hiton hyvältä. Jos naista ahistaa, niin antaa ottaa omaan tahtiin sen verran kuin haluaa ja mies pitää kätensä kaukana naisen päästä, ettei ala ahistamaan. Kullia ei mene määräänsä enempää naisen suuhun, joten ei kannata edes yrittää työntää.
^ Juurikin tuo, itselläni on äärimmäisen herkkä refleksi, hampaiden pesukin on välillä jännitysnäytelmä itseni kanssa joten ns "kunnollista" suihinottoa en koskaan pystyisi miehelle antamaan. Muutenkin tuntuu että miehet nykyään haluaisi vain kurkkupanoja, ai jestas miten eroottista se olisikaan kun minä kirjaimellsiesti itkisin ja saisin paniikkikohtauksen siinä jos mies alkaisi väkisin tunkemaan moloaan syvemmälle...
Ex-vaimo otti muutaman kerran suihin. Ei se minusta ollut kauhean ihmeellistä, enkä erityisesti jäänyt kaipaamaan, kun hän ei enää oma-aloitteisesti ottanut. Nykyisen vaimon suussa muna kerran kävi ja sitten hän sanoi, ettei hän tykkää siitä ja nyt 20v ilman. Olisihan se ihan kiva esim. kuukautisten aikaan, mutta ei ole jäänyt traumaa.
Vierailija kirjoitti:
Ex-vaimo otti muutaman kerran suihin. Ei se minusta ollut kauhean ihmeellistä, enkä erityisesti jäänyt kaipaamaan, kun hän ei enää oma-aloitteisesti ottanut. Nykyisen vaimon suussa muna kerran kävi ja sitten hän sanoi, ettei hän tykkää siitä ja nyt 20v ilman. Olisihan se ihan kiva esim. kuukautisten aikaan, mutta ei ole jäänyt traumaa.
Elämä on valintoja.
Naista kuuluu kuvottaa jo pelkkä ajatus ruman vehkeen suuhun ottamisesta. Ottaisitko itse miehen munan suuhusi?
Suuseksin antaminen on todella kiihottavaa, ja tykkään ottaa niin syvälle kun menee ja ehdottomasti niellä kaiken. Miesystävät ovat poikkeuksetta olleet taju kankaalla.
N39
Vierailija kirjoitti:
Pelkään pahoin, että joudut alkamaan sekstailemaan naisen kanssa. Kaikille terveille miehille pillu on etusijalla vaikka suihinotot nyt luojan ihania ovatkin.
Jos tämä on vastaus mulle, kun kirjoitin, että molemminpuolinen suuseksi voittaa yhdynnän, niin sulta meni pointti ohi. Ei se seksi ole ihan noin mustavalkoista, kuin mitä sä ajattelet.
Vierailija kirjoitti:
Eri mieltä. Hyvä suihinotto voittaa pillun.
Voi kurjalta monella kuulostaa. Itse otan mielellään ja lähes joka kerta mies haluaa myös nuolla mua. Just viimeks 69, se on kiva istua naamalla ja ottaa samalla suihin.
Nykyinen vaimo osaa syväkurkuttaa, ottaa siis terskan nieluun asti ja nielurisoilla kutkuttava loppuun. Ikinä en ole saanut mitään vastaavia orgasmeja.
Munkin vaimo varmaan osais mut ei tee sitä.
Vierailija kirjoitti:
Naista kuuluu kuvottaa jo pelkkä ajatus ruman vehkeen suuhun ottamisesta. Ottaisitko itse miehen munan suuhusi?
No nyt kun sanoit sen noin, niin ajatus on erittäin ällöttävä. En osaa sanoa, ottaisinko jopa mieluummin kuulan kallooni. Mutta koska en ole kuitenkaan homofobinen, niin jos joku ei-nainen välttämättä haluaisi imeä mun munaa, olis hyvä siinä, mulla olis hirveät paineet tyhjentää kassit, ja se suu ei lopettaisi ennen mun laukeamista, niin siihen suostuisin.
ON se joo. Tosi monet naiset urputtaa kun miehet ei hoida heidän orkkujaan eli jaksa nuolla tarpeeksi kauan. Mut eipä ne naiset noin keskimäärin ole yhtään sen kummempia...itsekin piipahdan toisinaan miesten cruisingpaikoilla hakemassa korvaavia kokemuksia. :*
Vieläkö jäähallin parkkiksella cruisaillaan kesäperjantaisin ?
Kun olet kokenut miehen antaman suihinoton, paluuta ei enää ole!
Vierailija kirjoitti:
Kun olet kokenut miehen antaman suihinoton, paluuta ei enää ole!
Todellakin tämä. Naiset ei vaan tiedä mikä tuntuu hyvältä.
- Bim39
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö jäähallin parkkiksella cruisaillaan kesäperjantaisin ?
Erosin exästä just ton takia. Alkoi tulla ongelmia saada erektiota kun ei ollut mitään muuta kuin käsi käytössä. Itse rakastan suuseksiä ja pidän sitä seksin parhaan osana.