Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 37v mies ja minulla on sutinaa 24v naisen kanssa.

Vierailija
25.02.2024 |

Olen siks itse nuorekas herrasmieshenkilö, olemme työni kautta lähentyneet ja meillä on hauskaa yhdessä. Kyseinen nainen on kaunis ja olen hänelle vähän kuin isähahmo.

Olen muutenkin huomannut sen että naiset tykkäävät itseään hiukan vanhemmista miehistä. 

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Tokiosta! No ei vaiskaa, vitsi vitsi 😁 Oon täällä kyökissä iltavellillä. Otin jo lääkkeet ja kohta meen nukkumaan. M28

Vierailija
62/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä menen kohta taas runkkimaan animelle. Haaveilen omasta waifusta :DDDDDDDD M25

Haaveisiin aina se jää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot sä aikamoinen hopeakettu 

Ei taida vielä 37v käydä hopeaketusta ,15 vuotta lisää ikää niin ehkä sitten.

Vierailija
64/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea. 

Vierailija
65/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Ei tarvitse vielä hommata farmariasua, tyköistuvaa paitaa ja valkoisia tennareita ollakseen nuorekas.

Vierailija
66/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä Tokiosta! No ei vaiskaa, vitsi vitsi 😁 Oon täällä kyökissä iltavellillä. Otin jo lääkkeet ja kohta meen nukkumaan. M28

Nyt aloit larppaamaan M28:saa! :DDD Mä on iihan totaalisesti saanut tuhottua sun mielenterveyden, suomiakka! :DDD M28

Vierailija
67/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt aloit larppaamaan M28:saa! :DDD Mä on iihan totaalisesti saanut tuhottua sun mielenterveyden, suomiakka! :DDD M22

Vierailija
68/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt aloit larppaamaan M28:saa! :DDD Mä on iihan totaalisesti saanut tuhottua sun mielenterveyden, suomiakka! :DDD M25

Vierailija
69/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Ei tarvitse vielä hommata farmariasua, tyköistuvaa paitaa ja valkoisia tennareita ollakseen nuorekas.

Koskaan ei ole liian aikaista. T.  jännäsetämies 50

Vierailija
70/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itärajan kynäniska-incelinä ja vannoutuneena hikikomorina pidän itseäni todellisena saaliina kaikille japanilaisille naisille ja ne onkin muhun ihan hulluina. Tussut märkinä jahtaavat mua pitkin Tokion katuja, joka kerta kun menen sinne, eli sata kertaa vuodessa. :DDDDDDDDDDDDD M25

Kuka sinua on satuttanut, kun solvaat nuorta ihan syytöntä miestä tuolla tavalla? Mene terapiaan.