Olen 37v mies ja minulla on sutinaa 24v naisen kanssa.
Olen siks itse nuorekas herrasmieshenkilö, olemme työni kautta lähentyneet ja meillä on hauskaa yhdessä. Kyseinen nainen on kaunis ja olen hänelle vähän kuin isähahmo.
Olen muutenkin huomannut sen että naiset tykkäävät itseään hiukan vanhemmista miehistä.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoo sulle. Mä oon 34 ja mun avomies on 24. Oon huomannut etten tunne mitään vetoa itseni ikäisiin saati sitä vanhempiin miehiin.
Pedofiili. M25
Ikävä tuottaa pettymys, mutta vaikka kokisit ittes vielä lapseks ei sun ikäinen sitä enää ole, joten sun ikäsen kanssa oleminen ei tee kyllä kenestäkään pedofiilia.
Mutta minua on solvattu pedofiiliksi, kun käyn vuosittain seksilomilla Japanissa. :) :) :) M25
Sä et ole käynyt edes Helsingissä 🙄
Suomiakat ei voi sietää matkustelua harrastavia miehiä. Valehtelette itsellenne, että emme olisi käyneet edes Hesassa, kun siitä valheesta tulette paremmalle mielelle kuin siitä, että hyväksyisitte todellisuuden. :) :) :) :D :D xD M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoo sulle. Mä oon 34 ja mun avomies on 24. Oon huomannut etten tunne mitään vetoa itseni ikäisiin saati sitä vanhempiin miehiin.
Pedofiili. M25
Palstanaiset oikein vimmalla alapeukuttaa! :DDD
Palstanaiset ovat incelinaisia ja pedofiilejä. Puolustavat toisiaan. Pedofiilit ovat aina tuollaisia. M25
Vttu sä oot pimee 😳
Turpa kiinni, suomiakka. xD M25
Mulla on iltalääkkeet ottamatta. :DDDDDDD M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedofiili. M25
Ikävä tuottaa pettymys, mutta vaikka kokisit ittes vielä lapseks ei sun ikäinen sitä enää ole, joten sun ikäsen kanssa oleminen ei tee kyllä kenestäkään pedofiilia.
Mutta minua on solvattu pedofiiliksi, kun käyn vuosittain seksilomilla Japanissa. :) :) :) M25
Sä et ole käynyt edes Helsingissä 🙄
Suomiakat ei voi sietää matkustelua harrastavia miehiä. Valehtelette itsellenne, että emme olisi käyneet edes Hesassa, kun siitä valh
Suomalaiset naiset ovat kuin strutseja. Pää hiekkaan ja valehdellaan itselleen.
Itselläni kokemusta 1itseäni 1 vee vanhemmasta sekä 21 vee ja 28 vee nuoremmasta. Jokainen oli SITÄ vailla. Tai luulivat rikkaaksi.
Mä menen kohta taas runkkimaan animelle. Haaveilen omasta waifusta :DDDDDDDD M25
Anna mennä PAPIPAPI ja tulla kanssa!
Oikeesti anteeks naiset mun tyhmistä kommenteista, meen nyt nukkumaan.
M25
Vierailija kirjoitti:
Mä menen kohta taas runkkimaan animelle. Haaveilen omasta waifusta :DDDDDDDD M25
Elän rent-free sinun päässäsi. :) Pakko sanoa, tuo sinun pakkomielteesi minuun tuntuu hyvältä. Olen selvästi saanut tuhottua mielenterveytesi. :) M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elän rent-free sinun päässäsi. :) Pakko sanoa, tuo sinun pakkomielteesi minuun tuntuu hyvältä. Olen selvästi saanut tuhottua mielenterveytesi. :) M25
TAPA ITSESI!!!
No mitä sitten. Onhan se hienoa että olet oppinut henkilökohtaisesti jotain uutta elämästä. Monelle meistä nuo asiat ovat aika selviä eikä niissä ole mitään ihmeellistä joten kai jokainen jossain vaiheessa elämäänsä siirtyy eteenpäin. Toiset aikaisemmin, toiset myöhemmin ja toiset eivät koskaan.
Jaa, ollessani 40v minulla oli 28v tapailukumppani.
N41
Vierailija kirjoitti:
Jaa, ollessani 40v minulla oli 28v tapailukumppani.
N41
Pedofiili. M25
Mikäpä siinä vaikka ikäeroa onkin. Tunnen yhden viisikymppisen miehen jolla on 25 vuotias naisystävä, mies on kyllä hämmentävän nuoren näköinen joten ulkonäön puolesta heidän ikäeroa ei arvaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat lapselliselta, joten se varmaan tasoittaa mukavasti ikäeroa 😊
Etkai ole katkera ja kateellinen?
Ap
Keskenkasvuisuutta on vaikea kadehtia. - eri
No tuota... Jos olet isähahmo niin et ole panoainesta. Tai jos olet molempia niin uudella kullallasi saattaa olla käsittelemättömiä traumoja, mutta ei sekään ole minun ongelmani.
Ihan kiva. Nuorihan sinä olet vielä itsekin. Vasta 37, ei edes 40 täynnä. Eihän se ole paljon mitään.
Vttu sä oot pimee 😳