Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi akateemiset naiset ovat paljon estyneempiä sängyssä kuin duunarinaiset?

Vierailija
25.02.2024 |

Tällaisen havainnon olen tehnyt.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäniloja saa muualtaki ku sängystä, usein pirkässä juoksuss kumpikaan murehdi ku kerrat harvenee

Vierailija
42/57 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vähän totta. Olen itse akateeminen nainen ja duunarimieheni kanssa kun ollaan kimppailtu niin mieheni ja muut duunarit sukupuolesta riippumatta ovat rentoina ja innokkaina, itse olen kranttu ja helposti vaivautuva. Mutta kokemukseni mukaan akateemiset miehetkin ovat huonoja sängyssä. Muuten koulutus tekee ihmisistä kiinnostavampia, keskustelut ovat parempia yms mutta tosiaan duunarit ovat estottomia ja hyviä rakastajia. Ei tietenkään kaikki, mutta keskimäärin liika koulunkäynti latistaa seksit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemiset ottavat aktin tieteellisesti analysoiden, duunarit rutiineilla.

Vierailija
44/57 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villeimmät kumppanit ovat olleet korkeasti koulutettuja. Toisaalta myös estoisimmatkin. 

Vierailija
45/57 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kympin tytöltä ei pillua heru

Ei ehkä sulle.

Vierailija
46/57 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villeimmät kumppanit ovat olleet korkeasti koulutettuja. Toisaalta myös estoisimmatkin. 

Itse en tiedä panojeni koulutustaustaa, eikä se ole seksissä olennaista kun eivät tietääkseni yliopistoissa tai amiksessa opeta tantraa - vielä. 

Vierailija
47/57 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös huvittavaa, että kaikenlaiset polysuhteet ja kimppailut ja seksipositiivisuudet ja niistä seuraavat erikoiset perhemallit ovat olleet duunareilla normaalia elämää aina, mutta akateemiset luulevat keksineensä ne tavat ja analysoivat niitä, tekevät niistä identiteetin ja antavat niille hienoja nimiä ja ovat olevinaan valistuneita ja vapaamielisiä toisin kuin tavalliset juntit. Kun joku duunaripertsa panee menemään kaikkea mikä liikkuu niin sehän on vain panomies ja sika, mutta joku akateeminen ihminen on sitten polyamoristi ja hienosti valistunut ihminen.

Vierailija
48/57 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös huvittavaa, että kaikenlaiset polysuhteet ja kimppailut ja seksipositiivisuudet ja niistä seuraavat erikoiset perhemallit ovat olleet duunareilla normaalia elämää aina, mutta akateemiset luulevat keksineensä ne tavat ja analysoivat niitä, tekevät niistä identiteetin ja antavat niille hienoja nimiä ja ovat olevinaan valistuneita ja vapaamielisiä toisin kuin tavalliset juntit. Kun joku duunaripertsa panee menemään kaikkea mikä liikkuu niin sehän on vain panomies ja sika, mutta joku akateeminen ihminen on sitten polyamoristi ja hienosti valistunut ihminen.

On hyvin epätavallinen kuvio ollut juu, että DI-johtaja painaa sihteeriä. Lääkärikään ei ole koskaan tunnetun historian aikana käynyt yövuorossa nusasemassa hoitajaa.

Vierailija
49/57 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea minäkin olen elämäni aikana pohtinut ja todella typeriä asioita. Tällaista en kyllä muista miettineeni enkä nyt ajatellen ole kyllä huomannut eroa. Mutta hei kyllä maailmaan mahtuu kaikenlaisia pohdintoja joten kai tällekin oma tilauksensa on 🤪🤣👌

Vierailija
50/57 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kumpaakohan minä olen kun olen sekä koulutettu että duunari.

Mistä me voidaan tietää, millainen olet sängyssä?

Vierailija
51/57 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap väitehän ei siis pidä lainkaan paikkaansa, ja kertoo lähinnä siitä että Ap ei ole riittävästi erilaisella koulutustaustalla olleita naisia alla.

Vierailija
52/57 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on professori, ja hän kyllä etenkin nuorempana oli villi sängyssä. Miehiä hänellä lienee ollut jotain 50 hujakoilla. Hän on se, joka on halunnut tuoda kaikkea uutta sänkyhommiin. Asialliset hommat hoidetaan asiallisesti, muuten ollaan kuin Ellun kanat.

En ole ikinä kuullut yhdenkään miehen olevan ylpeä siitä, että omalla naisella on ollut 50 eri äijää sängyssä.

Vierailija
53/57 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on professori, ja hän kyllä etenkin nuorempana oli villi sängyssä. Miehiä hänellä lienee ollut jotain 50 hujakoilla. Hän on se, joka on halunnut tuoda kaikkea uutta sänkyhommiin. Asialliset hommat hoidetaan asiallisesti, muuten ollaan kuin Ellun kanat.

En ole ikinä kuullut yhdenkään miehen olevan ylpeä siitä, että omalla naisella on ollut 50 eri äijää sängyssä.

En edes tiedä montako omalla vaimolleni on ollut, eikä kiinnosta. Ihan sama, kun yli 20 vuotta oltu naimisissa ja lopulliseen valintaan ollaan kumpikin tyytyväisiä.

Vierailija
54/57 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisilla naisilla on paljon paineita menestyä taloudellisesti ja feministisesti. Taloudellinen menestyminen edellyttää osaamista, jota ei löydy kaikilta akateemisiltakaan. Feminismi on keino purkaa kiukkua, joka johtuu siitä kun ei mikään oikein suju. Olisi ihme, ellei se näy sängyssäkin. 

Vierailija
55/57 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simppelisti.

Kun naiset aina sanoo sen 'miten se seksi on lähtöisin ihmisen' aivoista. Niin on se kumma.

Kun sitten pitäisi olla sen miehen kanssa sillai niin:

akateemiset: niillä toimii (ajatukset), ei navanalla.

- duunarit: niillä toimii navanalla, ei(aina..) ajatukset.

m43

Vierailija
56/57 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estyneisyys ei minulle ole ollut ongelma. Päinvastoin kiihottava ominaisuus, kun pääsee vähän opettamaan ja neuvomaan naista. Mutta on ongelma oli se yksi hullu akka. Hän määritteli, että mitä saan puhua miesten kahvipöydässä, mitä saan ajatella ja mitä mieltä saan olla asioista. Hän kontrolloi minua kaikessa. Suhteen lopettamisestakin olisi tullut riitä, joten katosin roskanvientireissulla.

Lienekkö tuo tuollainevosu..

..jottai narsistinvikkoo? (eihyvä. ei ikinä.. Vältä!)

Vierailija
57/57 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ihan ok, jos mulla on ollut yli 300 naista sängyssä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän