Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 37v mies ja minulla on sutinaa 24v naisen kanssa.

Vierailija
25.02.2024 |

Olen siks itse nuorekas herrasmieshenkilö, olemme työni kautta lähentyneet ja meillä on hauskaa yhdessä. Kyseinen nainen on kaunis ja olen hänelle vähän kuin isähahmo.

Olen muutenkin huomannut sen että naiset tykkäävät itseään hiukan vanhemmista miehistä. 

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Mitä tuosta? Olette aikuisia 

Vierailija
22/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot sä aikamoinen hopeakettu 

Ei tuonikäiset mitään hopeakettuja ole. Jännämies, josta on tulossa setämies. Liekö edes poikamies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoo sulle. Mä oon 34 ja mun avomies on 24. Oon huomannut etten tunne mitään vetoa itseni ikäisiin saati sitä vanhempiin miehiin.

Pedofiili. M25

Palstanaiset oikein vimmalla alapeukuttaa! :DDD

Vierailija
24/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ketä kiinnostaa?

Vierailija
25/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoo sulle. Mä oon 34 ja mun avomies on 24. Oon huomannut etten tunne mitään vetoa itseni ikäisiin saati sitä vanhempiin miehiin.

Sama juttu. Aina seurustellut itseäni nuorempien miesten kanssa. :D 7 vuotta ollut suurin ikäero. 

Vierailija
26/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat lapselliselta, joten se varmaan tasoittaa mukavasti ikäeroa 😊

Etkai ole katkera ja kateellinen? 

Ap

Vierailija
27/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pedofiili. M25

Ikävä tuottaa pettymys, mutta vaikka kokisit ittes vielä lapseks ei sun ikäinen sitä enää ole, joten sun ikäsen kanssa oleminen ei tee kyllä kenestäkään pedofiilia. 

Mutta minua on solvattu pedofiiliksi, kun käyn vuosittain seksilomilla Japanissa. :) :) :) M25

Vierailija
28/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pedofiili. M25

Mulla on taas omakivaa :DDDDDDDD M25

Vierailija
29/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 24-vuotiaana sutinaa 17-vuotiaan tytön kanssa, 26-vuotiaana 16-vuotiaan sekä 19-vuotiaan kanssa, 33-vuotiaana 19-vuotiaan kanssa sekä 36-vuotiaana 25-vuotiaan kanssa.

Ei siinä mitään sen kummempaa, kumpikin täysipäisiä ja yhdessä päätettiin seksistä.

Vierailija
30/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tykkää itseään vanhemmista miehistä koska vanhempi mies tuo naiselle taloudellista turvaa,fyysistä turvaa ja ennen kaikkea vakautta elämään. Naiset rakastuu niihin isähahmoihin.

Nykypäivänä naiset luo oman taloudellisen turvansa, taistelee fyysisen turvansa puolesta ja naisten elämä on kyllä huomattavasti vakaampaa ilman miehiä. Mitä itsenäisempiä naisista tulee sitä enemmän ne tuppaa kattomaan peittojen heilutus seuraa niistä hyväkuntosista nuoremmista eikä siitä hopeaketusta joiden kunto rakoilee. 

Vierailija
31/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pedofiili. M25

Palstanaiset ovat incelinaisia ja pedofiilejä. Puolustavat toisiaan. Pedofiilit ovat aina tuollaisia. M25

Vierailija
32/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tykkää itseään vanhemmista miehistä koska vanhempi mies tuo naiselle taloudellista turvaa,fyysistä turvaa ja ennen kaikkea vakautta elämään. Naiset rakastuu niihin isähahmoihin.

Ja pitää muistaa myös että aikuinen harvemmin tarvii turvaihmistä tai sijaisvanhempaa with benefits elämäänsä. Suurin osa naisista tykkää suunnilleen ikäisistään miehistä

Vierailija
33/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä  jos  rakkaus  syttyy - onnea  matkaan, Onko  tällä  24 v.  Monta  lasta  jo  valmiina? Tarvitsee  ehkäpä  vanhemman  miehen  apua ja  lapset  saavat  vakaan  isäpuolen. Näin  toivon.

Vierailija
34/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässskit, rummat ja vanhat miesvihaajamammat itkevät verta.

Vierailija
35/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Aina seurustellut itseäni nuorempien miesten kanssa. :D 7 vuotta ollut suurin ikäero. 

Pedofiili. M25

Vierailija
36/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan se olla, että sun aivotoiminta on 24-vuotiaan tasolla. Ja taidot myös. 

Vierailija
37/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kenelle? Nuorena mä olin nuorten ja komeitten kanssa ja sun ikäisenä olin edelleen nuorten ja komeitten kanssa. Mäkin olen katsos lapsellinen 😊

Vierailija
38/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kenelle? Nuorena mä olin nuorten ja komeitten kanssa ja sun ikäisenä olin edelleen nuorten ja komeitten kanssa. Mäkin olen katsos lapsellinen 😊

Niin, mielikuvituksissasi! :DDD

Vierailija
39/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että olet löytänyt tasoistasi seuraa.

Vierailija
40/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pedofiili. M25

Ikävä tuottaa pettymys, mutta vaikka kokisit ittes vielä lapseks ei sun ikäinen sitä enää ole, joten sun ikäsen kanssa oleminen ei tee kyllä kenestäkään pedofiilia. 

Mutta minua on solvattu pedofiiliksi, kun käyn vuosittain seksilomilla Japanissa. :) :) :) M25

Sä et ole käynyt edes Helsingissä 🙄