Miksi akateemiset naiset ovat paljon estyneempiä sängyssä kuin duunarinaiset?
Kommentit (57)
Kouluttamattomat voi olla Erika Vikmaneja, jotka vaihtaa miehiä kuin sukkia. Koulutetut on älykkäitä ja harkitsevia. Ehkä siksi tulee tunne estyneisyydestä, jos vertaa tuollaisiin. 🤭
Du har träffat fel akademiska kvinnor eller så kan du inte bara öppna dem rätt.
No kumpaakohan minä olen kun olen sekä koulutettu että duunari.
Luuletko että ne haalarimerkit on pelkällä viinalla hankittu?
Niinpä. Eivät edes miehensä ulostetta suostu syömään.
Olen huomannut saman. Akateemiset ovat järjestään olleet jääkaappilahnoja kun taas hoitsuja ja muita muistan lämmöllä.
Olen surmannut ihan saman ilmiön miehissä. Duunarit ovat parempia sänkyhommissa.
Duunarimuijat ovat duunailleet pitempään.
Duunareilla ei oo mitään menetettävää maineen suhteen, ketään ruokakauppiasta ei kiinnosta mitä fetissejä kassatyöntekijällä on.
Minulla on kyllä aivan päinvastainen kokemus
Vierailija kirjoitti:
Olen surmannut ihan saman ilmiön miehissä. Duunarit ovat parempia sänkyhommissa.
Homoseksuaalimies
Kun tekee pitkää päivää jakkupuvussa tukka nutturalla ja näyttää ylimieliseltä, on aika mahdotonta sitten relata sängyssäkään. Plus näiltä jakkuleideiltä puuttuu yleensä nuoruudenkokemukset seksistä, iältä jolloin niitä juttu harjoiteltiin bileissä ja festareilla.
Että siksi.
Osaavat lukea tutkimustuloksen, josta näkyy, että te h_mot saatte HIV:n 200 kertaa todennäköisemmin ja sitten tartutatte sen naiseen.
Akateemisena naisena myönnän että minulta kestää pitkään olla niin sinut miehen kanssa että voisin kertoa kaikista flekseistäni. Toisaalta miksipä suotta kiirehtiä, perusseksikin on kivaa.
Mä olen akateeminen nainen ja voi pojat että estynyt en ainakaan ole 😆😍
Vaimoni on professori, ja hän kyllä etenkin nuorempana oli villi sängyssä. Miehiä hänellä lienee ollut jotain 50 hujakoilla. Hän on se, joka on halunnut tuoda kaikkea uutta sänkyhommiin. Asialliset hommat hoidetaan asiallisesti, muuten ollaan kuin Ellun kanat.
Vaimollani on kaksi väitöstä, eri aloilta. Seurustelun alkuun hän oli kyltymätön, opiskelun myötä viilentyi pikkuhiljaa j anyt ei seksiä enää ole...
Mulla just päinvastoin! Toki aina olen ollut hyvin seksuaalinen vaikka seksin aloitin suhteessa vasta 19v iässä. Se että teen päivät vähän kuivia hommia (varmasti juuri ylimielisen näköisenä) ja johdan toisia tekee nimenomaan siinä jakkupuvussa miesvaltaisella alalla saa aikaan sen että kotona nuorempi miesystävä saa kunnolla kyytiä..
Joka päivä jos se minusta on kiinni! Viikonloppuna sitten piiskaa ja sträppiä, leluja muutenkin fiiliksen mukaan ja ollaanpa joskus vähän toisen parin kanssa touhuttu. Hyvin on monipuolista ja kiimaista se meno, itselle on luontevaa olla aika dominoiva sängyssäkin ja mies tykkää kovasti. Välillä roolit sitten toisinpäin. Lahnaa musta ei silti saa tekemälläkään 😉
N41
Saman olen huomannut.