Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 37v mies ja minulla on sutinaa 24v naisen kanssa.

Vierailija
25.02.2024 |

Olen siks itse nuorekas herrasmieshenkilö, olemme työni kautta lähentyneet ja meillä on hauskaa yhdessä. Kyseinen nainen on kaunis ja olen hänelle vähän kuin isähahmo.

Olen muutenkin huomannut sen että naiset tykkäävät itseään hiukan vanhemmista miehistä. 

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoo sulle. Mä oon 34 ja mun avomies on 24. Oon huomannut etten tunne mitään vetoa itseni ikäisiin saati sitä vanhempiin miehiin.

Pedofiili. M25

Palstanaiset oikein vimmalla alapeukuttaa! :DDD

Palstanaiset ovat incelinaisia ja pedofiilejä. Puolustavat toisiaan. Pedofiilit ovat aina tuollaisia. M25

Vttu sä oot pimee 😳

Vierailija
42/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoo sulle. Mä oon 34 ja mun avomies on 24. Oon huomannut etten tunne mitään vetoa itseni ikäisiin saati sitä vanhempiin miehiin.

Pedofiili. M25

Ikävä tuottaa pettymys, mutta vaikka kokisit ittes vielä lapseks ei sun ikäinen sitä enää ole, joten sun ikäsen kanssa oleminen ei tee kyllä kenestäkään pedofiilia. 

Mutta minua on solvattu pedofiiliksi, kun käyn vuosittain seksilomilla Japanissa. :) :) :) M25

Sä et ole käynyt edes Helsingissä 🙄

Suomiakat ei voi sietää matkustelua harrastavia miehiä. Valehtelette itsellenne, että emme olisi käyneet edes Hesassa, kun siitä valheesta tulette paremmalle mielelle kuin siitä, että hyväksyisitte todellisuuden. :) :) :) :D :D xD M25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pedofiili. M25

Palstanaiset oikein vimmalla alapeukuttaa! :DDD

Palstanaiset ovat incelinaisia ja pedofiilejä. Puolustavat toisiaan. Pedofiilit ovat aina tuollaisia. M25

Vttu sä oot pimee 😳

Turpa kiinni, suomiakka. xD M25

Vierailija
44/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iltalääkkeet ottamatta. :DDDDDDD M25

Vierailija
45/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pedofiili. M25

Ikävä tuottaa pettymys, mutta vaikka kokisit ittes vielä lapseks ei sun ikäinen sitä enää ole, joten sun ikäsen kanssa oleminen ei tee kyllä kenestäkään pedofiilia. 

Mutta minua on solvattu pedofiiliksi, kun käyn vuosittain seksilomilla Japanissa. :) :) :) M25

Sä et ole käynyt edes Helsingissä 🙄

Suomiakat ei voi sietää matkustelua harrastavia miehiä. Valehtelette itsellenne, että emme olisi käyneet edes Hesassa, kun siitä valh

Suomalaiset naiset ovat kuin strutseja. Pää hiekkaan ja valehdellaan itselleen.

Vierailija
46/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kokemusta 1itseäni 1 vee vanhemmasta sekä 21 vee ja 28 vee nuoremmasta. Jokainen oli SITÄ vailla. Tai luulivat rikkaaksi.

Vierailija
47/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen kohta taas runkkimaan animelle. Haaveilen omasta waifusta :DDDDDDDD M25

Vierailija
48/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä PAPIPAPI ja tulla kanssa!

Vierailija
49/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti anteeks naiset mun tyhmistä kommenteista, meen nyt nukkumaan.

M25

Vierailija
50/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunday stories.

Vierailija
51/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä menen kohta taas runkkimaan animelle. Haaveilen omasta waifusta :DDDDDDDD M25

Elän rent-free sinun päässäsi. :) Pakko sanoa, tuo sinun pakkomielteesi minuun tuntuu hyvältä. Olen selvästi saanut tuhottua mielenterveytesi. :) M25

Vierailija
52/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elän rent-free sinun päässäsi. :) Pakko sanoa, tuo sinun pakkomielteesi minuun tuntuu hyvältä. Olen selvästi saanut tuhottua mielenterveytesi. :) M25

TAPA ITSESI!!!

Vierailija
53/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten. Onhan se hienoa että olet oppinut henkilökohtaisesti jotain uutta elämästä. Monelle meistä nuo asiat ovat aika selviä eikä niissä ole mitään ihmeellistä joten kai jokainen jossain vaiheessa elämäänsä siirtyy eteenpäin. Toiset aikaisemmin, toiset myöhemmin ja toiset eivät koskaan. 

Vierailija
54/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ollessani 40v minulla oli 28v tapailukumppani.

N41

Vierailija
55/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, ollessani 40v minulla oli 28v tapailukumppani.

N41

Pedofiili. M25

Vierailija
56/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä siinä vaikka ikäeroa onkin. Tunnen yhden viisikymppisen miehen jolla on 25 vuotias naisystävä, mies on kyllä hämmentävän nuoren näköinen joten ulkonäön puolesta heidän ikäeroa ei arvaisi.

Vierailija
57/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat lapselliselta, joten se varmaan tasoittaa mukavasti ikäeroa 😊

Etkai ole katkera ja kateellinen? 

Ap

Keskenkasvuisuutta on vaikea kadehtia. - eri

Vierailija
58/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poiccis on 30 wee. N12

Vierailija
59/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota... Jos olet isähahmo niin et ole panoainesta. Tai jos olet molempia niin uudella kullallasi saattaa olla käsittelemättömiä traumoja, mutta ei sekään ole minun ongelmani.

Vierailija
60/70 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva. Nuorihan sinä olet vielä itsekin. Vasta 37, ei edes 40 täynnä. Eihän se ole paljon mitään.