Olen 37v mies ja minulla on sutinaa 24v naisen kanssa.
Olen siks itse nuorekas herrasmieshenkilö, olemme työni kautta lähentyneet ja meillä on hauskaa yhdessä. Kyseinen nainen on kaunis ja olen hänelle vähän kuin isähahmo.
Olen muutenkin huomannut sen että naiset tykkäävät itseään hiukan vanhemmista miehistä.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Mä menen kohta taas runkkimaan animelle. Haaveilen omasta waifusta :DDDDDDDD M25
Haaveisiin aina se jää...
Vierailija kirjoitti:
Oot sä aikamoinen hopeakettu
Ei taida vielä 37v käydä hopeaketusta ,15 vuotta lisää ikää niin ehkä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Ei tarvitse vielä hommata farmariasua, tyköistuvaa paitaa ja valkoisia tennareita ollakseen nuorekas.
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä Tokiosta! No ei vaiskaa, vitsi vitsi 😁 Oon täällä kyökissä iltavellillä. Otin jo lääkkeet ja kohta meen nukkumaan. M28
Nyt aloit larppaamaan M28:saa! :DDD Mä on iihan totaalisesti saanut tuhottua sun mielenterveyden, suomiakka! :DDD M28
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä Tokiosta! No ei vaiskaa, vitsi vitsi 😁 Oon täällä kyökissä iltavellillä. Otin jo lääkkeet ja kohta meen nukkumaan. M28
Nyt aloit larppaamaan M28:saa! :DDD Mä on iihan totaalisesti saanut tuhottua sun mielenterveyden, suomiakka! :DDD M22
Vierailija kirjoitti:
Nyt aloit larppaamaan M28:saa! :DDD Mä on iihan totaalisesti saanut tuhottua sun mielenterveyden, suomiakka! :DDD M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Ei tarvitse vielä hommata farmariasua, tyköistuvaa paitaa ja valkoisia tennareita ollakseen nuorekas.
Koskaan ei ole liian aikaista. T. jännäsetämies 50
Vierailija kirjoitti:
Itärajan kynäniska-incelinä ja vannoutuneena hikikomorina pidän itseäni todellisena saaliina kaikille japanilaisille naisille ja ne onkin muhun ihan hulluina. Tussut märkinä jahtaavat mua pitkin Tokion katuja, joka kerta kun menen sinne, eli sata kertaa vuodessa. :DDDDDDDDDDDDD M25
Kuka sinua on satuttanut, kun solvaat nuorta ihan syytöntä miestä tuolla tavalla? Mene terapiaan.